Brangus ir ne itin universalus

Greitas kaip sportinis automobilis, taupus kaip miesto mažylis, bet ne itin talpus: toks yra Volvo V60 iš tinklo įkraunamas hibridas su 215 AG turbodyzeliniu ir 70 AG elektriniu varikliais.

Kol Premium segmento automobilių gamintojai elektros variklius derina su benzininiais motorais (išskyrus Mercedes E300), Volvo gamintojas pasiūlė iš tinklo įkraunamą hibridą su dyzeliniu varikliu. 4,63 m ilgio universalo priekinius ratus suka penkių cilindrų dyzelinis 2.4/215 AG motoras, galinius – 70 AG elektrovariklis. Šis derinys garantuoja kvapą gniaužiančią dinamiką.

Be to, švedai žada vos 1,6 l/100 km vidutines dyzelino sąnaudas! Na taip, tokie rezultatai gauti specialiu testų metu laboratorijoje. Pirmus 50 km Volvo V60 hibridas galės įveikti tik elektra, tad realiame gyvenime vidutinės degalų sąnaudos bus apie 6 l/100 km. Tai puikus rezultatas „karštam“ universalui. Pirmieji tūkstantis hibridų prekybos salonuose pasirodys lapkričio mėnesį ir bus siūlomi išskirtinai „elektrinės sidabrinės“ spalvos.

Prestižinio Volvo salonas dvelkia derama prabanga. Sėdynės plačios ir patogios, apdailos medžiagos aukščiausios kokybės ir nenusileidžia Mercedes, Audi ir BMW. Perjungus pavarų svirtį į D poziciją nieko neišgirsti. Net ir nuspaudus akceleratoriaus pedalą iki dugno salone tylu. Šis elektros variklis pakankamai pajėgus galingai pajudėti pirmus metrus ir tik vėliau į darbą įsijungia dyzelinis motoras. Pasirinkus „Power“ režimą vienu metu veikia abu varikliai, o pirmas 100 km/h pasiekiamas vos per 6,2 s. O įspūdingas 640 Nm sukimo momentas keleivius įspaudžia į sėdynes. Jausmas toks lyg po variklio dangčiu būtų sumontuotas didelės kubatūros V8 motoras. Dar stebina itin tyliai dirbantis dyzelinis variklis.

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.