„Toyota“ išsaugojo savo kaip vertingiausio prekės ženklo automobilių pramonėje statusą


Neseniai „Interbrand“ paskelbtoje 2012 m. geriausių pasaulinių prekės ženklų ataskaitoje („Best Global Brands“) „Toyota“ dar kartą pelnė vertingiausio pasaulyje automobilių prekės ženklo titulą. Remiantis šių metų „Interbrand“ ataskaitos duomenimis, „Toyota“ prekės ženklo vertė išaugo 9 proc., o bendrajame visas pramonės šakas apimančiame reitinge „Toyota“ užėmė 10-ąją vietą.

Pasak „Interbrand“ agentūros, „Toyota“ sėkmę daugiausia lemia neblėstantis klientų lojalumas, įspūdingas ekologiškų produktų(1), tokių kaip „Toyota Prius“, asortimentas ir stiprėjantis įvaizdžio patrauklumas tarp jaunų pirkėjų.

Šių metų birželio mėn. „Toyota“ antrus metus iš eilės taip pat pripažinta geriausiu pasauliniu ekologišku prekės ženklu.  „Interbrand“ pabrėžė nuolatinį „Toyota“ siekį rūpintis aplinkosauga. Tai pagrindinis bendrovės valdymo prioritetas, kuris yra svarbiausias jos sėkmingą veiklą lemiantis veiksnys.

Rengdama geriausių pasaulinių prekės ženklų ataskaitą, „Interbrand“ agentūra atsižvelgia į skiriamas investicijas reklamai ir į prekės ženklo valdymą kaip dalį įmonės turto.  „Interbrand“ vertinimo metodologija apima daugybę įvairių prekės ženklo ir įmonės sąsajų bei prekės ženklo sukuriamos vertės aspektų.

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.