Naujasis „Opel Mokka”: kompaktiškas dydis, didelė charizma

Naujas vardas bei naujas segmentas „Opel” produktų gamoje: prasidėjus naujiems 2012 metams bei likus tik 2 mėnesiams iki premjeros Ženevos automobilių parodoje, kovo 6 d., „Opel” dabar pristato naujojo dinamiško, kompaktiško bei sportiško visureigio „Opel Mokka” nuotraukas.

Naujasis „Mokka” yra pirmasis vokiečių gamintojo produktas konkuruosiantis augančioje mažųjų visureigių klasėje. Nepaisant nedidelio 4,28 m ilgio, „Mokka” patogiai talpina 5 suaugusius keleivius. „Opel” šiame modelyje apjungė patrauklų dizainą, išmaniąsias technologijas ir didesnį funkcionalumą, kas bus prieinama daugeliui klientų.

„Naujajame, moderniame, kompaktiškame „Opel Mokka” modelyje galima rasti didelio visureigio  privalumus,“ – sako Karlas-Friedrichas Stracke, „Opel” koncerno generalinis direktorius. – „Šis modelis praturtina „Opel” automobilių gamą bei tęsia sėkmingą pastarųjų kelių metų kompanijos darbą konkurencingų produktų pristatyme. „Mokka” taip pat pagyvins naująjį mažųjų visureigių segmentą, kuriam pranašaujamas spartus augimas”.

Dinamiško vairavimo potyriai bei gyvenimo būdas

Funkcionalumas bei patogumas, aukšta sėdėjimo pozicija  bei  polėkio prieskonis – tai savybės, kurios įkūnytos „Opel Mokka”. Šiame modelyje gali būti montuojama visų varančiųjų ratų sistema, kuri, priklausomai nuo kelio sąlygų, valdymui pagerinti, visą galią gali perduoti galiniams ratams. Visureigiams galią teikia trys efektyvūs varikliai. Variantuose su mechanine transmisija montuojama ir degalus taupanti „Start/Stop” sistema. Variklių gamą sudaro benzininiai agregatai 1,6 l, 85 kW/115 AG ir 1,4 l „Turbo”, 103 kW/140 AG, išvystantis 200 Nm sukamąjį momentą bei 1,7 l CDTI, 93 kW/130 AG turbodyzelis, kurio sukamasis momentas yra 300 Nm. Tiek 1,4 „Turbo”, tiek 1,7 CDTI gali būti komplektuojami su 6 laipsnių mechanine arba automatine pavarų dėže.

„Mokka” modelis pristato pačias naujausias technologijas mažųjų visureigių segmente, kaip pavyzdžiui, vairuotojo pagalbinės sistemos („Driver Assistance Systems”) su „Opel Eye” priekinio bei galinio vaizdo kameromis. „Opel Mokka” yra montuojamos ergonomiškos sėdynės, sertifikuotos Vokietijos stuburo ligų gydytojų asociacijos (AGR – „Aktion Gesunder Rücken e.V.”). „Mokka” turi talpų bagažo skyrių, o taip pat ir integruotą naujos kartos „Flex-Fix” dviračių laikiklį.

Su visa šia įranga „Mokka” yra sukurtas žmonėms, gyvenantiems aktyvų bei rafinuotą gyvenimo būdą. Toks gyvenimo būdas atsispindi ir naujo visureigio pavadinime, kurį įkvėpė maža, apvali prestižinės kavos „Arabika“ pupelė. „Mocha” kavos gėrimai yra rafinuoti ir populiarūs, turintys savitą charakterį bei daug energijos, kaip ir „Opel Mokka” – kompaktiškas, tačiau turintis daug charizmos.

Drąsus SUV dizainas su rafinuotu funkcionalumu

Kaip ir kiti „Opel” modeliai, taip ir „Mokka” suderina skulptūrinį meniškumą bei vokišką preciziškumą, tokiu būdu randa naują nišą mažųjų SUV segmente. Drąsus „Opel Mokka” įvaizdis, derintas su griežtais, bet elegantiškais bruožais, išlaikytos ir sportiškos bei atletiškos linijos. Šiuos bruožus pabrėžia „Opel” dizaino stiliaus briaunos, besitęsiančios automobilio šonu iki kėbulo galo. Sportišką charakterį pabrėžia didesnė ratų prošvaisa, dėl ko ji puikiai tinkama važiuoti ir žvyrkeliu, platesnė, 1540 mm, ratų tarpvėžė bei 18 colių lengvo lydinio ratlankiai, kurie montuojami „Enjoy” ir „Cosmo” įrangos versijose.

„Mokka” interjeras turi tipiškus „Opel” bruožus – universalumą ir į vartotoją orientuotą funkcionalumą. Šiame modelyje kroviniams skirta 1372 litrų erdvė, yra 19 įvairiausių dėtuvių daiktams. Pakrovimo galimybės gali būti praplėstos naujos kartos dviračių laikikliu „Flex-Fix”. „Opel” yra vienintelė automobilių gamintoja, kuri montuoja šią, į  galinį buferį integruotą sistemą. Laikiklis išsitraukia lyg stalčius ir gali gabenti net 3 dviračius.

Visi varantieji ratai, priekiniai varantieji ratai ir išskirtinės technologijos

„Opel Mokka” gali būti užsakomas su priekiniais arba visais varančiaisiais ratais. Visų varančiųjų ratų sistema užtikrina didelį stabilumą ir saugumą, o taip pat praplečia ir važiavimo galimybes atšiauriose sąlygose. Išbandant valdymą bei sukibimą, sistema automatiškai perjungia visą varomąją galią į galinius ratus.

Elektroninės stabilumo (ESC), traukos kontrolės (TC) sistemos, taip pat pajudėjimo įkalnėn (HSA) bei važiavimo nuokalnėn pagalbos sistemos (HDC) – tai standartinė įranga, kuri yra montuojama į visas „Mokka” versijas. HSA ir HDC sistemos didina vairavimo komfortą ir saugumą važiuojant į ar nuo kalno.

Turtingas ir rafinuotas „Mokka” modelis, pristato naujausias aukštos klasės technologijas mažųjų SUV segmente. Į „Mokka” montuojami „AFL+” žibintai, turintys jau trečios kartos „Bi-Xenon” šviesų sistemą su ilgųjų šviesų žibintų automatiniu įjungimu ar išjungimu (HBA). Taip pat galima užsisakyti naujos kartos „Opel Eye” priekinio vaizdo kameros sistemą. Ji suteikia tokius privalumus kaip perspėjimas kertant eismo juostą (Lane Departure Warning), perspėjimas apie galimybę susidurti su priešais važiuojančia mašina (Forward Collision Alert) ir antros kartos kelio ženklus atpažįstanti sistema (Traffic Sign Recognition). Nėra kito tokio mažojo SUV, kuris pasiūlytų minėtas sistemas, didinančias saugumą bei vairavimo komfortą.

„Opel Mokka” prekyboje pasirodys 2012 metų pabaigoje.

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.