„Renault“ grupės lengvųjų komercinių automobilių pardavimai išaugo

Praėjusiais metais smarkiai augo „Renault“ grupės lengvųjų komercinių automobilių pardavimai Lietuvoje – pirkėjai įsigijo 300 vnt. jų, t. y. 215,8 proc. daugiau nei 2010 m. Perkamiausias šios klasės modelis buvo naujasis „Renault Master“ (159 vnt.)*.

Kaip ir 2010 m., praėjusiais metais tarp grupės klientų Lietuvoje populiariausiu „Renault“ modeliu liko naujasis „Megane“, kurio 182 nupirkti vnt. sudarė 27,9 proc. visų „Renault“ prekės ženklo pardavimų. Tarp kitų keleivinių prekės ženklo automobilių 2011 m. populiarumu išsiskyrė naujasis „Scenic“ (75 vnt.), naujasis „Kangoo“ ir naujasis „Thalia“ (po 24 vnt.), „Fluence“ (22 vnt.) bei naujasis „Laguna“ (21 vnt.).

2011 m. buvo parduoti 375 keleiviniai ir 276 lengvieji komerciniai „Renault“ automobiliai.

„Dacia“ pardavimai 2011 m. ūgtelėjo 13,7 proc. Perkamiausias „Dacia“ modelis buvo 2010 m. rugsėjo mėn. Lietuvos rinkoje pasirodęs „Duster“ visureigis: praėjusiais metais nupirkti 94 šio automobilio vienetai. Pagal pardavimus šalyje „Duster“ užėmė trečiąją vietą visoje „Renault“ grupėje ir buvo pirmasis tarp „Dacia“ prekės ženklo automobilių, kurių iš viso praėjusiais metais buvo nupirkta 208 vnt.

Iš viso per praėjusius metus Lietuvoje buvo parduoti 859 nauji „Renault“ grupės automobiliai: 651 vnt. „Renault“ ir 208 – „Dacia“. Sėkmingiausias mėnuo buvo rugsėjis, kuomet buvo nupirktas 101 grupės prekės ženklų automobilis, 43 jų – naujojo „Megane“ modelio.

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.