BMW X6

BMW įtempia raumenis

bmw2

Džiaugsmą neša ne vien tik praktiškumas! Priešais jus – naujasis visureigis kupė su tris turbokompresorius turinčiu 381 AG dyzeliniu varikliu.

Taip, tokia negailestinga tiesa. Iracionalumas mums jau pažįstamas: visureigis, įspraustas į veržlų kupė kėbulą, turintis visų varančiųjų ratų transmisiją, galingus variklius ir sportiškai suderintą važiuoklę. Aišku, žinome, ką norite pasakyti. Tačiau kiek džiaugsmo teikia šie, iš pirmo žvilgsnio vienas su kitu nederantys sprendimai!

bmw3

Mes ne vieninteliai tokie. Per šešerius metus BMW grupė pardavė 260 tūkst. pirmos kartos X6 visureigių. Populiarumui dar neišblėsus pristatomas antros kartos X6 modelis, kuris, jei trumpai, yra toks pat nepraktiškas, kaip ir jo pirmtakas. Paprastai šnekant, nors šis dailus automobilis yra šiek tiek sumažintas X5 visureigis, tačiau pradinė jo kaina siekia 226 676 litus (65 650 eurų), o tai daugiau kaip 20 700 litų (6000 eurų) daugiau, nei kainuoja X5. Žinoma, X6 ir toliau nebus šeimyniniu automobiliu, o tik į vairuotoją orientuota mašina.

bmw6

„Auto Bild“ komanda yra tarp pirmųjų, galėjusių įsitaisyti prie šio bavarų ristūno vairo ir paspausti akceleratorių. Pirmasis įspūdis: vau! Stora tamsi oda, fortepijono laku blizgančios prietaisų skydelio detalės sukuria labiau sportinio automobilio negu visureigio atmosferą. Be to, palyginti su X5, sėdėjimo padėtis čia kur kas žemesnė, o pačios sėdynės – su efektyviu šoniniu prilaikymu. Visa tai antrina, kad šiame visureigyje labiau akcentuojamas sportiškumas nei praktiškumas.

bmw1

Pasirinktai krypčiai dera ir bazinis motoras: pats silpniausias X6 turi 30d serijos variklį, pasiekiantį 258 AG. BMW atstovų teigimu, šios versijos „apetitas“ – vidutiniškai 6 litrai degalų 100 km kelio. Mums vieniems pirmųjų pasitaikė proga tai patikrinti. Greta šio modelio siūloma modifikacija su benzininiu V8, 450 AG varikliu ir sportinis M50d modelis su 381 AG dyzeliu, pavergiančiu jau pirmojo važiavimo metu. Automobilis su šešių cilindrų varikliu, aprūpintu trimis turbokompresoriais, turi jį atitinkantį „rūbą“, kuris automobilių projektavimo įkarštyje beveik supainiotas su kitu – taip gimė visureigis kupė.

bmw4Kol važiavimo režimo jungiklis „Comfort“ ar net „Eco Pro“ padėtyje, trijų litrų variklis yra nuolankus ir elgiasi paklusniai. Jo genamas X6 iriasi greitkelio juosta taip lengvai, kad nuovargį fiksuojanti sistema (Driver drowsiness detection) po poros minučių jau ragina vairuotoją daryti pertrauką – ji negali patikėti lėtu tempu. Važiavimo režimą pakeitus į sportinį, M50d modelio dyzelinis variklis parodo tikrąjį savo „aš“ – prietaisai nušvinta ugnine raudona spalva ir galima jausti, kaip visas automobilis įsitempia: padidėja pakabos standumas, vairavimo sistemos ir akceleratoriaus pedalo jautrumas, į stipresnį ir sodresnį pasikeičia variklio garsas.

bmw5

Neįtikėtina, su kokia pasiutiška jėga 740 Nm sukimo momentas priekin švysteli dvi tonas sveriantį milžiną! Rodos, BMW X6 tiesiog priglunda prie asfalto, tarsi jis specialiai būtų sukurtas posūkiams įveikti. Taip, taip, mes juk minėjome: jokio praktiškumo. Tačiau jis teikia tie-e-ek daug džiaugsmo!

ABL, 2014 m. Nr. 10

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.