Mercedes CLA Shooting Brake

Mažojo „Mercedes“ šeimos pagausėjimas

mers1

Europoje Mercedes CLA modeliui dėmesio ir populiarumo nestinga. Puikiai atrodantis ir daug praktinių sprendimų siūlantis Shooting Brake populiarumo kartelę tikėtina kilstelės dar aukščiau.

A klasė, B klasė, GLA, CLA ir pagaliau CLA Shooting Brake. Šiaip ar taip, Shooting Brake yra keturdurio kupė ir universalo derinys. Panašumai su E klasės „pusbroliu“, t.y. su CLS Shooting Brake, nėra atsitiktiniai ir nė vienas sveiko proto žmogus tam neprieštaraus. Stogo linija, abiejų modelių šoninių langų aukštis ir forma labai panašios, o skiriasi tik didumu. Ir nors atrodytų, kad automobilis žemesnis nei paprastas A klasės modelis, iš tikrųjų taip nėra.

mers3

Dinamiška išvaizda – pagrindinis naujojo modelio arkliukas. Žinoma, išorinė išvaizda svarbi, bet ne mažiau svarbus ir vidus. Šiuo atžvilgiu CLA Shooting Brake turi kelis neginčytinus privalumus. Bagažinės talpa, esant įprastai sėdynių padėčiai, siekia 495 l. Nulenkus sėdynių atlošus (tai padaroma vienu rankos judesiu), papildomai gaunama dar 100 l. Tačiau net esant įprastai bagažinės konfigūracijai į ją pavyks įdėti du standartinius golfo krepšius, o štai į CLA (470 l) tai padaryti galbūt dar pavyktų, bet paprasto A klasės modelio bagažinėje (341–1157 l) ir dar nenulenkus sėdynių – jie tikrai netilps.

mers2

Didžiausia CLA SB bagažinės talpa siekia 1354 l. Tik gaila, kad apatinis bagažinės kraštas yra siaurokas. Nors dizaineriai tikriausiai ne tai labiausiai norėjo parodyti, Shooting Brake privalumus geriausiai pavyks įvertinti įlipus į automobilio galą. Kitokia nei įprastos CLA versijos durelių forma ir daugiau erdvės (4 cm) virš keleivių, įsitaisiusių ant galinės sėdynės, galvų – tai akivaizdūs naujausiojo Mercedes privalumai. Žinoma, nepasikeitė atstumas tarp ašių, taigi vietos kojoms liko tiek pat. CLA Shooting Brake rinkoje debiutuos kovo mėnesį. Iš pradžių automobilis bus siūlomas su dviem dyzeliniais (200 ir 220 CDI) ir trimis benzininiais (180, 200 ir 250) varikliais. CLA 250 bus siūlomas ir su 4×4 pavara („4Matic“). SB versija žada būti apie 1000 eurų brangesnė už klasikinį CLA modelį, kuris Lietuvoje kainuoja nuo 30 026 eurų.

mers4

ABL, 2015 m. Nr.1 

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.