Šiuolaikinis Opel variklis

Pagaliau Opel Insignia turi šiuolaikinį variklį – galingą 195 AG dviejų turbinų dyzelinį motorą.

Kai kurie gamintojai jau senokai į savo mašinas montuoja dyzelinius variklius su dvejomis turbinomis. Tačiau „Opel“ gamintojas pirmą kartą modelį su tokiu varikliu pristatė Ženevos automobilių parodoje. Nenuostabu, kad šis motoras sumontuotas po labiausiai prestižinio Opel modelio Insignia variklio dangčiu.

Tad pagaliau ir gamintojas iš Riuselsheimo turi kuo didžiuotis. Juk šis keturių cilindrų „Common Rail“ motoras turi net dvejas turbinas su dvejais tarpiniais oro aušintuvais. Užvestas jis kalena pakankamai garsiai, bet vos įšilęs pradeda dirbti gerokai tyliau. Taip kaip ir priklauso prestižiniams sedanams su galingais motorais. Bet ne tik garsus variklio darbas buvo pagrindinė problema, su kuria kovėsi gamintojas. Jis labiau stengėsi panaikinti vadinamąją turboduobę, kai tik pasiekus tam tikras apsukas pradeda veikti turbina. Sportiškam važiavimui tai netrukdo, tačiau tolygiai pajudėti iš sankryžos vis dėlto kliudo. Mažesnioji turbina (nr.2 piešinyje) pradeda varyti orą į degimo kameras vos prie 1500 aps./min, o apsauginis vožtuvas kontroliuoja, kad dalis išmetamųjų dujų keliautų į didžiąją (nr.3) turbiną. Nuo 2500 aps./min. visos išmetamosios dujos suka didžiąją turbiną.

Rezultate – užtikrinta trauką nuo pat pirmųjų metrų. 400 Nm sukimo momentas į sėdynes įspaudžia keleivius iki pat 5000 aps./min., kada suveikia ribotuvas! Šis biturbininis variklis vairuotoją skatina važiuoti sportiškai. Tuo labiau, kad automobilyje sumontuota elektronika valdoma pakaba. Mygtuko paspaudimu galima pasirinkti tiek sportišką, tiek ir komfortinį važiavimo režimą.

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.