„RENAULT SCENIC Xmod“ – rinkoje pirmaujantis vienatūris su lengvojo visureigio savybėmis


Metų pradžioje pasirodžius „Renault Captur”, dabar „Renault” pristato naująjį „Scénic XMOD”.
„Renault Scénic” liniją pratęsiantis naujokas turės novatorišką „Extended Grip” traukos kontrolės sistemą, lengvojo visureigio išvaizdą, naują „Energy TCe 130” variklį bei pasižymės naujuoju „Renault” dizainu.
„Scénic XMOD” bus pristatytas kovo pradžioje vyksiančioje Ženevos automobilių parodoje.

LENGVOJO VISUREIGIO IŠORĖ
Sportiškas ir elegantiškas „Scénic XMOD“ sėkmingai suderina lengvojo visureigio išvaizdą su rafinuoto vienatūrio savybėmis. Turėdamas padidintą prošvaisą ir aliuminio lydinio ratus, automobilis pasižymi ekspresyviu lengvojo visureigio dizainu: specialiais priekiniais ir galiniais bamperiais, slenksčių apsaugomis ir chromuotais stogo skersiniais. Išraiškingas modelio priekis pasižymi naujuoju „Renault” dizainu bei turi integruotus dienos metu naudojamus LED žibintus.

TECHNOLOGIJOS AUTOMOBILIO SALONE
„Scénic XMOD” vairuotojas mėgaujasi lėktuvo kabiną primenančia aplinka su centriniu valdymo pultu ir prietaisų gausa. Naujosios „Extended Grip” traukos kontrolės sistemos valdiklis bei multimedijos valdymo pultelis yra lengvai pasiekiami. Didžiąją valdymo skydelio dalį, užima „Renault R-Link” multimedijos sistema su lietimui jautriu ekranu. Aukščiausios komplektacijose versijose integruotas vairas su ištiesinta apatine dalimi, aliumininiai pedalai ir pavarų perjungimo svirtis bei naujos interjero detalės. Pasirenkamos įrangos sąrašą išplėtė nauji apmušalai ir odos/Alcantara rinkinys.

PAGERINTAS AUTOMOBILIO SUKIBIMAS
„Scénic XMOD” yra pirmasis naują „Extended Grip” sistemą turintis „Renault” gamos modelis. Ši patobulinta traukos kontrolės sistema sudėtingomis vairavimo sąlygomis (sningant, esant purvui, smėliui ir t.t.) leidžia automobiliui tvirtai išsilaikyti ant kelio paviršiaus. Naudodamasis centriniame skydelyje esančiu ir rankiniu būdu aktyvuojamu valdikliu, vairuotojas gali rinktis iš trijų pagalbos būdų.
„Eksperto” režime „Extended Grip” valdo stabdžių sistemą, tačiau palieka vairuotojui variklio sukimo kontrolę. „Kelio” režimas siūlo tradicinius traukos kontrolės sistemos nustatymus. Jis automatiškai įsijungia važiuojant greičiau nei 40 km/h. „Slidaus paviršiaus” režimas pritaiko stabdžių sistemą ir variklio sukimo momentą prie esančių sukibimo sąlygų.

SVARBIAUSIOS „RENAULT SCENIC” SAVYBĖS
„Scénic XMOD” išsaugojo savybes, kurių dėka „Scénic” modelis tapo kompaktinių vienatūrių segmento pavyzdžiu. Bagažinės talpa siekia 555 l – tai vienas iš geriausių rezultatų klasėje. Visame salone yra
ne mažiau nei 71 litras papildomos vietos daiktams. „Scénic XMOD” siūlo paprastą, efektyvų ir greitą salono pritaikymą – sėdynės yra atskiros, sulankstomos ir išimamos, todėl yra suteikiama galimybė vežti ne tik keleivius, bet ir krovinius. „Renault Scénic XMOD” bus gaminamas Douai gamykloje Prancūzijoje.

Pasaulinė „Renault Scénic XMOD“ premjera įvyks Ženevos automobilių parodoje, 2013 m. kovo 5 d.
Platesnė informacija apie konkrečias detales bei prieinamumą bus išplatinta premjeros metu.

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.