Galingų automobilių atgimimas


„Mercedes-AMG“ padalinys, besirūpinantis specialiomis didžiausio pajėgumo šio gamintojo automobilių versijomis, E klasės šeimą papildo nauju serijiniu modeliu. Šis, kaip ir S klasės modelis, turės visų ratų pavarą ir bus siūlomas keturių kėbulo tipų.

Europos keliuose masyvūs sportiniai automobiliai gali atrodyti pretenzingai arba neatitinkantys laiko dvasios, tačiau JAV, Rusijoje ar Kinijoje tokie modeliai, kokius siūlo AMG, yra turtingumo ir įvaizdžio išraiška. Sausį vykusioje Detroito parodoje Mercedes sportinių automobilių padalinys pristatė E 63 AMG modelį, kuris švyti ne vien tik patobulinta E klasės automobilio išore. Į šį modelį už papildomą kainą dar montuojamas visų ratų pavaros mechanizmas ir norint dar stipriau pasaldinti gyvenimą – daugiau „arklių“ turintis variklis. Todėl naujasis 585 AG suvaldantis S modelis iki 100 km/h įsibėgėja per 3,6 sekundės – tai šios automobilių klasės rekordas ir taip pat argumentas visiems, besirenkantiems tokius automobilius.
Ateityje „Mercedes“ koncernas pasiūlys daugiau išskirtinių versijų: S modelį su 5,5 l biturbininiu varikliu, kuris turės 28 AG daugiau, nei lig šiol buvęs C 63 AMG Performance Package (487 AG). Didėja ir bazinio modelio aštuonių cilindrų variklio galingumas – nuo 525 iki 557 AG.
Abu variklius už papildomą mokestį galima užsisakyti su visų ratų pavaros mechanizmu: 33 procentai jėgos skiriama priekinei ašiai, 67 procentai galinei. Tokias pačias technologijas dabar turi ir T modelis, CLS ir CLS Shooting Brake automobiliai – taigi iš viso 16 naujų AMG modelių.
Įdomu tai, kad galingiausias šios klasės V8 variklis turėtų pasitenkinti gana saikingomis vidutinėmis degalų sąnaudomis. Remiantis gamintojų pateikiamais duomenimis, 100 km kelio turėtų užtekti 9,8 litro degalų – tarsi tai labai rūpėtų kuriam nors iš tokių galingų automobilių pirkėjų. Palyginimui paminėsime, pavyzdžiui, tai, kad netrukus pasirodysiančio Audi RS6 Avant automobilio degalų sąnaudos tokios pačios, nors variklis yra mažesnio darbinio tūrio (4.0/560 AG, visų ratų pavaros mechanizmas). O štai galiniais ratais varomas BMW M5 sedanas (4.4/560 AG), pagal gamintojo nurodomus duomenis, įsibėgėja truputį lėčiau – per 4,3 sekundės.

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.