Ford Focus

Naujos kartos „Ford Focus“ debiutuos Ženevoje

Naujos kartos „Ford Focus“ Europoje debiutuos tarptautinės automobilių parodos Ženevoje metu. Šiaurės Amerikoje naujasis „Ford Focus“ parodytas Šiaurės Amerikos tarptautinėje Detroito automobilių parodoje. Tai pirmas kartais, kai naująjį modelį išvys Europos publika.

Naujasis „Ford Focus” agresyviai įsiverš į rinką, kai jo gamyba bus pradėta 2010 m. pabaigoje Europoje bei Šiaurės Amerikoje.

Kartu „Ford“ stende bus parodyti visiškai serijinei gamybai paruošti naujieji „Ford C-MAX“ ir „Ford Grand C-MAX“ modeliai, pirmą kartą pristatyti praėjusių metų Frankfurto parodoje. Kompanija taip pat demonstruos technologinius pasiekimus variklių tobulinimo srityje: „Ford Kuga“ variklis dabar dar draugiškesnis aplinkai, o „Ford Mondeo“ gama pasipildys naujaisiais, itin efektyviais ir galingais varikliais. Parodoje taip pat bus galima apžiūrėti papildomą įrangą, siūlomą atnaujintiems „Ford S-MAX“ ir „Ford Galaxy“ modeliams.

Naujojo „Ford C-MAX“ gama

Naujieji „Ford C-MAX“ ir „Ford Grand C-MAX“, pasirodysiantys prekyboje jau netrukus,  Ženevos automobilių parodoje demonstruos naujo lygmens stilių ir kompaktinių vienatūrių patrauklumą MAV segmente („Multi-Activity Vehicle“).

„Ford“ C segmento MAV pirkėjai gali rinktis arba penkių vietų modelį „Ford C-MAX“, arba 7 vietų „Ford Grand C-MAX“, siūlantį slankiojančias šonines duris bei inovatyvią sėdynių sistemą, užtikrinančią puikią erdvę ir universalumą. Ženevos parodos metu pirmą kartą bus parodytas 5 vietų „Ford C-MAX“ interjeras.

Naujasis „Ford C-MAX“ pasižymi kupė stiliaus stogo linijomis ir kartu išlaiko erdvę, komfortą ir automobilio praktiškumą. Septynių vietų modelis turi aukštesnę stogo liniją ir siauresnius statramsčius, kurie užtikrina erdvumą bei gerą matomumą.

Naujojo „Ford C-MAX“ interjeras pristatys naujos kartos „Ford“ žmogaus-mašinos sąsajos sistemą HMI („Human machine interface system“). Esminiai šios technologijos elementai yra du penkiomis kryptimis valdomi mygtukai vaire, kurie kontroliuoja du automobilio displėjus: vieną prietaisų skydelyje, kitą – sumontuotą centrinėje konsolėje. Ši paprasta, aiški valdymo sistema leidžia vairuotojui stebėti ir naudotis visa automobilio įranga, nenuleidžiant rankų nuo vairo bei nenukreipiant dėmesio nuo kelio.

Naujiesiems modeliams siūlomi nauji efektyvūs, žemomis CO2 emisijomis pasižymintys 1,6 l „EcoBoost“ benzininiai ir atnaujinti 1,6 l ir 2,0 l „Duratorq TDCi“ turbodyzeliniai varikliai.

„Naujasis „Ford C-MAX“ iš tiesų įspūdingas, ir jo pasirodymas rinkoje mūsų klientams visame pasaulyje praneša, kad jie gali tikėtis tikrai nuostabaus dizaino visoje mūsų vidutinės klasės modelių gamoje“, – sakė „Ford of Europe“ prezidentas John Fleming. „Naujasis „Ford C-MAX“ – tik pradžia. Naujos kartos „Ford Focus“ seka įkandin, tad nekantraujame atskleisti daugiau naujienų visai netrukus.“

Nauji varikliai sustiprina „Ford Kuga“ lyderystę savo klasėje

Stilingas krosoveris „Ford Kuga“ stiprina savo pozicijas kaip lyderiaujantis modelis savo klasėje naujų variklių bei pavarų dėžių pasirinkimo dėka. Nauji deriniai sukurti užtikrinti puikias technines charakteristikas, sumažinti degalų sąnaudas ir CO2 emisijas.

„Ford Kuga“ dabar galimas su nauju 2,0 l 163 AG galios turbodyzeliniu „Duratorq TDCi“ varikliu, o CO2 emisija AWD versijose su mechaninėmis pavarų dėžėmis tėra 159 g/km – tai yra net 6% mažiau, lyginant su ankstesniu 136 AG galingumo varikliu. Taip pat dabar „Ford Kuga“ bus galimas su „Ford PowertShift“ automatine pavarų dėže, derinama su 140 AG ir 163 AG galingumo turbodyzeliniais varikliais bei užtikrinančia žemiausią klasėje 179 g/km  CO2 emisiją.

Net 20% galingesnis, naujasis 163 AG galios „Ford Kuga“ variklis pasiekia didesnį maksimalų greitį, iki 100 km/h įsibėgėja per 9,6 s (1,1 s greičiau nei su ankstesniu varikliu) bei atitinka Euro V reikalavimus. 

Nauji „Ford EcoBoost“ ir dyzeliniai varikliai „Ford Mondeo“ gamai

„Ford Mondeo“ variklių gamą atnaujina naujasis galingas, bet ekonomiškas ir draugiškas aplinkai „EcoBoost“ benzininis variklis su turbina bei patobulintas „Duratorq TDCi“ turbodyzelinis variklis. Šie varikliai taip pat siūlomi ir naujiems „Ford S-MAX“ ir „Ford Galaxy“ modeliams, demonstruojamiems Ženevos parodoje. 

„Ford Mondeo“ savo gamoje dabar turės 2,0 l turbininį benzininį 203 AG galios „EcoBoost SCTi“ variklį, atitinkantį Euro V reikalavimus bei 2,0 l tris „Duratorq TDCi“ variklių versijas: 115 AG, 140 AG ir 163 AG galingumo.

Be to, sklandi „Ford PowerShift“ 6 pavarų dvigubos sankabos automatinė pavarų dėžė standartiškai bus derinama su 2,0 l „EcoBoost“ varikliu bei galima kaip pasirenkama įranga su 140 AG ir 163 AG galingumo „Duratorq TDCi“ varikliais.

Naujai pristatomas 2,0 l 163 AG galingumo „Duratorq TDCi“ variklis leidžia „Ford Mondeo“ pasiekti puikių rezultatų: vidutinės kuro sąnaudos tėra 5,3 l /100 km. Pasirinkus automatinę pavarų dėžę „Ford PowerShift“, kuro sąnaudos išlieka įspūdingos – vos 5,6 l / 100 km.

www.auto-bild.lt

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.