„Euro NCAP” paskelbė Naująjį „RENAULT CLIO” geriausiu 2012 m. subkompaktiniu automobiliu


Atlikusi saugumo testus, nepriklausoma „Euro NCAP” (The European New Car Assessment Programme) automobilių saugumo vertinimo programa naujajam „Renault Clio” modeliui skyrė geriausio 2012 m. automobilio apdovanojimą subkompaktinių modelių klasėje.
Šis įvertinimas pabrėžė „Renault” privalumus aktyvaus ir pasyvaus saugumo srityse. „Renault” – pirmasis Europos automobilių gamintojas, kurio modelis pelnė penkių „Euro NCAP” žvaigždučių įvertinimą („Laguna 2” įvertintas 2001 m.).
Nuo pirmosios „Clio“ kartos pasirodymo parduota daugiau nei 11 mln. įvairių „Renault Clio” versijų. Per ilgą šio modelio istoriją buvo reguliariai pristatomos naujos „Clio“ savybės bei diegiama saugumo įranga, kuria ankščiau pasižymėjo tik aukštesnio segmento automobiliai.

NAUJASIS „RENAULT CLIO”
Kurdama naująją „Clio” kartą „Renault” siekė, kad naujausia subkompaktinio automobilio versija pateisintų laukiamus aktyvaus ir pasyvaus saugumo rezultatus. Pastaraisiais metais nepriklausoma „Euro NCAP” programa pristatė naujas, griežtesnes saugumo bandymų procedūras, paremtas keturiais kriterijais. Naujasis „Renault Clio” pelnė 88 proc. už suaugusiųjų apsaugą, 89 proc. už vaikų apsaugą, 66 proc. už pėsčiųjų apsaugą ir 99 proc. už saugumo įrangą.
Didelę pažangą, lyginant su ankstesne karta, demonstruojantis modelis bendrame reitinge surinko 85 proc. – tai geriausias įvertinimas segmente. Naujasis „Clio” taip pat yra lyderis pagal saugumo įrangą bei vaikų ir pėsčiųjų apsaugos srityse. Naujasis „Renault Clio” buvo išrinktas geriausiu 2012 m. „Euro NCAP” subkompaktiniu automobiliu.
Visos modelio versijos turi ESC, ASR, ABS ir avarinio stabdžio pagalbines sistemas, taip pat kintamo jautrumo vairo stiprintuvą bei kruizo kontrolę/greičio ribotuvą. Pasyviojo saugumo srityje automobilis pasižymi sutvirtinto VHEL plieno (Very High Elastic Limit) struktūra. Keleivių apsaugos įrangos sąrašą sudaro aukšto efektyvumo priekinės saugos oro pagalvės, šoninės galvos/kaklo saugos oro pagalvės su dvigubais šoninio susidūrimo jutikliais greitesnei reakcijai, diržų įtempikliai, apkrovos ribotuvai, nuo kaklo traumų saugantys galvos atlošai, apsauga nuo krovinio, slydimą nuo sėdynės susidūrimo metu sumažinanti „Fix4sure” sistema, tritaškė keturių pozicijų „Isofix” vaikiškų kėdučių montavimo sistema priekinėje keleivio sėdynėje ir dviejose galinėse sėdynėse, taip pat lemputė ir garsinis signalas (SBR), visiems keleiviams primenantis užsisegti saugos diržus.
Papildomos įrangos sąraše yra galinio parkavimo kamera ir sensoriai, suteikiantys vairuotojui aiškesnį kliūčių, esančių aplink automobilį, matomumą. Naujasis „Renault Clio” turi pagalbinę pajudėjimo į įkalnę sistemą, diegiamą su visais gamoje esančiais varikliais.
Daugiau nei 50 metų „Renault” kuria saugumo lygį didinančias technologijas. Bendrovės požiūris bei patirtis yra pagrįsti saugumu įvairiomis sąlygomis ir nelaimingų atsitikimų tyrimais. 2001 m. „Renault Laguna” tapo pirmuoju automobiliu istorijoje, kuris pelnė maksimalų penkių žvaigždučių „Euro NCAP” smūgio testo įvertinimą. Nepaisant to, kad dėl Europos saugumo reikalavimų, procedūros tapo dar sudėtingesnės, 12 „Renault” automobilių (tarp jų ir „Clio 3” 2005 m.) pelnė maksimalų saugumo įvertinimą.

„CLIO” ISTORIJA
Nuo pirmosios „Clio” kartos pristatymo „mažas Renault automobilis su didelio automobilio savybėmis” užima vis svarbesnę vietą rinkoje. Per 22 metus buvo parduota daugiau nei 11 mln. automobilių. Pardavimų sėkmę nulėmė savybės, kuriomis pasižymėjo kiekviena šio modelio karta: patogumas, universalumas, saugumas, automobilio surinkimo kokybė ir įrangos gausa. Taip pat „Clio” išsiskyrė ir tuo, kad į mažų automobilių pasaulį atnešė didelių automobilių standartus.
1990 m. „Clio” užėmė itin populiaraus „Renault 5” vietą. Nepaisant to, kad tai buvo mažas automobilis, jis pasižymėjo aukštesnės klasės modelių savybėmis, o jo išvaizda patiko pirkėjams. 1991 m. buvo laimėtas metų automobilio titulas ir „Clio” tapo savo klasės lyderiu. Įprastų modelių gamą papildė sportinių versijų serija („Clio S” ir „Clio 16V” 1991 m. bei „Clio Williams 2.0 16V” 1993 m.), o „Clio Baccara” (1991 m.), pasižymintis niekada anksčiau segmente nematytomis savybėmis ir įranga, įtvirtino modelio pozicijas „didelių automobilių” klasėje. Įrangos sąraše buvo dviejų atspalvių odinės sėdynės, riešutmedžio apdailą turinti pavarų dėžės svirtis, reguliuojamo aukščio ir gylio vairuotojo sėdynė, klimato kontrolė, ant vairo esantis garso sistemos valdymas bei vairo stiprintuvas. 1997 m. Saint-Quentin-en-Yvelines mieste, netoli Paryžiaus, vykusioje avangardinėje „Praxitèle” programoje buvo naudojama 50 elektrinių „Clio” automobilių.
Septyniose šalyse iš viso buvo pagaminti 4 mln, pirmos kartos „Clio” automobilių.

1998 m. pristatyta antroji „Clio” karta, kuria buvo siekiama klientams pasiūlyti didelio automobilio savybes. Saugumas tapo labiau prieinamas, nes visoje gamoje į standartinę įrangą įtraukta ABS sistema, naujausios SRP vairuotojo ir priekinio keleivio saugos oro pagalvės, šoninės saugos oro pagalvės bei vairo stiprintuvas. 2000-iais „Clio” automobilių karta patobulėjo – „Renault Sport” pristatė „Clio 2.0 16V” ir „Clio V6 24V” su 230 AG varikliu.
2001 m. prekybos apimtims peržengus 1,9 mln. vienetų, „Clio II” buvo atnaujintas – pradėta naudoti avarinio stabdžio pagalbinė sistema, diržų įtempikliai ir lietaus/šviesos sensoriai bei „K9K 1.5 dCi” turbodyzelinis variklis su „common rail” įpurškimo sistema.
„Clio III” buvo pristatytas 2005 m., o „Clio II” – toliau parduodamas „Clio Campus” vardu. „Clio III” tapo pirmuoju automobiliu segmente, kuris turėjo laisvų rankų įrangą ir, priklausomai nuo komplektacijos lygio, parkavimo jutiklius galinėje dalyje. Tai buvo pirmasis automobilis savo klasėje pasiekęs penkių žvaigždučių „Euro NCAP” smūgio testo įvertinimą, o, dėl ABS sustabdymo jėgos paskirstymo ir avarinio stabdžio sistemos, modelis galėjo būti komplektuojamas su ESP. Ši įranga padėjo laimėti 2006 metų automobilio apdovanojimą – tai pirmasis modelis sulaukės šio įvertinimo du kartus.
2006 m. pristatytas „Clio Renault Sport” buvo vertinamas kaip išskirtinis sportinis hečbekas („Clio 2.0 16V” ir „Clio V6 24V” su 230 AG varikliu, montuojamu dviejų galinių varomų ratų viduryje). Švenčiant modelio 18-ąjį gimtadienį, 2008 m. gamą papildė „Estate” versija. Apie problemiškas eismo situacijas kelyje pranešanti integruota „Carminat TomTom” navigacijos sistema pasirodė pristačius „Phase 2” versiją, kuri vėliau papildyta informacijos apie eismą ir realaus laiko orų prognozės funkcijomis, prisidėjusiomis prie saugios kelionės užtikrinimo.
„Clio IV” į rinką įžengė 2012 m. Paskutinė modelio karta įkūnija naują „Renault” dizaino kryptį, kuri siekia būti paprasta, tačiau kartu ir estetiškai patraukli. Naujokas jau pritraukė pirkėjų dėmesį ir sulaukė pirmųjų palankių žiniasklaidos įvertinimų. Naujų „Estate” ir „R.S.” versijų laukiama pirmajame 2013 m. ketvirtyje.

.

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.