Twingo prieš Micra

Kur dingo žavesys?

Renault Twingo I


Tai automobilis, gamintas nuo 1993 iki 2007 m. Iš viso dienos šviesą išvydo 2,5 mln. tokių Twingo.

Nissan Micra III

Šis Micra buvo gaminamas nuo 2003 iki 2010 metų. Per tuos metus nuo konvejerio nuriedėjo 990 tūkst. tokių automobilių.

Priekis, primenantis mielą šnaucerių veislės šunelio snukutį, bei apvalainas galas dingo. Liko tik saldžios hipopotamo akutės. To, kas anksčiau traukė praeivių žvilgsnius, nebėra. Kodėl viso to gamintojai išsižadėjo?  Atsakymas labai paprastas: iki šiol Nissan Micra buvo parduodamas tik Europoje ir Japonijoje, o naujasis modelis bandys užkariauti visą pasaulį. Trumpiau tariant, su tokiu dizainu automobilis bandys įtikti itin margam  mūsų planetos gyventojų skoniui. Liūdna, kad gamintojai taip lengvai, tarsi vienu rankos mostu, nubraukė svarbiausius mašinos bruožus: žavesį ir meilumą. Įdomu, ar tokius rimtus pakeitimus išgyvenęs japoniukas  užkariaus pirkėjų širdis?

Tokio paties likimo dar prieš trejus metus sulaukė ir Renault Twingo. Iki šiol garsėjęs stipriu, individualiu charakteriu prancūzų mažylis tapo gana eiliniu automobiliuku. Juk Renault Twingo nebeturi gražių tarsi lėlės akių, o  nuo veido dingo plati šypsena. Užtat liko tos pačios, nepatogios durelių rankenėlės iš lauko pusės. Gerai bent tai, kad nebuvo atsisakyta praktiškų, pirmyn ir atgal stumdomų galinių sėdynių. Tiesa, papildomų durelių gale,  kurias turi Nissan Micra, prancūzas Renault Twingo vis dar nesiūlo.

O štai japonų mažyliui trūksta smulkmenų, kurios patinka moterims. Pavyzdžiui, jame nėra kabliuko, ant kurio būtų galima pakabinti rankinę, tad ją teks numesti tiesiog ant keleivio sėdynės. Ekranas, kuriame iki šiol gimimo dienos proga buvo rodomas tortas, pakeistas naudinga navigacijos sistema.

Gamintojai mums, pirkėjams, sako, kad nereikalingų priedų laikai praėjo. Kur kas akivaizdžiau yra tai, kad mažieji automobiliai subrendo ir tapo geresni nei jų charizmatiški pirmtakai. Kiekvieną bandytą mašiną buvo malonu  vairuoti. Keturių cilindrų prancūzų variklis tyliai ir be didesnių pastangų išjudina Renault Twingo mieste, bet jo dinamika, esant mažiems motoro sūkiams, neprilygsta trijų cilindrų Nissan Micra “širdutei”. Belieka  išsiaiškinti piniginius reikalus. Pigiausią Renault Twingo su 1.2/75 AG benzininiu varikliu galima nusipirkti už 30 061 Lt, o Nissan Micra su 1.2/80 AG benzininiu motoru – už 34 990 Lt. Kainos skirtumas siekia 4929 Lt.

Geriau sukomplektuotas Micra (“Tekna” komplektacija) yra akivaizdžiai brangesnis ir kainuoja nuo 47 990 Lt. Už šią pinigų sumą gausite automatinį oro kondicionierių, ESP sistemą, CD grotuvą su šešiais garsiakalbiais ar  lengvojo lydinio diskus. Panašiai sukomplektuotas Renault Twingo (“Rip Curl” komplektacija) kainuoja nuo 38 063 Lt. Tiesa, papildomai teks pirkti automatinį oro kondicionierių (865 Lt), lengvojo lydinio diskus (1946 Lt) ar  ESP sistemą (1254 Lt). Tokiu atveju prancūzų mažylis pabrangsta iki 42 128 Lt. Taigi kaip matome kainų skirtumas (5862 Lt) lieka ir jis byloja Renault Twingo naudai.

Įvertinimas

1 –  Nissan Micra

Naujas Micra nebėra toks saldus kaip ankstesnis modelis, bet tai tikrai gera mašina. O dėl paaukštintos galinės stogo dalies ant užpakalinių sėdynių susės trys žmonės.

2 – Renault Twingo

Prancūzų Renault Twingo neteko dalies žavesio, tačiau akivaizdžių techninių privalumų neįgijo. Blogai ir tai, kad penkiadurio prancūzo teks laukti iki 2013 metų.

„AutoBild Lietuva“ 2011 nr.1

Mindaugas Malinauskas

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.