„Super 6” ir „Admiral” – „Opel“ 75 metų jubiliejaus prabanga

Jau 1937 m. „Opel“ pristatė pažangių technologijų šešių cilindrų variklius

Riuselsheimas. Dar 1937 m. Berlyno automobilių bei motociklų parodoje „Opel“ pristatė du naujus modelius „Super 6“ ir „Admiral“ su tam laikotarpiui pažangia konstrukcija. Originalaus dizaino, vidutinės prabangos modelyje „Super 6“ buvo montuojamas 6 cilindrų, 2,5 l, 55 AG variklis. Tuo tarpu „Lux“ klasės „Admiral“ modelyje buvo panaudotas 3,6 l, 6 cilindrų, 75 AG variklis. Abu šie agregatai turėjo tą pačią konstrukcinę ypatybę – viršutinius vožtuvus, įmontuotus cilindrų galvutėse. Tiek „Super 6“, tiek ir „Admiral“, vožtuvus valdė velenėlis, varomas dantratinės pavaros.

Naujų modelių, kurių laukė puiki ateitis, pristatymas sutapo su „Opel“ 75-rių metų jubiliejumi. „Super 6“ praskynė kelią populiariam „Opel“ modeliui „Kapitan“, kuris 1938 m. rinkoje debiutavo su moderniu 2,5 l varikliu. Didesnio „Admiral“ modelio debiutas sugrąžino „Opel“ į prabangių automobilių segmentą bei tapo prabangių automobilių gamybos pagrindu Riuselsheime.

Tvirti varikliai ir patrauklūs kėbulo kontūrai

Besirengdama 75 metų jubiliejui, „Adam Opel AG“ bendrovė 1937 metų vasarį Berlyno automobilių parodoje pristatė du itin aukštos kokybės modelius – „Super 6“ ir prabangų „Admiral“ – atveriančius vartus į ateitį.

„Opel“ savo „Super 6“ modelyje pirmąsyk automobilių gamybos istorijoje pristatė viršutinių vožtuvų konstrukciją. Vožtuvus valdė svirtelės bei velenėlis, varomas dantratinės pavaros.

Trumpos stūmoklių eigos, 2,5 l, 6 cilindrų, 55 AG variklis leido išvystyti maksimalų 117 km/h greitį. Be to, buvo labai svarbus ir 100 km/h kreiserinis greitis, nes tinkamumas važiuoti greitkeliais buvo pagrindinis modernaus automobilio ano meto bruožas.

Variklis veikė stabiliai esant didelėms variklio apsukoms, pasižymėdamas dideliu sukamuoju momentu, užtikrindamas pavyzdingą stabilumą – „Opel“ patikimumo principą.

To meto automobilio katalogas pabrėžė stipriąsias „Super 6“ puses: „Savybės, kurios buvo tik išskirtiniuose brangiuose sportiniuose modeliuose, debiutavus „Super 6“, dabar yra ir vidutinės klasės automobilių segmente.“

Galingo variklio dėka, „Super 6“ tampa alternatyviu sportiniu automobiliu. „Super 6“ pagrindu sukuriamas 65 AG sportinis automobilis, pritaikytas važiuoti bekele, kuris bekelių ir ilgų distancijų lenktynėse pelnė daug apdovanojimų, tarp jų – ir „Tarptautinį Vokietijos Alpių ralio„ trofėjų.

Klientai galėjo rinktis keturių durų sedaną ar užsisakyti kabrioletą. Nuo 1938 m. pradžios pasirodo dviejų durų sedanas.

Klientai galėjo rinktis keturių durų sedaną ar užsisakyti kabrioletą. Nuo 1938 m. pradžios pasirodo dviejų durų sedanas. Skirtingai nei „Opel Olympia“, kuri pirmąsyk buvo pristatyta 1935 metais su laikančiosios konstrukcijos kėbulu, „Super 6“ buvo gaminamas su klasikine važiuokle ir atskirais agregatais.

Tai buvo labai priimtina nepriklausomiems kėbulų gamintojams tokiems kaip, „Hebmuller“, „Autenrieth“, „Buhne“ ar „Glaser“, kurie pagal specifikacijas projektavo dviviečius ar kabrioleto kėbulus „Super 6“ modeliui. To meto „Super 6“ reklaminis šūkis buvo: „Galingi varikliai, patrauklūs kontūrai“.

„Opel“ su modeliu „Super 6“ ir toliau sėkmingai užima lyderio pozicijas 6 cilindrų variklių segmente bei stiprina, kaip didžiausio Europos automobilių gamintojo, pozicijas. Iki to laiko, kai 1938 m. pasirodo pirmasis „Kapitan“, jau buvo parduota 46 453 „Super 6“ modelių.

„Tobulumas – tai grožio ir galios derinys“

Naujas prabangus „Opel“ modelis „Admiral“ rinkoje pasirodė drauge su vidutinės klasės „Super 6“. Naujojo flagmano puošnus dizainas ir stilingas salonas darė stiprų įspūdį.

Automobilis išsiskiria aptakiomis linijomis, o dizaino idėjų semtasi iš „Art deco“ meno stiliaus. Prabangiausias „Opel“ modelis pavadintas „Admiral“ vardu. Elegantiška sedano versija kainavo 6500 Vokietijos markių, o keturių durų kabrioletas – 7000 markių.

„Super 6“ buvo gaminamas su sukimui atspariu kėbulu, todėl kėbulų gamintojai galėjo kurti savitą dizainą. Važiavimo komfortą užtikrino „nepriklausomas spyruokliavimas“ ir atskira priekinių ratų pakaba. Tuo metu vadinamą „suderintą „Opel“ pakabą“, papildė hidrauliniai amortizatoriai bei stabilizatoriai. „Banjo“ konstrukcijos galinė ašis buvo komplektuojama su pusiau elipsine pakaba, kuri taip pat turėjo hidraulinius amortizatorius.

Į „Admiral“ buvo montuojamas 6 cilindrų, 3,6 l, 75 AG variklis. Viršutinių vožtuvų konstrukcija leido išlaikyti didelius slėgius. „Opel“ skelbė, kad maksimalus automobilio greitis yra 132 km/h, o kruizinis greitis greitkelyje svyruoja nuo 110 km/h iki 115 km/h. Spalvingame „Opel“ kataloge buvo rašoma: „Derinant grožį ir galią, tobulumas pasiektas“.

„Admiral“ variklis nubrėžė naujus stabilumo ir patikimumo standartus, juos pradėjo montuoti ir „Opel“ sunkvežimius „Opel Blitz“, galinčius vežti net 3 tonas krovinių. Tai pats galingiausias to meto sunkvežimis, vienintelė mašina su dideliais viršutiniais vožtuvais 6 cilindrų variklyje.

Gamykloje surinkus 6 404 „Admiral“ automobilių, 1939 m. jų gamyba nutraukiama dėl karo veiksmų. „Opel“ skvarba į prabangių automobilių segmentą tęsiama po karo – atnaujinama „Kapitan“ ir „Admiral“ modelių gamyba. Pirmasis pokarinis „Kapitan“ nuo surinkimo linijos nurieda 1948 m., o 1970 m. vėlyvą pavasarį populiarių sėkmingųjų „Super 6“ ir „Kapitan B“ modelių gamyba nutraukiama galutinai. Nauji pokariniai „Admiral“, pasirodę 1964 m. ir perteikdami didžiojo pirmtako tradicijas, buvo parduodami iki 1977 m

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.