Prancūzas, kuris važinėjo savo keliais

Citroën – ekstravagancija, rafinuotumas ir pneumatinė pakaba. O patvarumas? Atrodo, ne labai didelis. Ar C5 pavyks sulaužyti neigiamą stereotipą, aiškinomės važiuodami ilgus 100 tūkst. kilometrų.

aujojo Citroën C5 pristatymas Lietuvoje sulaukė daug pačių įvairiausių atgarsių. Deja, kitaip ir būti negalėjo. Juk buvo tvirtinama, kad naujuoju Citroën C5, nepaisant to, kad tai prancūzas, bus galima pasitikėti lyg kokybišku vokišku automobiliu. Taigi dabar, kai šis prancūzų gražuolis įveikė ištvermės maratoną, mus labiausiai domina tai, ar Citroën – kaip ir žadėjo gamintojas – iš tikrųjų pakilo į aukščiausią lygį. „Kokybės požiūriu mūsų etalonas yra Audi, – prieš kelerius metus pasakė C5 projekto vadovas Michelis Lejeune. – Todėl kuriant ir konstruojant šį modelį buvo įvestos griežtos kokybės normos“. Štai kodėl mes neturėjome kitos išeities, kaip tik patikrinti tuos drąsius prancūzų gamintojo pažadus. Pirmasis įspūdis nuvažiavus pirmuosius kilometrus buvo geras: C5 vis dar atrodo intriguojančiai, turi hidropneumatinę pakabą ir lepina dideliu važiavimo komfortu. Vis dėlto metas paieškoti tą naują žadėtąją aukštą kokybę.

Bandę automobilį iš pat pradžių pajautė, kad turi elegantišką ir šiek tiek nestandartinį universalą. Tai patvirtina ir ištvermės maratono dienoraštis: „automobilis atrodo puikiai tiek iš išorės, tiek viduje. Jis kitoks nei VW Passat ar Audi A4 – jis tiesiog gražus“.

Ir kas toliau? Ką gi, vairo su nejudama šerdimi, kaip ir didžiulio kiekio mygtukų ir jungiklių, joks kitas gamintojas nesiūlo. Pagyrimo prancūzai nusipelno už sumanią ne labai reikalingų prietaisų apšvietimo išjungimo funkciją – važiuodamas naktį vairuotojas žiūri tik į kelią ir jo dėmesį mažiau blaško nereikalingas apšvietimas viduje. Kritikos žodžių sulaukia sudėtingai valdoma GPS navigacijos sistema. Deja, ši bėda kankina ne tik C5 modelį, bet ir kitus PSA koncerno gaminamus automobilius.

Visi testavę C5 universalą vienbalsiai gyrė erdvų saloną ir labai patogias, plačias priekines sėdynes. O štai elektra valdomas bagažinės dangtis („Exclusive“ versijoje – standartinė įranga) nervino savo lėtumu.

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.