Seat Leon FR

Ramūno hečbekas

seatleon

Šį raudoną 2007 m. laidos ispanų automobilį Ramūnas įsigijo prieš pusantrų metų ir iki šiol juo negali atsidžiaugti. Dar 2006 m. žurnalistų ralyje išbandytas Seat Leon vyrui paliko neišdildomus įspūdžius, todėl atėjus laikui atsisveikinti su jau pagyvenusia “klijonke” (Renault Clio), Ramūnas nė nedvejodamas pasirinko šį ispanų automobilį. 

“VW koncerno mašinų salono ergonomika man tinka kaip nulieta. Prie Golf, Passat, A5 ar A8 mašinų vairo įsitaisau labai patogiai. Atrodo, kad konstruktoriai minėtų automobilių salonus konstravo pagal mano  sudėjimo žmones. Lygiai taip pat puikiai aš įsitaisau ir prie Seat Leon FR vairo. Beje, pats vairas yra nedidelio skersmens, storas ir labai patogus”, – įspūdžiais dalijasi ne vieną šimtą automobilių išbandęs žurnalistas. 

Ramūnas taip pat pabrėžia, kad automobilių sportu užsiimantys žmonės jį išmokė prie vairo sėdėti sportiškai – pakankamai arti vairo ir ganėtinai stačiai. Tuo tarpu tikrai nemažas būrys mūsų šalies vairuotojų  automobilio kėdėse išsidrėbia kaip namų foteliuose – sėdynes nustumia tolokai atgal, kad būtų kuo daugiau vietos kojoms, o vairą sukioja beveik ištiestomis rankomis. 

Seat Leon FR Ramūną sužavėjo ne tik itin patogiu salonu, bet ir galingu dyzeliniu motoru (2,0 l/170AG) bei sportiškai sureguliuota pakaba. Greičio viršyti nemėgstantis žurnalistas sako, kad reikia nuolatos žiūrėti į automobilio spidometrą, nes vos spustelėjus akceleratorių mašina šauna į priekį. Ramūnas taip pat atvirauja, kad pastarajį kartą už greičio viršijimą policijos pareigūnai jį buvo sustabdę prieš trejus metus. Tuomet į renginį vėlavęs vyras kelyje Kaunas–Klaipėda ties laikinąją sostine leistiną greitį viršijo 15 km/h. 

Mindaugas Malinauskas

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.