„Geriausias Lietuvos vairuotojas 2012“: naujoko siurprizas

Sekmadienį Vilniuje „Mototojos“ automobilių centre finišavo tradicinis „Geriausiojo Lietuvos vairuotojo 2012“ konkursas.

Pagrindinis renginio prizas – Susisiekimo ministro taurė atiteko 27-erių vilniečiui, spaustuvės „Garsų pasaulis“ operatoriui Aurelijui Dailidoniui.

Konkurso nugalėtoju tapęs A. Dailidonis laimėjo vieną iš septynių finalo dalyviams privalomų rungčių, o kitose nenusileido žemiau penktosios vietos. Jis surinko 116 taškų ir pranoko, beje, kaip ir prieš metus vykusiame konkurse antrąja vieta priverstą tenkintis, iš 11-kos net 10-yje tokių konkursų dalyvavusį vilnietį Kęstutį Taškūną, šįkart pelniusį 111 taškų.

A. Dailidonis konkurse dalyvavo tik antrą kartą ir daugeliui varžovų tapo nelauktu slaptu ginklu.

Nugalėtojų pakylos trečiąjį laiptelį užėmė dar vienas vilnietis, puikiai valdantis automobilį slalomo varžybose, 105 taškus surinkęs Justas Eimontas.

Ko gero renginio istorijoje nėra buvę tokio atvejo, kad visą nugalėtojų pakylą okupuotų sostinės atstovai.

„Tačiau šįsyk tuo stebėtis nederėtų, – sakė konkursą organizavusio Lietuvos žurnalistų autoklubo prezidentas Valdas Valiukevičius. – Itin atkakli kova vyko būtent Vilniaus zonoje, kur varžytis konkurso trečiojo etapo batalijose pretendavo beveik 300 vairuotojų. Neatsitiktinai čia susirinko geriausiai pasirengę tiek teoriniais klausimais, tiek įgudę vairuoti automobilį. Į atrankos etapo vairavimo rungtį pateko tik patys geriausi teoretikai, teorijos rungtyje padarę ne daugiau kaip po 7 klaidas.“

Renginio finalistams reikėjo įveikti septynias rungtis. Jose klupo net didžiausi autoritetai. Daugkartinis Lietuvos automobilių slalomo ir žiedinių lenktynių čempionas Darius Baltramiejūnas paslydo ten, kur niekas negalėjo to prognozuoti. Užtikrintai laimėjęs daugeliui finalininkų bene sunkiausią „Toyota HI LUX“ su priekaba figūrinio vairavimo rungtį, Darius, vairuodamas „Toyota Yaris“, „pasiklydo“ slalomo trasoje. Būtent ši apmaudi klaida jam kainavo geriausio šalies vairuotojo titulą. Šįsyk D. Baltramiejūnas buvo priverstas tenkintis ketvirtąja vieta.

Figūrinio vairavimo, ypač su priekaba, rungtys buvo kiečiausias riešutėlis dailiosios lyties atstovėms. Mat, kaip prisipažino pačios moterys, dažniausiai tokią „garbę“ jos patikinčios savo vyrams. Taigi, nė viena iš dalyvių, šios rungties neįveikė.

Tačiau kai kurios jų, pavyzdžiui geriausia vairuotoja vėl pripažinta Solveiga Bubnelienė, pranoko daugybę vyrų „Toyota Yaris Hybrid“ užvedimo rungtyje. Šios užduoties esmė – užvesti šį automobilį su išeikvota akumuliatorių baterija. Tam reikėjo surasti bateriją. O ji, skirtingai nuo daugelio įprastų automobilių, yra įmontuota po galine sėdyne.

Teisėjai patvirtino, jog Solveiga jau pernai išgarsėjo tuo, kad užuot karštligiškai laksčiusi aplink automobilį, kaip daro daugelis vyrų, ji paima automobilio instrukciją ir joje randa reikiamą informaciją.

Pasak nugalėtojams apdovanojimus įteikusio Susisiekimo viceministro Rimvydo Vaštako, džiugu, kad visi tradicinio konkurso dalyviai įgauna naujos patirties ir ją paskleidžia draugams bei artimiesiems. Ir taip pamažu eismas mūsų gatvėse tampa saugesnis.

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.