Opel Astra II

„Opel Astra II“ genda retai ir nebrangu remontuoti

OpelAstra_08_31

Antrosios kartos Opel Astra vis dar gaminamas, nors jau ketverius metus galima įsigyti trečios kartos automobilį. Įrodymas, kad automobilis nusisekęs. Vertinamas už tai, kad nekelia daug rūpesčių ir nebrangiai remontuojamas. Kėbulas cinkuotas, tad automobilio nevargina korozija, kuri buvo didelė bėda ankstesniame modelyje.

Funkcionalus, vikrus, bet nepigus

Astra II siluetas patrauklus, bet ne daugiau. Automobilis manevringas (apsisukimo skersmuo tik 10,8 m), vietos salone pakanka, 370 litrų bagažinė gana talpi. Tarp daugelio galimų variklių verta pasidomėti 1.7 dyzeliais. Pirmųjų gamybos metų modeliuose buvo senas turbodyzelinis 1.7 TD variklis, pasiekiantis 68 AG galią ir iki 100 km/val. įsibėgėjantis per 17,5 s. Verčiau rinktis automobilį su 1999 m. pabaigoje pasirodžiusiu 16 vožtuvų 75 AG tiesioginio įpurškimo 1.7 DTI varikliu. Jis tylesnis, dinamiškesnis ir ekonomiškesnis. Automobilis su šiuo varikliu iki 100 km/val. įsibėgėja per 14,5 s ir sudegina vidutiniškai 5–6 l/100 km. Variklio gedimai nedažni, nebent pasitaiko tepalo nutekėjimas iš siurblio ant jį varančio paskirstymo dirželio, kuris dėl to gali nutrūkti.

Verta rinktis 1.7 DTI ir CDTI variklius

2003 metais buvo pristatyta modernizuota 5 AG galingesnė 1.7 CDTI variklio versija su „Common Rail“ įpurškimo sistema. Turbodyzeliniai 1.7 varikliai buvo komplektuojami tik su 5 pavarų mechanine dėže. Perkant reikėtų patikrinti vairo sistemą – kartais elektrohidraulinis stiprintuvas dirba per garsiai, o vairas yra laisvokas. Astra II pakaba nesudėtinga ir bėdų nekelia. Užtat pasitaiko    kondicionieriaus, priekinio stiklo valytuvų ar radiatoriaus ventiliatoriaus gedimų. Tačiau detalės nebrangios, o nesudėtinga konstrukcija leidžia lengvai diagnozuoti gedimus.

 

Modelio istorija

1998 m. kovas. Astra II (G) pristatymas; benzininiai ir dyzeliniai varikliai nuo 1.2 iki 2.0, 65–115 AG.

1999 m. liepa. Turbodyzelinis 2.0 DTI 100 AG tiesioginio įpurškimo variklis. Gruodį pasirodė naujas „Isuzu“ gamybos dyzelinis 1.7 DTI 75 AG variklis.

2000 m. birželis. Modernizuoti 1.2/75 ir 1.6/84 AG varikliai; po mėnesio pristatyta kupė versija.

2002 m. rugpjūtis. Pasirodė turbodyzelinis 2.2 DTI/125 AG variklis (žinomas kituose „Opel“ modeliuose).

2003 m. ruduo. Pristatytas turbodyzelinis 1.7 CDTI 80 AG „Common Rail“ variklis.

 

Gedimai

Astra II su turbodyzeliniu 1.7 varikliu privalumas – nedidelės eksploatacinės išlaidos. Automobilis ekonomiškas, originalių detalių kainos nėra didelės, lengva rasti analogų.

Vienas dažniausių variklio trūkumų – ant paskirstymo dirželio patenkantis tepalas.

Galinė pakaba – stiprioji automobilio vieta. Tačiau reikia atkreipti dėmesį į amortizatorius. Gerai būtų patikrinti ir rankinį stabdį – kartais užstringa trosai.

Originalus duslintuvas nėra labai patvarus. Po 100 tūkst. km teks keisti kurią nors jo dalį.

Oro srauto matuoklė genda nedažnai, dažniau genda pats 2.0 DTI variklis.

Kartais atsiranda vairo sistemos laisvumas, garsiai dirba stiprintuvas.

 

Salonas

Vietos priekyje pakankamai. Deja, vairo ir vairuotojo sėdynės reguliavimas (paaukštinimas)  kuklesnėse versijose buvo už atskirą kainą.

Ant galinės Astra sėdynės ne taip erdvu kaip VW Golf ar Ford – tarp kelių ir sėdynės atlošo labai mažas tarpas.

Ergonomika nebloga – tikriausiai todėl, kad dauguma egzempliorių labai kukliai įrengti. Vyrauja pilkas ir juodas salonas.

Hečbeko bagažinės talpa – 370 l. Didesnių galimybių galima tikėtis iš sedano (460 l) ir universalo (480 l).

 

Išvada

Astra II – automobilis, kurį galima rekomenduoti praktiškiems vairuotojams. Tačiau tai nereiškia, kad automobilis negenda – bėdų pasitaiko, bet išlaikyti šį automobilį daug nekainuos. Net dyzeliai šiuo atveju nėra per daug rizikingi. Ypač jei variklis 1.7 DTI, leidžiantis sutaupyti degalų ir kartu pinigų.

Kėbulas nusipelno priekaištų – jis lengvai braižosi ir blunka. Metalo atspalvio dažų kokybė gera.

Dėtuvė vidutinio dydžio, bet smulkmenos ir žemėlapis tilps. Yra vieta puodeliui ar skardinei padėti

 

Privalumai

Cinkuotas kėbulas

Nesudėtingas aptarnavimas

 

Trūkumai

Skurdūs baziniai modeliai

Ankštokas salonas

 

Opel Astra G 1.7 DTI 16V (2000 m.) techniniai duomenys

Ilgis (mm)       4111

Plotis (mm)    1709

Aukštis (mm) 1431

Durų/vietų salone sk.            5/5

Variklis          benzininis

Variklio darbinis tūris (l)       1.7

Variklio cilindrų sk.              4

Variklio galia (AG esant aps./min.)             75 / 4400

Maks. sukimo momentas (Nm esant aps./min.)                165/1800      

Pavarų dėžė   5 (mech.)

Maks. greitis (km/h)             165

Įsibėgėjimas (s) 0–100 km/h                      14.5

Degalų bako talpa (l)           52

Bagažinės talpa (l)                370

Automobilio masė (kg) 1180

Padangos (priekinės, galinės)                     175/80 R14

Degalų sąnaudos (l/100 km) mieste, užmiestyje, vidutinės 6,2 / 4,1/ 4,8

Kaina 11 000 Lt

 

Opel Astra G 1.7 DTI 16V (2000 m.) atsarginių detalių kainos

Detalė          Kaina (Lt)

Priekiniai žibintai (vnt.) 115

Galiniai žibintai (vnt.)            115 

Priekinių stabdžių diskai (vnt.) 171

Priekinių stabdžių trinkelės (kompl.)           175 

Galinių stabdžių trinkelės (kompl.) 118 

Priekiniai amortizatoriai (vnt.) 238 

Galiniai amortizatoriai (vnt.) 174

Sankabos komplektas 1100

Priekinis sparnas 90

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.