Hibridas

Hibridinis Auris jau Lietuvoje

Hibridinių automobilių pirkimo skatinimo programos Skandinavijos šalyse, o ir apskritai žalių modelių populiarėjimas visoje Europoje, verčia naujų mašinų gamintojus judėti  ekologiškumo kryptimi. Paslaptingai, tyliai ir ramiai, kaip ir dera tikram hibridui, Auris HSD ateina į kompaktinių automobilių klasę. Tiesa, Vakarų Europos automobilių specialistai  tvirtina, kad tokį sprendimą Toyota gamintojai galėjo priimti ir anksčiau.

Tradicinis kėbulas

Hibridinį Auris galima atskirti ir iš bėgių perjungimo rankenėlės, kuri yra mėlynos spalvos

Automobilių modelių, turinčių hibridines pavaras, labai nedaug. Toyota Prius, Honda Insight, ir keletas prabangių Lexus. Reikia pripažinti, kad pasirinkimas išties nedidelis. Lexus brangūs, o Prius ir Insight turi savitas kėbulo formas, kurios gali patikti ne visiems. “Toyota” nusprendė Prius agregatus sumontuoti į atnaujinto Auris kėbulą. Tai labai logiškas žingsnis – Auris HSD yra pigesnis nei Prius, važiavimo savybės labai panašios, o tradicinis kėbulas, kaip teigia rinkodaros specialistai, gali pritraukti naujų pirkėjų. HSD  atrodo  labai panašiai į įprastą Auris automobilį. Kad tai HSD, galima suprasti iš mažų užrašų ant kėbulo, tamsiai mėlyno “Toyota” ženklo, priekinių dienos LED lempų. Viduje, tai taip pat  tradicinis Auris, tik prietaisų skydelyje matome hibridui būdingų prietaisų, kuriuose galima stebėti akumuliatorių įkrovimą ir abiejų variklių darbo ciklus.

Patikrinti agregatai
Du varikliai, benzininis ir elektrinis, automatinė greičių dėžė – viskas puikiai pažįstama ir patikrinta Prius modelyje. Hibridinis Auris važiuoja tyliai, pakaba veikia komfortiškai. Ir  maksimalus greitis lieka toks pat kaip ir Prius – 180 km/h. Labiausiai džiugina važiavimas vien elektriniu varikliu. Aišku, nuvažiuoti galima labai nedaug ir tik labai nedideliu greičiu, bet  pajudėti iš vietos ar lėtai slinkti senamiesčio gatvelėmis – tikras malonumas. Testo metu, nesistengiant važiuoti labai taupiai, pavyko pasiekti įspūdingas vidutines degalų sąnaudas  – 3,2 l/100 km. Turime ir gerų žinių būsimiems kompaktinio hibridinio modelio pirkėjams – Auris HSD kainuoja 8000 Lt mažiau nei Prius. Už 76 750 Lt jau liepos mėnesį Lietuvoje bus galima įsigyti bazinės komplektacijos HSD. Tiesa, dėl akumuliatorių hibridinio Auris bagažinė, palyginti su įprasto modelio, sumažėjo 40 litrų, o galinę ašį spaudžia papildomas 55 kg  svoris.

Dėl akumuliatorių hibridinio Auris bagažinė, palyginti su įprasto modelio, sumažėjo 40 litrų

Tai mums patinka
Kainos pranašumas. Prius agregatai, tačiau 2500 eurų pigiau – atrodo viliojančiai. Gamintojas deklaruoja vidutines 3,81 l/100km sąnaudas. Mums pavyko važiuoti naudojant 3,2 l  benzino 100 km kelio.

To mums trūksta
Geriau suderintos pavarų dėžės. CVT vis dar atsilieka nuo geriausiųjų…

Tai mus nustebino
Vėlyvas pasirodymas. Hibridinis variklis kituose modeliuose galėjo būti montuojamas ir anksčiau.

Išvada
Auris savo darbą atlieka ne blogiau negu agregatų donoras Prius. Taigi naujokas HSD – yra brandus hibridas, kurio patikimumo rezultatais jau galima džiaugtis. Prius modeliais Švedijoje važinėjantys taksi vairuotojai be jokių remontų prisuka po 300 tūkst. km. – tai rimtas argumentas.

Techniniai duomenys

Toyota Auris HSD

Variklis – benzininis, 4 cilindrų

Darbinis tūris –1798 cm3

Maks. galia – 73 kW (99 AG) esant 5200 aps./min.

Maks. sukimo momentas – 142 Nm esant 4000 aps./min.

Elektrinis variklis – 60 kW (82 AG)

Bendra hibridinės sistemos galia – 100 kW (136 AG)

Varantieji ratai – priekiniai

Pavarų dėžė – automatinė

Vid. degalų sąnaudos – 3,8 l/100 km

Maks. greitis – 180 km/h, 0-100 km/h – per 11,4 s

CO2 – 89 g/km

Kaina – 76 750 Lt

„AutoBild Lietuva“ Nr.12

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.