Augimas

2010 m. spalį Lietuvos naujų automobilių rinka išaugo beveik du kartus

Preliminariais „AutoTyrimų“ duomenimis, gautais pagal ES reglamentuotą metodiką išanalizavus „Regitros“ pateiktus pradinius duomenis, 2010 m. spalį Lietuvos naujų lengvųjų automobilių (M1 ir N1) rinka išaugo 96% iki 1’089 vnt. Kaip ir ankstesniais mėnesiais, augimą daugiausiai lėmė suaktyvėjusi paklausa bei maža palyginamoji bazė: pernai spalį šalyje buvo įregistruoti tik 557 nauji automobiliai.

Spalį asmeninių automobilių (M1) registravimas išaugo 81% iki 943 vnt., o lengvųjų komercinių transporto priemonių (N1) rinka padidėjo daugiau nei keturis kartus (+317%) iki 146 vnt.

Praeitą mėnesį Lietuvoje į pirmąją vietą išsiveržė „Toyota“ markė (147 vnt.), smarkiai aplenkusi į antrąją vietą smuktelėjusią „Volkswagen“ (106 vnt.) ir trečiąją vietą užėmusią „Renault“ (104 vnt.). Tarp prestižinių markių vėl pirmavo BMW (24 vnt.).

Spalį populiariausi asmeninės paskirties (M1) modeliai buvo „Fiat Panda“ (66 vnt.), „Škoda Octavia“ (58 vnt.) ir „Nissan Qashqai“ (52 vnt.). Tarp lengvųjų komercinių (N1) modelių pirmavo „Toyota Hilux“ (28 vnt.).

2010 m. sausio-spalio mėnesiais Lietuvoje iš viso įregistruota 6’930 naujų lengvųjų automobilių, t.y. vos 2% mažiau nei atitinkamu laikotarpiu 2009 m. (7’076 vnt.).

Spalį Lietuvos rinkoje debiutavo stilingas mažas hečbekas „Citroen DS3“, reprezentacinis sedanas „Jaguar XJ“, o taip pat itin prabangus sedanas „Rolls-Royce Ghost“.

Autotyrimai.lt

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.