Technologijos

„Fiatuose“ – nauji dyzeliniai varikliai

Lapkričio pabaigoje „Fiat Group Automobiles“ pristatė naująjį antros kartos 1.3 Multijet II dyzelinį variklį, kurį turės populiarieji FIAT 500 ir 500C modeliai, rašoma pranešime. Lietuvoje FIAT 500 ir 500C modelius su antros kartos 1.3 Multijet II 95 AG dyzeliniais varikliais jau bus galima įsigyti nuo š.m. gruodžio 1 d.

„Su šiuo antrosios kartos varikliu automobiliai tapo itin dinamiški, ekonomiški bei draugiški aplinkai. Naujasis FIAT 500 ir 500C 95 AG variklis, leidžiantis išvystyti iki 180 km/val greitį, pasižymi itin mažomis 3,9 l/100 km vidutinėmis kuro sąnaudomis ir žemu – 104 g/km – CO2 emisijos lygiu“, – sako „Autobrava“ vadovas J.Bacevičius.

FIAT 500 ir 500CJo teigimu, prie itin ekonomiško naujojo variklio efektyvumo didinimo prisideda ir standartinėje komplektacijoje įdiegta Start&Stop sistema, padedanti optimizuoti kuro sąnaudas.

Naujasis dyzelinis 1.3 Multijet II 95 AG variklis, kurį kūrė ir gamino FPT – Fiat Powertrain Technologies, turi naujus common rail purkštukus, kurie, dėl subalansuoto pagalbinio hidraulinio vožtuvo, labai tiksliai reguliuoja į degimo kamerą įpurškiamią dyzelino kiekį. Su naujuoju varikliu degalų įpurškimo procesas tapo greitesnis nei anksčiau, ir be to, naujoji įpurškimo sistema kontroliuoja dyzelino degimą, taip mažindama degalų sąnaudas, CO2 emisiją ir triukšmo lygį.

autobild.lt

Foto: „Autobrava“

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.