Taupūs mažyliai

Kuris automobilis taupiausias?

FB-TU60792

„Kiek ryja?“ – vis dažniau automobilių pardavėjai išgirsta šį klausimą, todėl sąnaudas ryškiu rašikliu įtraukia į privalumų sąrašą. Šio testo šūkis – kokia taupyklė jums labiausiai patinka? Degalų sąnaudos vairuotojams tokios pat svarbios, kaip ir automobilio kaina. Ypač naudotų modelių, kurių pasiūla milžiniška.

Audi A2, kurio degalų sąnaudos siekia vos 3 litrus 100 km kelio, jau seniai negaminami, tačiau turguje jų galima rasti. Automobilis, kuriuo su šeima galima važiuoti atostogauti, neturėtų sunaudoti daugiau kaip penkis litrus degalų, antraip atostogos taps auksinės. Kad pamačius kolonėlę nepasidarytų bloga, trumpai apžvelgsime naudotus automobilius, kurių degalų sąnaudos minimalios.

Pirmoje taupių miesto mažylių apžvalgos dalyje skaitykite apie Audi A2, Citroen C3, Fiat Panda, Ford Fiesta, Dacia Logan, A klasės Mercedes, Opel Astra ir Corsa, o antroje, kurią rasite kitame mūsų žurnalo numeryje, bus aprašomi Peugeot 206, Renault Clio II, Smart Fortwo, Škoda Fabia, Toyota Aygo ir Yaris bei VW Golf ir Polo.

Linas Ščepkauskas

 Audi_A2_08_30jpg

Audi A2 1.2 TDI/61 AG

Vidutinės sąnaudos 3,0 l

Audi A2 debiutavo 2000 m. Iš pradžių buvo siūlomas 1.4 TDI dyzelis, po metų prisidėjo ir 1.2 TDI versija. A2 pardavimas nutrauktas 2005 m.

Audi A2 nėra paprasta mažutė miesto mašina. Jos eksploatacija nebrangi, turi daugybę privalumų. Vidaus apdailai panaudotos itin kokybiškos medžiagos, vietos salone yra daugiau, nei galima tikėtis. Reikėtų pabrėžti ir salono funkcionalumą bei didelę bagažinę (390/1085 l). Be to, A2 nusipelno pagyrimo už variklį.

Siauras, lengvas ir aerodinamiškas automobiliukas yra tylus ir ekonomiškas. Deja, kartais rūdija dujų išmetimo sistema, nepatvarūs vairo traukių antgaliai, genda turbokompresorius, variklis naudoja daug alyvos. Tačiau tai šiuolaikiškas, patvarus ir taupus automobilis.

Techniniai duomenys

Variklis/darbinis tūris (cm3)          3 cil. turbodyzelis/1191

Galia (AG esant aps./min.)            61/4000

Maks. sukimo momentas (Nm esant aps./min.)                 140/1800

Įsibėgėjimas (s) 0–100 km/h          14,9

Maksimalus greitis (km/h)             168

Vid. degalų sąnaudos (l/100 km)                 3,0

Kaina (Lt) nuo 21 000

 

 Citroen_C3_08_31

Citroen C3 1.4 HDI/68 AG

Vidutinės sąnaudos 4,2 l

Citroen C3, pradėtas pardavinėti 2002-ųjų pradžioje, buvo siūlomas su 68 AG šiuolaikišku tubodyzeliniu 1.4 HDI varikliu. Modelis atnaujintas 2005-aisiais

HDI variklis – tai stiprioji C3 pusė. Jis dinamiškas ir taupus. Tiesa, sunaudoja daug alyvos (jos kiekį reikia nuolat tikrinti) ir yra itin jautrus blogos kokybės dyzelinui. Dėl prastų degalų greitai genda purkštukai, aukšto slėgio siurblys ir spaudimo reguliavimo vožtuvai. Tačiau tai gerai atrodantis ir erdvus, vienas komfortiškiausių savo klasės automobilių. Vis dėlto jis turi ir nemažai trūkumų – genda degalų padavimo sistema, variklis naudoja daug alyvos, nepatvari pakaba, šlubuoja elektroninis vairo stiprintuvas.

 

Techniniai duomenys

Variklis/darbinis tūris (cm3)           4 cil. turbodyzelis/1398

Galia (AG esant aps./min.)            68/4000

Maks. sukimo momentas (Nm esant aps./min.)                 150/1750

Įsibėgėjimas (s) 0–100 km/h          13,4

Maksimalus greitis (km/h)             165

Vid. degalų sąnaudos (l/100 km)                 4,2

Kaina (Lt) nuo 10 000

 

Fiat_Panda_09_02 

Fiat Panda 1.3 JTD/70 AG

Vidutinės sąnaudos 4,3 l

Panda pradėta gaminti 2003 m. Iš pradžių automobilis buvo siūlomas su benzininiais varikliais, o šiuolaikinis turbodyzelis 1.3 JTD atsirado tik 2005 m.

Jeigu ieškote taupaus miesto mažylio, turėtumėte nepamiršti ir Panda modelio. Turbodyzelinis 1.3 JTD variklis su tiesioginiu „Common Rail“ degalų įpurškimu modernus ir taupus. Tiesa, labai lėtas. Tačiau tie, kurie važinės mieste, neturėtų skųstis dinamika. Šis variklis gana patvarus. Taip, gedimų būna, bet ne dažniau nei kitų šios klasės konkurentų. Dažniausiai skundžiamasi salono surinkimo kokybe, rasojančiais žibintais ir nepatvariais ratų guoliais, greitai rūdijančia išmetamųjų dujų sistema, gendančia maitinimo sistema bei turbokompresoriumi. Panda 1.3 JTD – tai miestui skirtas automobilis, ir čia jis jaučiasi geriausiai.

Techniniai duomenys

Variklis/darbinis tūris (cm3)           4 cil. turbodyzelis/1250

Galia (AG esant aps./min.)            70/4000

Maks. sukimo momentas (Nm esant aps./min.)                 145/1500

Įsibėgėjimas (s) 0–100 km/h          13,0

Maksimalus greitis (km/h)             160

Vid. degalų sąnaudos (l/100 km)                 4,3

Kaina (Lt) nuo 12 000

 

 For_Fie_09_02

Ford Fiesta 1.4 TDCi/68

Vidutinės sąnaudos 4,4 l

Penktos kartos Fiesta debiutavo 2001-ųjų rudenį. Naujas modelis rinkoje pasirodė neseniai – praeitų metų rudenį

Erdvus kėbulas, gausi įranga ir paprasta konstrukcija – tai šio modelio privalumai. Taupus turbodyzelis pasiskolintas iš PSA koncerno. Automobilio kokybė nebloga, o bėdos, kankinančios variklį, panašios kaip ir Citroen bei Peugeot – jis labai lepus degalams. Variklio dinamika vidutiniška, bet stabdžių efektyvumas ir automobilio stabilumas kelyje nekelia abejonių. Tiesa, dar šlubuoja borto elektronika, variklis naudoja daug alyvos, genda aukšto slėgio degalų siurblys, degalų padavimo sistema, nepatvarūs ratų guoliai.

Techniniai duomenys

Variklis/darbinis tūris (cm3)           4 cil. turbodyzelis/1399

Galia (AG esant aps./min.)            68/4000

Maks. sukimo momentas (Nm esant aps./min.)                 160/2000

Įsibėgėjimas (s) 0–100 km/h          15,0

Maksimalus greitis (km/h)             163

Vid. degalų sąnaudos (l/100 km)                 4,4

Kaina (Lt) nuo 10 000

 

DaciaLogan1.5dci_08_31

Dacia Logan 1.5 dCi

Vidutinės sąnaudos 4,7 l

Neturtingųjų golfas. Į Dacia Logan telpa penki asmenys, o 510 l talpos bagažinė – milžiniška. Patikima „Renault“ technika atperka tai, kad eksterjero ir interjero dizainas primena XX a. devintojo dešimtmečio automobilius

Nepaprastai pigus, turintis viską, ko reikia, automobilis. Nuo 2006 m. šis rumunas, į kurį įmontuota Renault technika, parduodamas ir su dyzeliniu varikliu. 1,5 l dyzelinis „Renault“ variklis pasiekia 68 AG, nauja dyzelinė versija kainuoja nuo 32 600 litų. Naudotą rinkoje rasti dar sudėtinga, nes jie parduodami vos porą metų, tad ir išvardyti kokių nors juos kamuojančių bėdų kol kas dar neįmanoma. Logan dyzelis – puikus pasirinkimas nepretenzingiems, bet patikimo automobilio ieškantiems pirkėjams. Dėl neįtikėtinai mažos kainos jam galima atleisti ir kampuotą dizainą.

Techniniai duomenys

Variklis/darbinis tūris (cm3)           4 cil. turbodyzelis/1461

Galia (AG esant aps./min.)            68/4000

Maks. sukimo momentas (Nm esant aps./min.)                 160/1700

Įsibėgėjimas (s) 0–100 km/h          15,0

Maksimalus greitis (km/h)             158

Vid. degalų sąnaudos (l/100 km)                 4,7

Kaina (Lt) nuo 32 600

 

MercedesA_08_31

Mercedes A 160 CDI

Vidutinės sąnaudos 4,8 l

Be priekaištų. A klasės Mercedes vairuotojo darbo vieta tiesiog be priekaištų

Mažasis Benz. 1997 m. „Mercedes“ pristatė A klasę. Nuo 2004 m. keliais važinėja antroji modelio versija

Važinėti Mercedes visada buvo solidu. Šiuo požiūriu tai mašina, verta už ją mokamų pinigų. A klasės automobilis techninės apžiūros centruose laikomas pavyzdiniu. Korozija, alyvos nutekėjimas? Pirmosios kartos Mercedes mažiui tai nežinomos ligos. Tik stabdžių žarnelės ir galinė pakaba kartais kelia rūpesčių. Taupumo požiūriu A 160 CDI vertas dėmesio.

Techniniai duomenys

Variklis/darbinis tūris (cm3)           4 cil. turbodyzelis/1689

Galia (AG esant aps./min.)            75/3600

Maks. sukimo momentas (Nm esant aps./min.)                 160/1500

Įsibėgėjimas (s) 0–100 km/h          15,1

Maksimalus greitis (km/h)             162

Vid. degalų sąnaudos (l/100 km)   4,8

Kaina (Lt) nuo 11 000

 

Ope_Ast_09_02

Opel Astra Eco 4 1.7 DTI

Vidutinės sąnaudos 4,4 l

To nepamatysite. Vairo mechanizmui būdingas per didelis laisvumas

Eco 4 atrodo kaip normalus Opel Astra, bet jo degalų sąnaudos kur kas mažesnės

4,4 l dyzelino nuvažiuoti 100 km kelio kompaktinės klasės automobiliu. Opel Astra Eco 4 prieš aštuonerius metus buvo sensacija. Tokios ekonomijos pasiekti pavyko sumažinus svorį ir prailginus pavarų dėžės perdavimų skaičių. 1.7 dyzelis su tiesioginiu degalų įpurškimu – pigus pirkinys. Priešingai nei pirmoji Astra (F modelis), G modelis labai patvarus. Kadangi kėbulas cinkuotas, nekyla bėdų dėl korozijos. Tačiau techninės apžiūros centrai peikia per didelį vairo mechanizmo laisvumą ir nepatvarią išmetamųjų dujų sistemą.

Techniniai duomenys

Variklis/darbinis tūris (cm3)           4 cil. turbodyzelis/1686

Galia (AG esant aps./min.)            75/4400

Maks. sukimo momentas (Nm esant aps./min.)                 165/1800

Įsibėgėjimas (s) 0–100 km/h          14,3

Maksimalus greitis (km/h)             170

Vid. degalų sąnaudos (l/100 km)   4,4

Kaina (Lt) nuo 10 000

 

Ope_Cor_09_02

Opel Corsa 1.3 DT/70 AG

Vidutinės sąnaudos 4,5 l

Dyzelinis 1.3 CDTI su „Common Rail“ įpurškimu Corsa gamoje pasirodė tik 2003-aisiais. Iki tol jį „pavadavo“ 1.7 turbodyzelis

Šios kartos Opel Corsa (C) – labai populiarus automobilis naudotų mašinų rinkoje. Jis nebrangus, funkcionalus, turi nemažai variklio versijų. Deja, dažnokai skundžiamasi dėl surinkimo kokybės ir kai kurių detalių patvarumo. Dažna bėda – barškantis vairo mechanizmas ir girgždanti pakaba važiuojant nelygiu keliu. Kartais nuvilia elektros instaliacija. Nepaisant to, Corsa eksploatacija nėra brangi. Jei mašina varoma 1.3 CDTi/70 AG dyzelio, plius tai dar ir labai ekonomiškas automobilis. Jo degalų sąnaudos nedidelės, o dinamika visai nebloga. Šis variklis nekelia per daug rūpesčių, įpurškimo sistema patvari, eksploatacija nereikli. Deja, dažnokai nuvilia pavarų perjungimo mechanizmas, genda generatorius. 

Techniniai duomenys

Variklis/darbinis tūris (cm3)           4 cil. turbodyzelis/1248

Galia (AG esant aps./min.)            70/4000

Maks. sukimo momentas (Nm esant aps./min.)                 170/1750

Įsibėgėjimas (s) 0–100 km/h          14,5

Maksimalus greitis (km/h)             165

Vid. degalų sąnaudos (l/100 km)   4,5

Kaina (Lt) nuo 12 000

 

Peugeot_206_08_31

Peugeot 1.4 HDI/68 AG

Vidutinės sąnaudos 4,3 l

Peugeot rinkoje debiutavo 1998 m. Po dvejų metų po jo variklio dangčiu atsidūrė 2.0 HDI dyzelis, o 2002-ųjų pradžioje debiutavo mažesnis ir ekonomiškesnis 1.4 HDI

Peugeot 206 su mažiuku dyzeliuku – vienas patraukliausių variantų iš naudotų automobilių pasiūlos. Po variklio dangčiu dirba tas pats variklis, kurį rasite ir Citroen C3 ar Ford Fiesta mašinose. 206 modelyje jis truputį išlaidesnis – vartoja šiek tiek daugiau degalų. Deja, mažojo Peugeot patvarumas nėra jo stiprioji pusė. Be būdingų variklio gedimų (bėdos dėl degalų padavimo sistemos), rūpesčių pridaro nepatvari pakaba, gendantis pavarų perjungimo mechanizmas, prasta elektros instaliacija ir iškleręs vairo mechanizmas. Vidutiniška ir salono apdailos kokybė.

Tai gražus, taupus ir pigus miesto automobiliukas, deja, turintis nemažai trūkumų.

Techniniai duomenys

Variklis/darbinis tūris (cm3)           4 cil. turbodyzelis/1398

Galia (AG esant aps./min.)            68/4000

Maks. sukimo momentas (Nm esant aps./min.)                 150/1750

Įsibėgėjimas (s) 0–100 km/h          14,7

Maksimalus greitis (km/h)             168

Vid. degalų sąnaudos (l/100 km)   4,3

Kaina (Lt) nuo 8000

 

 

Renault Clio II 1.5 dCi/82 AG

Vidutinės sąnaudos 4,2 l

1.5 dCi variklis pradėtas montuoti į Clio II automobilius tik 2002-aisiais. Iki tol taupiausias variklis buvo turbodyzelinis 1.9 TD/75 AG, kuris vidutiniškai naudojo 5,2 l/100 km

Clio II gamintojų pažadai skamba viliojamai – 4,2 l/100 km. Tačiau iš tiesų tokios ekonomijos pasiekti beveik neįmanoma. Vis dėlto tai nekeičia fakto, kad Clio dCi yra vienas taupiausių mažylių. Bet ar jis tinka taupiems vairuotojams? Dėl to kyla abejonių – degalų įpurškimo sistemos gedimai praryja visus degalinėse sutaupytus pinigus. Genda ir turbokompresoriai, pasitaiko variklio valdymo bloko elektronikos gedimų. Daug kas priklauso nuo sėkmės – vairuotojai, kuriems likimas padovanos mašiną be šių minėtų trūkumų, bus patenkinti savo Clio.

Beje, Clio II turi ir nemažai smulkių trūkumų: genda centrinio užrakto pultas, per greitai susidėvi stabilizatoriaus jungtys, gausybė elektronikos gedimų.

Techniniai duomenys

Variklis/darbinis tūris (cm3)           4 cil. turbodyzelis/1461

Galia (AG esant aps./min.)            82/4000

Maks. sukimo momentas (Nm esant aps./min.)                 185/2000

Įsibėgėjimas (s) 0–100 km/h          12,2

Maksimalus greitis (km/h)             175

Vid. degalų sąnaudos (l/100 km)   4,2

Kaina (Lt) nuo 9000

 

Sma_For_09_02

Smart Fortwo 0.7

Vidutinės sąnaudos 4,7 l

Gražu, ar ne? Smart vairuotojo vieta primena žaidimų kambarį.

Trumpas kėbulas – Smart pritaikytas važinėti dviese. 2001-ųjų pradžioje mažius pirmą kartą buvo padailintas

Tie, kuriems teko vairuoti Smart Fortwo, žino apie ilgas pauzes tarp pavarų perjungimo. Bet nėra to blogo, kas neišeitų į gera – visada atrasite spragą, į kurią stovėjimo aikštelėje galima jį įsprausti. Sėdi aukštai, toli matai, o degalų sąnaudos nedidelės. Daugiau kaip penkių litrų mažius nenaudoja. Rekomenduojame vieną naujesnių modelių su serijine ESP, gamintą po 2003-iųjų. Tiesa, nors techninės apžiūros centrai juos vertina gerai, reikėtų atkreipti dėmesį į prakiurti linkusį variklį ir pavarų mechanizmą.

Techniniai duomenys

Variklis/darbinis tūris (cm3)           3 cil. benzininis/698

Galia (AG esant aps./min.)            61/5250

Maks. sukimo momentas (Nm esant aps./min.)                 95/2000

Įsibėgėjimas (s) 0–100 km/h          15,5

Maksimalus greitis (km/h)             135

Vid. degalų sąnaudos (l/100 km)   4,7

Kaina (Lt) nuo 8000

 

 

Škoda Fabia 1.4 TDI/75 AG

Vidutinės sąnaudos 4,5 l

Škoda Fabia prekiaujama nuo 1999 m., o 1.4 TDI variklis pasirodė nuo 2003 m. 1.9 SDI buvo siūlomas nuo pat gamybos pradžios

Dauguma į Fabia modelius montuojamų variklių yra taupūs, ypač 1.4 TDI ir 1.9 SDI dyzeliai. Pasak gamintojų, mažiausiai degalų sunaudoja 75 AG 1.4 TDI – vidutiniškai vos 4,5 l/100 km. Tačiau šio variklio trūkumas – ne itin gera darbo kultūra: tik 3 cilindrai tarška ir vibruoja. Svarbu tai, kad šie varikliai genda rečiau negu 1.9 TDI dyzeliai, bet dažnai sunaudoja daug alyvos. Fabia turi daug smulkių trūkumų, kurie nereikalauja didelių išlaidų, bet nervina, pvz., atsilaisvina sėdynė. Jeigu nerūpi dinamika, rinkitės ekonomišką 1.9 SDI/64 AG dyzelį – jis nepaprastai patvarus, be to, populiaresnis ir daug pigesnis. Nors Fabia 1.4 TDI yra taupiausias, rekomenduojame 1.9 SDI versiją, kurio eksploatacija bus pigesnė.

Techniniai duomenys

Variklis/darbinis tūris (cm3)           3 cil. turbodyzelis/1422

Galia (AG esant aps./min.)            75/4000

Maks. sukimo momentas (Nm esant aps./min.)                 195/2800

Įsibėgėjimas (s) 0–100 km/h          14,2

Maksimalus greitis (km/h)             168

Vid. degalų sąnaudos (l/100 km)   4,5

Kaina (Lt) nuo 15 000

 

Toy_Ayg_09_02

Toyota Aygo 1.0 

Vidutinės sąnaudos 4,6 l

Vienas iš trijų brolių. Toyota Aygo konstrukcija identiška Peugeot 107 ir Citroen C1. Tiek išore, tiek vidumi – tai jaunatviškas miesto automobilis

Taupyti gali būti malonu. Toyota Aygo ir du jos broliai Peugeot 107 bei Citroen C1 – geriausias to įrodymas. Mus įkvėpė trijų cilindrų 1,0 l benzininis variklis. Jis tesveria 69 kg ir padoriai traukia jau esant žemoms apsukoms. Nuo 0 iki 100 km įsibėgėja per 12,6 sek., o tai tarp šios klasės atstovų šis tas. Tačiau dėl didokos automobilio masės Aygo degalų sąnaudos šiek tiek didesnės nei penki litrai. Apie trūkumus dar negalima nieko pasakyti, nes Aygo ir C1 parduodami vos trejus metus. Pirkti naudotą ar ne – jūsų valia. Galite pasirinkti vieną iš trijulės: Toyota, Peugeot ir Citroen

Techniniai duomenys

Variklis/darbinis tūris (cm3)           3 cil. benzininis/998

Galia (AG esant aps./min.)            68/6000

Maks. sukimo momentas (Nm esant aps./min.)                 93/3600

Įsibėgėjimas (s) 0–100 km/h          12,6

Maksimalus greitis (km/h)             157

Vid. degalų sąnaudos (l/100 km)   4,6

Kaina (LT)                nuo 17 000

 

 

Toyota Yaris 1.4 D-4D/75 AG

Vidutinės sąnaudos 4,4 l

Toyota Yaris debiutavo 1998-aisiais, iš pradžių nepasiūlydamas taupaus dyzelinio variklio, nors 1.0/68 AG benzininis irgi nedaug sunaudoja degalų. 1.4 D–4D/75 AG variklis debiutavo 2001 m.

Toyota Yaris – geras pasiūlymas tiems, kurie tikisi pigios eksploatacijos ir kuriems nereikia didelės mašinos. Tiesa, iš pradžių už ją reikia sumokėti daugiau negu už konkurentus, bet vėliau galima mėgautis patikimumu ir mažomis degalų sąnaudomis. Konstrukcija gana paprasta, patvarumas beveik tobulas. Variklis irgi nekelia rūpesčių. Tereikia reguliariai tikrinti alyvos lygį, nes kartais variklis mėgsta sunaudoti jos daugiau nei derėtų. Kartais būna sunku perjungti pavaras dėl atsilaisvinusios sankabos, be to, rūdija priekinių sėdynių kreipiamųjų tvirtinimas – štai, ko gero, ir visi tipiniai trūkumai.

Techniniai duomenys

Variklis/darbinis tūris (cm3)           4 cil. turbodyzelis/1364

Galia (AG esant aps./min.)            75/4000

Maks. sukimo momentas (Nm esant aps./min.)                 170/2000

Įsibėgėjimas (s) 0–100 km/h          12,9

Maksimalus greitis (km/h)             170

Vid. degalų sąnaudos (l/100 km)   4,4

Kaina (Lt) nuo 16 000

 

VW_Gol4_zalias

VW Golf IV 1.9 TDI

Vidutinės sąnaudos 5,0 l

VW Golf – senas geras pažįstamas. Nuo 1997 iki 2003 m. buvo gaminama ketvirtoji karta. Apdaila bei ergonomiška vairuotojo vieta dar ir šiandien verta pagyrimo

Nėra mėgstamesnio automobilio už golfą. Daugiau kaip keturi milijonai ketvirtosios kartos modelių išriedėjo pro gamyklos vartus. Didelė šio modelio pasiūla ir tarp naudotų automobilių. Populiariausi dyzeliai. Nėra ko stebėtis: 100 AG TDI (gamintas nuo 2000-ųjų) galingas ir taupus. Tik būkite atsargūs! Jei pagrindinis variklio diržas nebus keičiamas laiku, rizikuojate sulaukti brangaus motoro remonto. Be to, vairuotojai skundžiasi elektronika: streikuoja langų kėlikliai, centrinis užraktas ir borto kompiuteris. Rūpesčių pridaro ir galingo sukimo momentu pasižyminčio dyzelio transmisija.

Techniniai duomenys

Variklis/darbinis tūris (cm3)           4 cil. turbodyzelis/1896

Galia (AG esant aps./min.)            100/4000

Maks. sukimo momentas (Nm esant aps./min.)                 240/1800

Įsibėgėjimas (s) 0–100 km/h          11,5

Maksimalus greitis (km/h)             188

Vid. degalų sąnaudos (l/100 km)   5,0

Kaina (Lt) nuo 12 000

 

 

VW Polo 1.4 TDI/75 AG

Vidutinės sąnaudos 4,4 l

Penkerių durų VW Polo 1.4 TDI patenkins nedidelės šeimos poreikius – jo vidus  išties erdvokas. Rinkoje debiutavo nuo 2001 m.

Ketvirtosios kartos VW Polo turi daug privalumų. Tai graži ir kokybiškai surinkta mašina. Su 3 cilindrų 1.4 TDI varikliu ji yra ir labai taupi. Tiesa, mažasis VW šiek tiek kelia eksploatacinių rūpesčių – gana greitai susidėvi priekinės pakabos elementai (viršutinės amortizatorių tvirtinimo detalės, ašių svirtys, vadinamieji sailenblokai), genda „stop“ žibintų jungiklis ir elektriniai langų kėlikliai.

Techniniai duomenys

Variklis/darbinis tūris (cm3)           3 cil. turbodyzelis/1422

Galia (AG esant aps./min.)            75/4000

Maks. sukimo momentas (Nm esant aps./min.)                 195/2200

Įsibėgėjimas (s) 0–100 km/h          13,6

Maksimalus greitis (km/h)             170

Vid. degalų sąnaudos (l/100 km)   4,4

Kaina (Lt) nuo 11 000

 

Išvada

Taupyti degalus – ekologiška, be to, tą pajus ir jūsų piniginė. Mūsų rekomendacijos taupiesiems – Mercedes A 160 CDI, Opel Astra Eco 4 1.7DTI ir naujas Dacia Logan dCi. Šiuose geromis dinaminėmis savybės ir komfortiškumu pasižyminčiuose mažyliuose vietos pakaks visai šeimai, negana to, ir degalų troškulys jų nekankina.

www.auto-bild.lt

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.