AISTROS PROVERŽIS: netrukus pasirodys „Toyota GT 86“

  • •Vairuotojui sukurtas sportinis automobilis, primenantis, kas yra tikras vairavimo malonumas
  • •Kompaktiškiausias sportinis keturvietis automobilis, išsiskiriantis ypač žemu svorio centru ir optimaliai subalansuotu galios bei svorio santykiu
  • •Sugrįžimas prie „Toyota“ sportinių automobilių ištakų: vienintelis pasaulyje priekyje montuojamas variklis su horizontaliai priešpriešiais išdėstytais cilindrais ir galiniai varantieji ratai

•Visoje Europoje pristatomas „GT 86“ pavadinimu: tai duoklė „Toyota GT“ modeliams ir pagarba kraują kaitinančioms „Corolla Levin AE86“ važiavimo savybėms

Nekantriai laukto kompaktiško keturviečio „Toyota“ sportinio automobilio „GT 86“ pasaulinė premjera įvyko praėjusių metų pabaigoje Tokijo automobilių parodoje. „GT 86“ modelis orientuotas vien į vairuotoją, nes jis buvo kuriamas daugiausia dėmesio skiriant pagrindiniams tradicinio sportinio automobilio požymiams. Tiksliai akimirksniu reaguodamas net į menkiausią greičio pedalo spustelėjimą ar vairo pasukimą, šis automobilis leidžia patirti tikrą vairavimo malonumą. Tai ypač aktualu tiems, kurie prie vairo sėda ne būtinybės verčiami, o jausdami vidinį potraukį.

Naujasis „GT 86“ su žemu ir ypač aerodinamišku kėbulu, tvirtai apgaubiančiu konstrukcinius tvirtinimo mazgus, sukurtas ant visiškai naujos platformos. Dėl važiavimo savybių „GT 86“ modelyje vengta montuoti sunkius, didelio litražo galios agregatus. Atsigręžta į „Toyota“ sportinių automobilių ištakas: šis automobilis komplektuojamas su vieninteliu pasaulyje kompaktišku priekyje montuojamu „Boxer“ benzininiu varikliu su horizontaliai priešpriešiais išdėstytais cilindrais ir galiniais varančiaisiais ratais.

Unikalios formos galios agregatas ir kompaktiškiausia pasaulyje keturviečio konstrukcija, mažas svoris, ir žemas svorio centras leidžia užtikrinti optimalų galios bei svorio santykį.

Siekiant optimizuoti automobilio pusiausvyrą, kiek įmanoma žemiau įrengtas ir toliau į galą atitrauktas galios agregatas bei vairuotojo vieta. Toks sprendimas lėmė beveik tobulą „GT 86“ svorio pasiskirstymą (53:47). Plokščias keturių cilindrų priekyje montuojamas „Boxer“ variklis ir žemiausias vairuotojo klubų vietos aukštis, lyginant su visais kitais „Toyota“ serijiniais automobiliais, užtikrina ypač žemą „GT 86“ svorio centrą (tik 460 mm).

„GT 86“ montuojamas 2,0 litrų natūralaus įsiurbimo „Boxer“ variklis su horizontaliai priešpriešiais išdėstytais keturiais cilindrais ir įdiegta „Toyota D-4S” technologija.

Naujojo variklio, kurio cilindro skersmuo ir stūmoklio eiga yra 86 x 86 mm (kaip matyti iš pavadinimo), galia siekia 200 DIN AG esant 7000 aps./min., o maksimalus sukimo momentas – 205 Nm esant 6600 aps./min. Šios techninės charakteristikos suteikia „GT 86“ gyvybingumo ir lemia patrauklias važiavimo savybes.

Plokščias keturių cilindrų variklis gali būti komplektuojamas su šešių pavarų mechanine arba šešių pavarų automatine transmisija.

Galia į galinius ratus paskirstoma per riboto slydimo diferencialą, užtikrinant optimalią trauką ir sukibimą įvairiomis važiavimo sąlygomis. „GT 86“ ABS ir perjungiama VSC sistemos specialiai suderintos dinaminiam stabilumui užtikrinti, kad automobilis išliktų valdomas naudojant kuo mažiau elektronikos ir leistų patirti tikrą vairavimo malonumą.

Idealiai vairuotojui pritaikytame salone įkūnyta atnaujinta važiavimo sportiniu automobiliu samprata. Apie tai byloja kruopščiai apgalvota kiekvieno vairuotojo naudojamo elemento ergonomika ir funkcionalumas. „GT 86“ – tarsi natūraliai su vairuotoju suaugęs organizmas.

Sėdynių atlošai ir sėdimųjų vietų paviršiai lemia optimalią atramą veikiant sunkio jėgai iš priekio, galo ir šonų. Be to, priekinės sėdynės forma sukurta ne tik galvojant apie patogumą, bet ir siekiant, jog alkūnės netrukdytų perjungti pavaras.

„Toyota GT 86“ modeliais bus pradėta prekiauti šią vasarą – nuo liepos mėn. Modelių su „Toyota Touch“ sistema, dviejų zonų automatiniu oro kondicionieriumi, „Smart Entry & Start“ sistema, ksenoniniais priekiniais žibintais ir 17 colių lengvojo lydinio ratlankiais kaina prasideda nuo 104 990 LT.

Techniniai duomenys

Variklis: 1998 cm3 darbinio tūrio, 16 vožtuvų ir keturių cilindrų, „Boxer“ tipo, su DOHC tiesioginio įpurškimo sistema

Cilindro skersmuo ir stūmoklio eiga: 86 x 86 mm

Galia: 200 AG esant 7000 aps./min.

Sukimo momentas: 205 Nm esant 6400–6600 aps./min.

Stabdžiai: aušinamieji diskiniai

Pakaba: priekyje – „MacPherson“, gale – dviguba trikampio balansyro

Pagreitėjimas iki 100 km/h: 7,6 s (8,2 s su automatine transmisija)

Maks. greitis: 226 km/h (210 km/h su automatine transmisija)

Pasipriešinimo koeficientas: 0,27

Kuro sąnaudos: 7,8 l/100 km (7,1 l/100 km su automatine transmisija)

Matmenys (ilgis/plotis/aukštis): 4240/1775/1285 mm

Važiuoklės bazė: 2570 mm

Grynoji masė: 1239 kg

Svorio pasiskirstymo santykis: 53:47

Svorio centras: 460 mm

Ratai: 215/45R17

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.