Žavingojo Mini silpnybės

Daugiau nei prieš 10 metų pasirodęs naujos kartos Mini yra mačo iš didžiosios M. Jis sudaužo pačių išdidžiausių moterų širdis…, o remonto dirbtuvių meistrus tiesiog varo iš proto!

Ak, koks jis mielas! Vienos improvizuotos apklausos tarp pažįstamų rezultatai atskleidė, kad beveik 90 procentų moterų, kurių amžius nuo 16 iki 56 metų, nori vairuoti Mini. Taigi vieną iš BMW koncerno automobilių. Jis dailus, nedidelis ir madingas. Net ir pačių pirmųjų 2001 metų gamybos naudotų Mini kainos pardavimo aikštelėse didelės, nepaisant to jos pirkėjų neatgraso, o pats automobilis kiekvienai jų tarsi švelniai šnabžda: „Aš esu mažas, o mano širdis – tyra!“ Šiaip ar taip, moterų pasaulis apimtas žavesio. Mechanikai taip pat praranda nuovoką – žinoma, dėl visai kitų priežasčių. Pasirodo, kasdieniame gyvenime Mini būna prastos nuotaikos, tarsi kastruotas katinas. Šio modelio gyvenimo pradžia nebuvo lengva: kai 2000 metais BMW koncernas atsikratė „Rover“ kompanijos, bavarai apdairiai pasiliko teises į Mini automobilių markę. Praėjus vos vieneriems metams naujas automobilis buvo pradėtas gaminti Anglijoje, Oksfordo mieste. Pirmos kartos modeliai (gamykliniai indeksai R50, R52, R53) geriausiai atpažįstami pagal kartu su variklio dangčiu pakeliamus žibintus.

Ir štai čia prasideda: kadangi po alyvos lygio patikrinimo švelnios moteriškos rankos tiesiog paleidžia variklio dangtį (beje, kad automobilis britų kilmės, galima spręsti pagal priekinio keleivio pusėje sumontuotą variklio dangčio atidarymą), nuo stipraus smūgio žibintų lemputes ištinka ankstyva mirtis. Alyvos lygis turi būti tikrinamas dažnai, nes į šį Mini montuojamas Brazilijoje esančios „Chrysler“ gamykloje pagamintas keturių cilindrų „Pentagon“ variklis sandarumu gali rungtis nebent tik su virtuviniu sietu. Pavarų perjungimas labiau panašus į tešlos minkymą. Be to, britų gamintojo „Midland Gears“ pavarų dėžė tokia pat patikima, kaip „Snoro“ bankas. Ji kartais streikuoja, kai jungiama atbulinė pavara, be to, skleidžia keistus garsus perjungiant pavaras. Deja, jai sugedus teks ieškoti naudotos, nes nauja pavarų dėžė drauge su sankaba kainuoja beveik 10 tūkst. litų.

Garsus skleidžia ir skirstomoji grandinė. Priežastis – per anksti iš rikiuotes išėjęs grandinės įtempiklis. Gedimą išduoda garsus barškesys.

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.