Renault Grand Scenic

„Grand Scenic“ saugumas įvertintas 5 žvaigždutėmis

Grand_Scenic_08_28

Naujasis „Grand Scenic” tapo dvyliktuoju „Renault” modeliu, kurio saugumą nepriklausoma ir oficiali naujų europietiškų automobilių saugumo įvertinimo programa „Euro NCAP“ įvertino penkiomis žvaigždutėmis. Šis aukščiausias saugumo įvertinimas „Grand Scenic” suteiktas, nepaisant 2009 m. pradžioje sugriežtintų „Euro NCAP“ vertinimo kriterijų. „Renault” – vienintelis automobilių gamintojas, turintis dvylika automobilių modelių, kurių saugumą „Euro NCAP“ įvertino aukščiausiu balu.

 

Naujajame „Grand Scenic” buvo siekiama dar labiau ištobulinti saugumo savybes realaus gyvenimo situacijose. Šiame automobilyje, kaip ir kituose „Megane“ šeimos modeliuose, įmontuota pažangi saugumo įranga: šoninių smūgių davikliai, šešios oro pagalvės, jų tarpe dvigubo spaudimo krūtinės ląstos bei kirkšnių apsaugai, naujos kartos galvos atlošai, trečiosios kartos „Renault“ tvirtinimo ir apsaugos sistemos elementai.

 

Trečiosios kartos „Renault“ tvirtinimo ir apsaugos sistema atsižvelgia tiek į smūgio jėgą, tiek į sėdinčiojo kūno sudėjimą. Sistemą sudaro dvigubi priekinių saugos diržų įtempimo ribotuvai, visų sėdynių apkrovos ribotuvai ir dviejų kamerų dviejų pakopų prie smūgio jėgos prisitaikančios oro pagalvės. Sutvirtintos struktūros oro pagalvės išgaubta forma yra suderinta su SRP3 sistema taip, kad užtikrintų geriausią apsaugą nuo paslydimo po diržu ir saugo nuo pilvo srities sužalojimų. 

 

Į standartinę naujojo modelio komplektaciją įeina stabdžių antiblokavimo sistema ABS su automatiniu stabdymo jėgos paskirstymu bei priklausomai nuo versijos – elektroninė stabilumo sistema (ESP) bei nepakankamo pasukamumo kontrolės sistema (CVS), kuri esant sudėtingoms važiavimo sąlygoms užtikrina automobilio stabilumą.

 

Šoniniai smūgiai yra didžiausia sunkių sužeidimų autoavarijų metu priežastis, todėl ypatingas dėmesys buvo skiriamas apsaugai jų metu. Siekiant per pusę sumažinti smūgio poveikio laiką, naujajame „Grand Scenic“ įmontuota speciali sistema, kuri pirmą kartą buvo išbandyta trečios kartos „Laguna“ modelyje. Sistema paremta dviem jutikliais, įmontuotais priekinėse duryse, be to „Grand Scenic“ modelyje įmontuota didesnė naujos kartos užuolaidinė oro pagalvė, kuri 30 proc. pagerina galvos apsaugą. Naujos kartos galvos atlošuose, o ne automobilio sėdynės viršuje, įmontuotas fiksatorius suteikia geresnę kaklo slankstelių apsaugą galinio smūgio atveju.

Kuriant naujojo „Grand Scenic“ priekinės ir galinės dalies dizainą buvo siekiama patobulinti pėsčiųjų apsaugą susidūrimo atveju. Storesnis ir patvaresnis bamperis absorbuoja smūgio energiją  blauzdikaulio ir kelių aukštyje.

 

Į vaikų saugumą „Renault“ investuoja ne mažiau, nei į suaugusiųjų. Isofix sistema suteikia galimybę greitai ir saugiai pritvirtinti vaiko kėdutę ant galinių „Grand Scenic“ sėdynių.

 

„Renault“ siekia gerinti ne tik saugumo lygį smūgio atveju. Naujajame „Grand Scenic“ įmontuota saugumo įranga, kuri padeda išvengti avarijos: slėgio padangų indikatorius, pastovaus greičio palaikymo sistema su greičio ribotuvu, automatiškai įjungiami priekiniai žibintai, automatiniai priekinių žibintų ir priekinio lango valytuvai, Bixenon priekiniai žibintai.  

 

„Renault“ automobilių gamintojo sėkmė saugumo srityje yra paremta kruopščiais ir išsamiais tyrimais. Daugiausia dėmesio skiriama naujausioms technologijoms, kurios leidžia numatyti galimą riziką ir išvengti nelaimingų atsitikimų, koreguoti vairavimo klaidas bei apsaugoti visus automobilio keleivius. „Renault“ taip pat vykdo šviečiamąją veiklą įgyvendindama „Saugumas visiems“ programą (www.safety-for-all.com), skatindama saugų vairavimą keliuose.

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.