Tarptautinė plėtra ir „Peugeot“ kilimas į aukštesnę klasę


2011 metais buvo parduoti 2 114 000 nauji Peugeot automobiliai, iš kurių 48 % ne Europoje

REIKŠMINGI FAKTAI

– Tarptautinė Peugeot plėtra

2011 metais parduota 2 114 000 automobilių*.
48 % automobilių parduota ne Europoje.
408-asis modelis: pradėtas pardavinėti Brazilijoje ir Argentinoje; iš viso pasaulyje parduota 73 000 (Kinijoje, Brazilijoje, Argentinoje).
Kinija: sėkmingai pradėtas pardavinėti 508-asis modelis. Pardavimo apimtys kyla (+15 %).
Kyla pardavimo apimtys Rusijoje/ Ukrainoje/ NVS šalyse (+28,3 %), Azijoje (+14,2 %) ir Lotynų Amerikoje (+9,2 %).
Peugeot markė – 4-oji Europoje (lengvųjų + lengv. komercinių).

– Kilimas į aukštesnę klasę: tęsiasi sėkminga gaminių ir mobilumo paslaugų pardavimo plėtra
Stipriai kyla prestižinės klasės automobilių pardavimas: 320 000 vienetų (+40 %).
Sėkmingas 508-ojo modelio debiutas pasaulyje: 2011 metais parduoti 123 000 automobiliai.
Naujasis 308-asis modelis: stiliaus ir e-HDi technologijos sėkmė.
RCZ – sportinis kupė tapo etaloniniu automobiliu (parduota daugiau kaip 19 000 automobilių).
3008-asis peržengė pardavimo tikslą: parduota 135  000 automobilių.
Plečiamas mobilumo paslaugų „Mu“ tinklas, 2011 m. jis pradėjo veikti 8 Europos šalyse (+54 % lyginant su 2010 m. pabaiga).

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.