Mercedes be ugnelės

Lietuvoje debiutavo trečios kartos A klasės Mercedes. Su pirmtaku jis turi nedaug ką bendro.

Naujasis A klasės Mercedes pagamintas naudojant tą pačią kaip ir B klasės Mercedes platformą. Jų prietaisų skydelis beveik identiškas, tačiau tuo panašumas baigiasi. Apie tai, kad ankstesnių dviejų kartų mažiausias Mercedes buvo aukštas, praktiškas ir ypač jaunų mamų dievinamas automobilis, reikia pamiršti. Nuo šiol tai sportiškai atrodantis hečbekas, net 18 cm žemesnis už pirmtaką. Ieškantiems praktiškos, bet nedidelės mašinos su trikampe žvaigžde, verčiau rinktis B klasės Mercedes.

Sportiškos išvaizdos automobiliuose visuomet reikia taikstytis su vienokiais ar kitokiais kompromisais. Yra jų ir čia. Galinėje sėdynėje integruoti galvų atlošai užstoja galinį langą. Geresniam matomumui nepadeda ir gana siauri šoniniai langai. Įsitaisyti trise ant galinės sėdynės nė negalvokite – čia patogu bus tik dviem keleiviams.

Nepriekaištinga kokybė

Įsėdus į automobilį maloniai nuteikia kokybiškas salonas. Konstruodamas net ir mažiausią Mercedes modelį, gamintojas netaupė medžiagų sąskaita. Dailias ir sportiškai atrodančias sėdynes su integruotais galvų atlošais pavyks nuleisti itin žemai, tinkamai sureguliuoti vairo padėtį taip pat lengva. Deja, tuo sportiškumas ir baigiasi. Bandytas Mercedes A 180 CDI turėjo komfortiškai suderintą pakabą (modelį galima rinktis ir su sportiška pakaba bei „AMG Sport“ paketu, kuris kainuoja 8665 Lt), tad automobilis tikrai nėra smagiausiai valdomas savo klasėje. Ramiam važiavimui nuteikia ir elektromechaninis vairo stiprintuvas, kuris neperduoda tikslios informacijos apie kelio dangą. Dviejų sankabų septynių pavarų dėžė, tandeme su 1.8/109 AG ir 250 Nm turbodyzeliniu motoru, darbuojasi neblogai. Bet palyginti su aštuonių pavarų ZF „automatu“, montuojamu į 1 serijos BMW, pavaros perjungiamos ne taip sklandžiai ir su pauze. Todėl kiekvieną kartą, įsėdus į automobilį ir norint, kad „automatas“ greičiau parinktų reikiamą pavarą, tenka rinktis „Sport“ režimą. Norint atjungti ESP sistemą, teks naršyti borto kompiuterio meniu – tam skirto mygtuko nėra.

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.