„Toyota“ jau vejasi „Lexus“ flagmanus

Pirmą kartą šalia „Tokvilos“ salono išvydus pačios naujausios kartos „Toyota Avensis“, pirmasis įspūdis buvo dvejopas: regis, japonų koncernas sugudravo – mašina nieko neišsikiria nuo iki šiol gamino modelio – kontūrai tie patys, automobilio priekis iš esmės visai nepasikeitęs, nieko naujo ir kėbulo linijose.

Tačiau įsižiūrėjus įdėmiau, pamažu pradedi suprasti, kad naujasis „Avensis“ buvo sukurtas taip, kad kuo labiau panašėtų į to paties koncerno prabangaus segmento atstovą „Lexus“. Mano galva, didžiausią panašumą „Toyota“ turi su „Lexus GS“ serijos modeliu. Šis įspūdis dar sustiprėjo įsėdus į automobilio vidų – tik labai maža vidaus detalių dalis nepanaši į „Lexus“ sprendimus.

Apie „Avensis“ saugumo elementus kalbėti net neverta – čia tiesio prifarširuota pačių moderniausių elektroninių saugumo sistemų – pradedant važiavimo kryptimi besisukiojančių žibintų ir baigiant kitomis labai įmantriomis saugumą gerinančiomis priemonėmis. Jau nekalbant apie tradicines pasyvaus saugumo priemones – oro saugos pagalves kur tik įmanoma, ESP, EBD, BA ir kitas gudrias sistemas. Vairuotojo vieta nepanaši į naikintuvo piloto kabiną, ji neperkrauta įvairiausių mygtukų mišku, viskas pakankamai aišku ir suprantama. Šį įspūdį dar labiau sustiprina moderni „Touch and Go!“ multimedijos sistema. Multimedijos sistema „Touch and Go” yra labai gražus aksesuaras! Veikia labai gerai, aišku ir paprasta prijungti, yra suderinama su “Android” bei “iPhone” per “Bluetooth”, taip leidžiant telefoną valdyti su laisvų rankų įranga.

Galima sakyti, jog prie vairo pasijunti tarsi namie. Kaip kuriose vietose su apdaila gal net buvo persistengta. Štai kad ir šoniniai salono apipūtimo ortakiai su tviskančiais aliuminio apvadais – jie blizga ir šviečiant saulei, atsispindi šoniniuose veidrodėliuose, o tai trukdo stebėti vaizdą atgalios. Tai vienas iš labai nedaugelio smulkių trūkumų, kurios teko aptikti. Išvaizda: truputį agresyvesnė nosis, siauros radiatoriaus grotelės yra šiuolaikiniai atributai.

“Toyota” teigia, kad naujojo „Avensis“ pardavimai nebus menki. Į prabangių modelio segmentą besitaikančios mašinos kainos nėra jau labai kandžiojančios – pigiausias variantas kainuoja 63 tūkst. Lt, o pigiausia modifikacija su mūsų bandytu D-4D dyzeliniu motoru – 80 500 Lt. Visos kainos – sedano kėbulu. Universalai yra vidutiniškai 4 tūkst. Lt brangesni. Šiuo atžvilgiu „Toyota“ norį gali nušluostyti net ir „Volkswagen“ – analogiškas dyzelinis „Passat“ kainuoja 86 900 Lt.

Dar šiek tiek apie degalų sąnaudas. Gamintojo deklaravimu, 2.0 dyzeliukas (124 AG), vidutiniškai 100 km kelio sunaudoja vos 4,5 l degalų. Tačiau realia jos yra bene litrų didesnės. Tačiau ne tai svarbiausia: variklio elastingumas tiesiog stulbinamas – bandymų metu sąnaudos buvo apie 5,3 l važiuojant 100 km/h greičiu, na o akseleratorių spustelėjus vos ne iki dugno, sąnaudos padidėjo viso labi tik iki 5,8 l. Išvada – dyzelinis Avensis yra nepakeičiamas tolimų kelionių automobilis, kadangi, tarkime važiuojant Vokietijos autobanu 180 km/h greičiu sudeginsite vos puslitriu dyzelino daugiau nei važiuojant, tarkime 110 km/h. Dar pridėkime milžinišką bagažinę (509 l) ir išeina nepamainomas turistinis automobilis.

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.