Erdvus lyg vienatūris

Naujas ketvirtos kartos Honda CR-V SUV nuo pirmtako skiriasi ne tik dailesne išvaizda, bet ir gerokai erdvesniu salonu.

Nors naujasis Honda CR-V už pirmtaką yra 5 mm trumpesnis (ilgis 4,57 m) ir 30 mm žemesnis (aukštis 1,69 m), jo salonas gerokai erdvesnis. Atsirado daugiau vietos pečių plotyje ir virš galvos. Bagažinės, kurios pakrovimo aukštis 25 mm mažesnis nei ankstesniame modelyje, talpa nuo 589 iki 1669 l (147 l daugiau). Pavyzdžiui, į Volkswagen Tiguan tilps tik 1510 l. Patraukus prie galinių sėdynių arba bagažinėje esančią rankenėlę, nusilenkia ne tik galinių sėdynių nugarėlės, bet ir sėdimosios dalys – genialus sprendimas!

Visi modeliai su mechanine pavarų dėže turi „Start-Stop“ sistemą. Degalus taupyti padės ir elektrinis, o ne hidraulinis vairo stiprintuvas. Visų varančiųjų ratų hidraulinė pavara valdoma elektronika ir į praslystančius priekinius ratus reaguoja gerokai greičiau nei senojo modelio.

Prie vairo galima įsitaisyti patogiai, dyzelinio variklio darbo garso beveik negirdėti. Dėl standžiau sureguliuotos pakabos šiek tiek nukentėjo komfortas. Tačiau šiuo SUV posūkius galima įveikti labai užtikrintai ir didesniu greičiu, o automobilis tiksliau reaguoja į vairo pasukimą.

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.