Citroen C3

Ko vertas naujas prancūzų miesto mažylis

Didžiulis priekinis stiklas ir milžiniškos žiotys. Ko vertas naujasis C3?

Citroën plačiai atveria savo nasrus. Na, ne taip kaip koncerno giminaitis Peugeot, tačiau dėl didelių grotelių naujasis C3 atrodo išties rūsčiai. Spaudoje rašoma: “Milžiniška oro įsiurbimo anga atrodo ketinanti praryti asfaltą”. Gero apetito! Prancūzai įrodo, kad tarp VW Polo klasės atstovų jokiu būdu neturėtų vyrauti unifikuota nuobodybė. Vėjavaikiškas kaip pirmtakas, kresnas kaip didysis C5, kurio galinė dalis ir sparnai pagaminti su polėkiu – C3 tikras džiaugsmo šaltinis. Ant stogo užlipantis priekinis “Zenith” stiklas (papildomai kainuojantis 1400 litų) po saloną paskleidžią ypač daug šviesos, o pakėlus akis į viršų, galima matyti debesis…

Geras valdomumas

Su pirmojo važiavimo užduotimi C3 susidorojo nepriekaištingai. Posūkius jis įveikia lengvai, o į šiek tiek nejautrų vairą reaguoja pakankamai tiksliai. Važiuodamas 100 km/h greičiu C3 visiškai sustoja po 37,9/36,7 metrų (atvėsusiais/įkaitusiais stabdžiais) – tai geriausias rezultatas tarp šios klasės atstovų.

Sėdynės ne pačios tobuliausios: gale per ankšta, o priekinės nepasižymi geru šoninio prilaikymu. Vairuotojas turi laikytis įsikibęs vairo, o šalia vairuotojo sėdintis keleivis beviltiškai ieškoti laikiklio palubėje. Platus vidurinis statramstis gerokai blogina matomumą atgal, be to prie jo nėra saugos diržo aukščio reguliatoriaus.

Varikliai

1.6/120 AG variklis ir itin tiksli penkių pakopų pavarų dėžė – toks duetas priverčia tachometro rodyklę kuo greičiau ir labai klusniai nukeliauti į raudoną apsukų lauką. Tačiau tokiu atveju degalų sąnaudos staiga šokteli iki 20 l/100 km. Taigi koją nuo greičio pedalo tenka kuo greičiau atleisti. Atsidėkodamas už tai bandomasis automobilis apetitą sumažina iki 6,9 l/100 km. Žinoma, mažojo Citroen gerbėjai galės rinktis ir C3 su mažesnį galingumą pasiekiančiais benzininiais (60, 73 ir 95 AG) bei dyzeliniais (92 ir 112 AG) varikliais. Lietuvoje naujasis C3 turėtų pasirodyti ????, o kaina bus nuo 38 tūkst. Lt.

Išvada

Palyginti su pirmtaku, naujasis C3 atrodo daug madingesnis – tai tarsi gaivus vėjo gūsis tarp mažalitražių automobilių. “Citroën” patobulino tai, kuo buvo šiek tiek atsiliekama – padirbėjo ties techniniais sprendimais ir kokybe. Važiuoti naujuoju C3 tikras malonumas, ypač su “Zenith” priekiniu stiklu, pro kurį saloną užlieja didesnė šviesos banga. O jei “Citroen” dar pagerintų sėdynės, tai konkurentams išties būtų riesta. Gamintojo pasitikėjimas savimi atsispindi ir pažvelgus į nemažą kainą, kuri labai panaši į šios klasės lyderio VW Polo. Manome, kad tiek daug C3 žiotys vis dėlto neturėtų išsižioti…

FOTO: mažai vietos kojoms gale. Šalia vairuotojo sėdinčio keleivio kojoms vietos net septyniais centimetrais daugiau, be to, jis savo sėdynę gali pastumti.

FOTO: dangaus mėlynės spalva itin tinka C3 mažyliui. Matomumas atgal – prastas

FOTO: <!– /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:““; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; text-autospace:none; font-size:10.0pt; font-family:“Times New Roman“; mso-fareast-font-family:“Times New Roman“; mso-ansi-language:EN-GB;} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:3.0cm 1.0cm 2.0cm 3.0cm; mso-header-margin:1.0cm; mso-footer-margin:1.0cm; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} –>

aiškus prietaisų skydelis. Tačiau vairas visiškai uždengia pastovaus greičio ir radijo reguliavimo svirteles

FOTO: sėdynės atrodo patogios, tačiau pasižymi labai menku šoniniu prilaikymu. Odos apmušalai papildomai kainuoja 2900 litų

ĮVERTINIMAS

Kėbulas

Labai gera ir skoningai suderinta apdaila. Tiesa, durelės skleidžia šiek tiek skardinį garsą, nėra apsauginių juostų. Priekyje vietos pakankamai, o gale – per ankšta. Penkiese važiuoti patogu tik trumpus atstumus. Bagažinė, kaip šiai klasei, didelė.
Trys žvaigždutės iš penkių

Variklis

Gerai veikiantis variklis gali dirbti temperamentingai. Penkių pakopų pavarų dėžė pakankamai tiksli ir gerai suderinta. Keturių laipsnių automatinė dėžė komplektuojama tik su tik 120 AG varikliu.
Keturios žvaigždutės iš penkių

Komfortas

Surastas geras kompromisas tarp prancūziško komforto ir vokiško sportiškumo. Pasiekus didesnį apsukų skaičių, didėja triukšmas. Važiuojant 130 km/h jis siekia net 73 decibelus.
Trys žvaigždutės iš penkių

Valdomumas

C3 turi stebėtinai saugią važiuoklę ir gerai suderintą ESP. Vairas galėtų būti šiek tiek jautresnis. Stabdžiai veikia beveik idealiai, stabdymo kelias – gerokai mažiau negu 40 metrų. Kaip šios klasės atstovui – tai puikus rezultatas.
Trys žvaigždutės iš penkių

IŠLAIDOS

Naujo C3 kaina sąmoningai orientuojama į konkurento Polo, tačiau C3 turi geresnę bazinę įrangą. Draudimas įkandamas, o techninio aptarnavimo intervalas – kas dveji metai, taip pat geras sprendimas. Privalumas: pigi “Tom-Tom” navigacinė sistema – nuo 690 litų.

Citroen C3

Trys žvaigždutės iš penkių

5 žvaigždutės – puikiai, 4 žvaigždutės – labai gerai, 3 žvaigždutės – gerai, 2 žvaigždutės – patenkinamai, 1 žvaigždutės- neaptenkinamai

„Autobild Lietuva“ Nr. 3 (114), 2010 01 30 – 02 12

autobilt.lt

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.