Alfa Romeo 166

Karališka pica

Luigi numylėtinis – Alfa Romeo 166. Picų kepėjas yra didelių automobilių, tokių kaip šis Alfa, gerbėjas. Tik šiandien tokių beveik neliko

Viskas kartu. Šis apibūdinimas tinka picai, o tikrieji Alfa Romeo automobilių gerbėjai tokiais žodžiais apibūdino naująjį italų Alfa Romeo 166 modelį, kuris turi visą papildomą įrangą.

Protingi ir išlaidas skaičiuojantys vairuotojai dažnai svarsto, kuo Alfa Romeo markė žavi savo gerbėjus. Gal dizainu? Iš tiesų, šis automobilis išsiskiria iš pilkos masės. O ramesnio būdo žmonėms jo išvaizda atrodo net šiek  tiek per agresyvi. Važiavimo komfortu? Reikia pripažinti, kad jis nedidelis, nes pakaba sportiška ir gana kieta. Kainos ir galios santykiu? Už tai Alfa 166 tikrai nusipelno pagyrimo.

Įsigydami naują Alfa Romeo automobilį, pirkėjai dažnai jį užsisako tartum picą: con tutto – su viskuo ir užsakymo lape pažymi beveik visą įmanomą papildomą įrangą: odinį saloną, navigacijos sistemą, “Hi-Fi” garso sistemą,  automatinę klimato kontrolę, “Metallic” dažus ir ksenoninius žibintus. Mūsų nuotraukoje matomas automobilis – ne išimtis. Mašinai septyneri metai, jos papildomos įrangos sąrašas ilgas, rida – tik 120 000 km, o kaina 21  tūkst. litų. Tų pačių metų 5 serijos BMW kainuoja dvigubai daugiau, o E klasės Mercedes ir brangesnis, ir rida trigubai didesnė.

Milžiniskos išlaidos automobilio priežiūrai ir remontui

Iš pirmo žvilgsnio modeliai su dyzeliniais varikliais atrodo patrauklesni dėl mažesnių degalų sąnaudų. Tačiau dažniausiai jie būna nuvažiavę kur kas daugiau kilometrų nei modeliai su benzininiais varikliais. Tuo tarpu Vakarų  Europoje vis daugiau žmonių stengiasi atsikratyti senesnės kartos dyzelinių automobilių, nes jų varikliai neturi kietųjų dalelių filtro ir atitinka tik “Euro 3” aplinkosaugos normas. Pavyzdžiui, Vokietijoje tokiam automobiliui, leidžiama įvažiuoti ne į visas aplinkos apsaugos zonas.

O Alfa Romeo 166 dyzelinis variklis pasižymi didele galia. Bet iškart įspėjame: eksploatuoti Alfa Romeo nebus pigu. Mums ypač patinka automobiliai su  3.0/220 AG arba 3.2/240 AG varikliais. Beje, pastarojo eksploatacija bus šiek tiek brangesnė. Skersai sumontuotas V6 variklis turi savų ypatumų – jį remontuoti brangiau, nei kainuoja pačios detalės. Pakeisti variklio dirželį ir vandens siurblį užtrunka apie šešias valandas, o visas darbas su detalėmis nefirminiame servise kainuos 1600 litų. Detales reikia keisti vienu metu, nes dirželis suka ir siurblį. Už išmetamųjų dujų sistemos pakeitimą  paklosite 2650 litų. Uždėti naujus stabdžių diskus ir trinkeles kainuos taip pat nemažai. Taigi pirkdami Alfa Romeo 166 neištuštinkite visos sąskaitos, nes jį įsigijus nemažą sumą reikės skirti ir būtiniausiam remontui.

Visas straipsnis (PDF; 2,0 MB)

Išvada

Alfa automobilius reikia mylėti. O jei jau myli, tai ir pinigų neskaičiuoji. Vis dėlto įsimylėjėlis turėtų būti turtingas. Jeigu jam patinka elegantiškas dizainas ir geras variklis, meilė gali trukti ilgai. Tuos, kurie įpratę viską  vertinti tik pinigais, italas greitai išves iš proto.

„AutoBild Lietuva“ 2011 Nr.4

ĮDOMIOS NUORODOS

SKELBIMAS

Autobild.lt kontaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.