Naujas „Opel Mokka”: judrus, bet taupus


Naujoji „Opel Mokka”, kuri siūloma su vienu iš penkių puikiomis važiavimo savybėmis ir efektyvumu pasižyminčiu varikliu, taip pat yra ir vienas ekonomiškiausių automobilių mažų visureigių segmente. Vokiečių inžinierių sukurti ir klientams siūlomi benzininiai ir dyzeliniai visureigių varikliai užtikrina vairavimo dinamiką ir galią, tačiau išlieka ekonomiški.

1,7 l CDTI (96 kw/130 AG) „Mokka” su šešių laipsnių mechanine transmisija ir priekinių ratų pavara sunaudoja tik 4,5 l dyzelio 100 km, o anglies dvideginio tarša siekia tik 120 g/km. Šis variklis, pasiekiantis 300 Nm maksimalų sukimo momentą, yra vienas taupiausių mažų visureigių segmente. Klientai taip pat gali užsisakyti segmentui unikalų, priekinių ratų varomą variantą su automatinę transmisija. Ši versija sunaudoja 5,3 l/100 km, o anglies dvideginio tarša siekia 139 g/km. Taip pat galima rinktis 1,7 l turbo dyzelinį, visų ratų (AWD) varomą variantą.

Turbo benzininė 1,4 l, 103 kW/140 AG „Mokka” versija su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže ir standartiškai montuojama su priekinių ratų varoma pavara, 100 km sunaudoja vos 6,4 l degalų, o anglies dvideginio tarša neviršija 149 g/km. 200 Nm sukimosi momentas užtikrina 1,4 l variklio našumą ir judrumą.

Visose „Mokka”, išskyrus 1,7 l CDTI su automatine transmisija versiją, montuojama degalus padedanti taupyti „Start/Stop” įranga. Todėl, net jei su „Mokka“ yra važiuojama intensyviomis miesto gatvėmis, degalų sąnaudos garantuotai yra mažesnės. Klientai norintys įsigyti patikimą pirminį „Mokka“ siūlomą variantą, gali rinktis 85 kW/115 AG, 1,6 l benzininį variantą.

Pagal poreikį visi varomi ratai ir moderni važiuoklė

Be priekinių varomų (FWD), „Mokka” gali būti montuojama ir visų ratų (AWD) varoma pavaros sistema geresniam valdymui ir traukai. Išmani AWD pavaros sistema yra aktyvuojama ir naudojama tik pagal poreikį.

Sukamasis momentas tarp priekinių ir galinių ratų santykiu nuo 100:0 iki 50:50 pasiskirsto kai reikia geresnio sukibimo su kelio danga. Vairuotojui tokia sistema, kuri automatiškai prisitaiko prie kelio sąlygų, labai patogi, o automobilis net ir esant slidžiai kelio dangai išlieka stabilus.

„Mokka“ važiuoklė užtikrina maksimalų važiavimo bei valdymo efektyvumą net ir sudėtingomis važiavimo sąlygomis. „Opel“ inžinieriai patobulino ir priekinę „MacPherson“ pakabą. Galinėje pakaboje prieš galinius ratus yra U formos skerspjūvio tiltas. Galinio tilto kampai sukonstruoti taip, kad kuo geriau atskleistų FWD ar AWD variantų charakteristikas. Visa tai leidžia vairuotojui mėgautis geriausiomis automobilio valdymo ir kontrolės savybėmis.

Naujasis „Opel“ visureigis „Mokka“, didina kompanijos produktų gamą ir tampa pirmuoju vokiškos prekės ženklu, įžengiančiu į sparčiai didėjantį mažos klasės SUV automobilių segmentą. Nepaisant nedidelio 4,28 m ilgio, „Mokka” patogiai talpina 5 suaugusius keleivius. „Opel” šiame modelyje apjungė patrauklų dizainą, išmaniąsias technologijas ir didesnį funkcionalumą, kas bus prieinama daugeliui klientų.

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.