Lietuvoje pradedama prekiauti „Škoda Rapid“ automobiliais

› Tobula pusiausvyra: visapusiškai suderinta važiavimo ir komforto savybių bei kainos visuma;
› Išskirtinis bruožas – kartu su stiklu atkeliamas bagažinės dangtis;
› Mėgstantiems važiavimo komfortą – versija su automatine DSG transmisija.

Nuo vasario 21 d. visi „Škoda“ atstovai Lietuvoje pradeda oficialiai prekiauti naujuoju kompaktinės klasės modeliu „Škoda Rapid“. Čekų gamintojų naujokas – vienas moderniausių, bet tuo pat metu ir vienas pigiausių automobilių savo klasėje.

„Rapid“ pavadinimą, koncepciją ir savybes inspiravo legendinis „Škoda“ modelis tokiu pačiu pavadinimu, gamintas 1984-1990 m. ir pelnęs itin didelį populiarumą dėl puikių savybių bei daugeliui prieinamos kainos. Naujasis „Rapid“ yra toks pat inovatyvus, erdvus ir nebrangus, koks savo laiku buvo ir jo pirmtakas. Naujojo modelio reklaminėje kampanijoje naudojamas šūkis „Tobula pusiausvyra“ vaizdžiai atspindi pagrindinį jo privalumą – visapusiškai suderintą važiavimo ir komforto savybių bei kainos visumą.

Naujasis „Rapid“ – čekų automobilių gamintojų atsakas į spartų nedidelių šeimyninių automobilių populiarėjimą, ypač Rytų ir Centrinės Europos rinkose. „Rapid“ apjungia savyje puikias valdymo charakteristikas, itin erdvų saloną ir išskirtinį universalumą, o jo išorės dizainas santūrus, bet tuo pat metu ir stilingas. Be to, lyginant su tiesioginiais konkurentais, jis turi ir vieną išskirtinį bruožą – kartu su stiklu atkeliamą bagažinės dangtį.

„Rapid“ puikiai pritaikytas bagažo pervežimui. Su stiklu atkeliamas didelis bagažinės dangtis leidžia patogiai pakrauti ir iškrauti bet kokius daiktus, o santykiu 60:40 padalintas nulenkiamas galinės sėdynės atlošas leidžia pervežti ir didesnių gabaritų krovinius. Standartinis bagažinės tūris įspūdingas – net 550 litrų, o nulenkus galinės sėdynės atlošą jo talpa gali siekti net 1490 litrų.

Naujajam „Rapid“ siūloma plati šiuolaikiškų variklių gama, kurią sudaro penki galios agregatai: keturi benzininiai – 1.2 MPI 55 kW,  1.2 TSI 63 kW, 1.2 TSI 77 kW ir 1.4 TSI 90 kW, bei vienas „common rail“ tipo dyzelinis – 1.6 TDI 77 kW. Šiek tiek vėliau variklių gamą papildys ir 1.6 TDI 66 kW variantas.

Naujasis modelis siūlomas trijų komplektacijų – „Active“, „Ambition“ ir „Elegance“. Pigiausias „Active“ versijos „Rapid“ su 1.2 MPI benzininiu varikliu kainuoja vos 39 420 Lt su PVM ir yra vienas pigiausių tokio tipo automobilių rinkoje. Brangiausia „Elegance“ versija su 1.6 TDI 77 kW turbodyzeliniu varikliu ir gausybe komforto bei saugumo įrangos kainuoja 59 990 Lt su PVM. Visoms versijoms siūlomas ir platus papildomos įrangos sąrašas.

Mėgstantieji važiavimo komfortą gali rinktis ir versiją su automatine DSG transmisija. Naujos kartos 122 AG galios variklis puikiai dera su automatinės 7 laipsnių dviejų sankabų DSG pavarų dėžės veikimo parametrais. Vidutinės „Rapid 1.4 TSI DSG” degalų sąnaudos siekia vos 5,8 l/100 km, vidutinė CO2 emisija – 114 g/km, o maksimalus greitis – 206 km/h. Bazinės „Active“ komplektacijos „Rapid 1.4 TSI DSG” kaina – 58.740 Lt su PVM, o prabangiausia “Experience” komplektacija – 63.700 Lt su PVM.

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.