Mažasis testas

Audi A4 Allroad Quattro 2.0 TDI prieš BMW X1 xDrive 23d

Maži ir pakankamai taupūs, o ne dideli ir ypač galingi. Nūnai tokie SUV arba keturiais ratais varomi automobiliai vis dažniau užkariauja pirkėjų širdis.

Dažnai kuo mažesnį mobilųjį telefoną, skaitmeninį fotoaparatą ar MP3 grotuvą sukuria gamintojai, tuo populiaresnis jis tampa tarp pirkėjų. Ta pati taisyklė galioja ir šiandieniniame SUV arba visais keturiais ratais varomų automobilių pasaulyje. Daug degalų ryjančios milžiniškos pilys ant ratų užleidžia kelią nedideliems kompaktiškiems SUV automobiliams.

Būtent toks, puikiai laiko dvasią atitinkantis modelis, yra BMW X1, kurio ilgis vos 4,45 m. Naujausias bavarų X šeimos automobilis sukurtas ant visais ratais varomo BMW “trečiuko” universalo platformos, o jo viduje dominuoja “pirmuko” dizaino elementai. BMW X1 xDrive 23d nėra pigus automobilis. Už šį naujoką su 2.0/204 AG turbodyzeliniu varikliu Lietuvoje prašoma nuo 141 100 Lt. Šiek tiek silpnesnį motorą (2.0/170 AG) turintis konkurentų Audi A4 Allroad Quattro mūsų šalyje kainuoja nuo 139 320 Lt. Kainos skirtumas tarp šio testo dalyvių siekia 1780 Lt. Kai automobiliai kainuoja po 140 tūkst. Lt, minėtas skirtumas nėra labai didelis.

A4 salonas – aristokratiškas, X1 – gerokai kuklesnis

BMW X1 iš išorės atrodo išties patraukliai, tačiau salono apdailos medžiagų kokybė nuvilia. Čia dominuoja nuobodokas, kietas plastikas. Visai kitas pasaulis atsiveria vos pravėrus Audi A4 Allroad dureles: vidaus apdailos plastiką malonu liesti, o dizainas primena prabangiai įrengtą namo svetainę.

A4 Allroad už varžovą ilgesnis 27 cm, todėl gali pasiūlyti erdvesnį saloną ir talpesnę bagažinę. Puiku ir tai, kad ant galinių Audi sėdynių įsitaisę aukštesni keleiviai tikrai nesijaus suvaržyti. Tuo tarpu sėdinčiųjų X1 gale keliai remsis į priekinių sėdynių atlošus.

Kur kas maloniau BMW X1 automobilyje sėdėti prie vairo. Dėl kietokai sureguliuotos pakabos, švelnios, bet pakankamai dėmesingos ESP sistemos ir tiksliai savo darbą atliekančios vairo sistemos bavarų SUV automobilis užtikrintai įveikia posūkius. Geriausių žodžių nusipelno ir dviem turbinomis apginkluotas X1 motoras, kurio galia – 204 AG, o sukimo momentas – 400 Nm. Jau esant gana mažiems variklio sūkiams, BMW X1 “širdutė” noriai imasi darbo. Iki 100 km/h vos per 7,6 s įsibėgėjantis SUV automobilis testo metu vidutiniškai sunaudojo 7,8 l dyzelino. Gerą įspūdį paliko ir šešių laipsnių automatinė greičių dėžė, kuri pavaras perjungia beveik nepastebimai.

Konkurentas Audi A4 Allroad pasižymi šiek tiek ramesniu charakteriu. Visus keturis jo ratus suka 2.0/170 AG turbodyzelinis motoras, pasiekiantis maksimalų 350 Nm sukimo momentą. Atkreipkite dėmesį, kad šį variklį turintis A4 Allroad komplektuojamas tik su mechanine greičių dėže. Tačiau tai tikrai ne problema, nes pavaros perjungiamos itin tiksliai. Pagirtina ir tai, kad Audi universalas testo metu 100 km kelio vidutiniškai sunaudojo 7,5 l dyzelino. Tai gera stikline mažiau, palyginti su varžovu iš Bavarijos.

Dar vienas Audi A4 Allroad privalumas – automobilis daug komfortiškiau ir minkščiau įveikia kelio nelygumus. BMW X1 ta pačia nelygia kelio trasa rieda tarsi būtų medinis. Erzina ir gana įkyriai spyruokliuojanti galinė bavarų SUV automobilio pakaba. Akivaizdu, kad komforto mėgėjus X1 xDrive 23d tikrai nuvils.

Todėl šį kartą testą laimi šiek tiek pigesnis, komfortiškesnis, erdvesnis ir puikią salono apdailą siūlantis Audi A4 Allroad. Vos keliais taškais atsilikęs BMW X1 liko antras. Tai greitas, sportiškas, azartiškai valdomas SUV automobilis, kuris būdamas mažesnis labiau tinka miestui. Kurią mašiną rinktis, spręsti jums, nes abu šio testo varžovai – ne iš kelmo spirti.

BMW X1

Salono dizainas išties žavus, tačiau gerą įspūdį gadina kieto plastiko apdailos detalės. Automatinė greičių dėžė papildomai kainuoja 7200 Lt

Virš galvos vietos tikrai pakanka, tačiau aukštesnių žmonių keliai remsis į priekinių sėdynių atlošus

X1 automobilio bagažinę galima padidinti nuo 420 iki 1350 l

Audi A4 Allroad

Viskas priešingai: čia daug vietos keleivių keliams, tačiau dėl nuožulnaus stogo jos mažiau virš galvos

Jauku, kaip prabangiai įrengto namo svetainėje. Audi A4 Allroad salono apdailos medžiagų kokybė – aukščiausio lygio

A4 Allroad bagažinė didesnė. Jos tūris siekia nuo 490 iki 1430 l

Audi A4 Allroad 27 cm ilgesnė už BMW X1, bet 5 cm žemesnė

BMW X1 dizainas atrodo labai dinamiškai. Lygiai taip pat automobilis ir važiuoja, yra puikiai valdomas bei pasižymi pakankamai audringu charakteriu. Visi šie epitetai būdingi BMW automobiliams. Visiška priešingybė bavarui yra Audi A4 Allroad: jo salonas įrengtas itin prašmatniai, o pakaba puikiai sugeria kelio nelygumus. Akivaizdu, kad gamintojai savo automobiliui siekė suteikti daugiau komforto. Truputį glumina tik vienas dalykas: atrodo, kad prie prabangaus A4 Allroad salono ne itin tinka šiek tiek prasčiokiška, plastikinėmis apsaugomis apkabinėta išorė. Susidaro įspūdis, kad Audi A4 Allroad apsivilko smokingą ir užsižiopsojęs pamiršo nusiauti guminius batus.

BMW X1 dizainas atrodo labai dinamiškai. Lygiai taip pat automobilis ir važiuoja, yra puikiai valdomas bei pasižymi pakankamai audringu charakteriu. Visi šie epitetai būdingi BMW automobiliams. Visiška priešingybė bavarui yra Audi A4 Allroad: jo salonas įrengtas itin prašmatniai, o pakaba puikiai sugeria kelio nelygumus. Akivaizdu, kad gamintojai savo automobiliui siekė suteikti daugiau komforto. Truputį glumina tik vienas dalykas: atrodo, kad prie prabangaus A4 Allroad salono ne itin tinka šiek tiek prasčiokiška, plastikinėmis apsaugomis apkabinėta išorė. Susidaro įspūdis, kad Audi A4 Allroad apsivilko smokingą ir užsižiopsojęs pamiršo nusiauti guminius batus.

1 vieta

361 taškas

Audi A4 Allroad Quattro 2.0 TDI

A4 Allroad privalumas palyginti su konkurentu yra tas, kad tai erdvesnis, kokybiškesnę salono apdailą siūlantis automobilis.

2 vieta

356 taškai

BMW X1 xDrive 23d

X1 – nedidelis, elegantiškas, itin dinamiškai važiuojantis automobilis. Tik kliūva prastoka salono apdailos kokybė ir kieta pakaba neįtikina.

Išvada

Audi A4 Allroad – tai šiek tiek pagerintas A4 Avant variantas, kuris gali pasigirti erdvumu, komfortiška pakaba bei puikia salono apdaila. Būtent dėl to keliais taškais aplenkęs konkurentą A4 Allroad ir laimi šį testą. Bet ne iš kelmo spirtas ir BMW X1, kuris pasižymi puikiu valdymu bei dinamišku važiavimu. Be to, būdamas mažesnis, jis labiau tinka didmiesčiams.

www.auto-bild.lt

Šaltinis: „Auto Bild Lietuva“

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.