204 AG Golf GTE su hibridine pavara

DB2014AU01014_small

Seniai praėjo tie laikai, kai GTI raidėmis buvo žymimas vienintelis padidintos galios kompaktinis Volkswagen Golf. Dabar legendinėje  Golf GT šeimynoje yra keletas modelių, tenkinančių net išrankiausius serijinės gamybos automobilių entuziastų poreikius. GT šeimyna nuolat pasipildo naujais greitais, galingais ir įdomiais modeliais. Naujausias tokios šeimynos narys – Golf GTE įkraunamas hibridas.

Keletas esminių Golf GTE bruožų:

  • Bendra Golf GTE rida – iki 940 km. Važiuojant vien tik elektra, su pilna akumuliatoriaus įkrova galima įveikti iki 50 km.
  • Vidutinės degalų ir energijos sąnaudos: 1,5 l benzino ir 11,4 kWh el. energijos 100 km kelio. Į aplinką išmetama 35 g/km CO2 (Visos reikšmės nurodytos pagal NEDC* metodiką).
  • Golf GTE – nepranokstamas nulinės taršos miesto automobilio, patogaus tarpmiestinio „plentų kreiserio” ir karšto temperamento „plentų raketos” derinys.
  • Pavaros mechanizmą sudaro 110 kW (150 AG) TSI benzininio variklio ir 75 kW (102 AG) galios elektros motoro tandemas.
  • Bendra įkraunamo pavaros mechanizmo galingumas -150 kW (204 AG), bendras maksimalus sukimo momentas – iki 350 Nm.
  • Golf GTE – trečiasis GT šeimynos atstovas, užimsiantis deramą vietą šalia legendinio benzininio Golf GTI ir galingų dyzelių Golf GTD.
  • Maksimalus greitis: 222 km/val. , 100 km/val. greitį automobilis pasiekia per 7,6 sek.
  • Bazinėje komplektacijoje yra LED žibintai ir Composition Media automagnetola su lietimui jautriu 6,5 colių ekranu.

Automobiliui teikiama 5, o akumuliatoriui – net 8 metų garantijos.
10. Tiekimai prasidės jau šių metų rugsėjį . Kaina Lietuvoje 37065 , Latvijoje 37204 , o Estijoje -36758 eurai.

Naujasis Golf GTE – vienas inovatyviausių kompaktinės klasės atstovų. Jis toks pat sportiškas kaip legendinis GTI ir dyzelinis GTD, tačiau turi išskirtinę savybę – vienu mygtuko paspaudimu jis gali tapti visiškai netaršiu elektromobiliu, pasižyminčiu daugeliu tų gerųjų savybių, kurias šiuo metu turi e-Golf elektromobilis.

Išskirtinis dizainas, GT šeimynai būdingi įrangos elementai, nežabotas veržlumas – visa tai dabar prieinama ir nuolat augančiam įkraunamų hibridų mėgėjų ratui. Pavaros mechanizmą sudaro 110 kW (150 AG) pajėgumo 1,4 l darbinio tūrio TSI benzininio variklio ir 75 kW (102 AG) elektros motoro tandemas, kurio judesį paskirsto specialiai hibridiniams modeliams sukurta naujos kartos 6 laipsnių DSG transmisija.

Bendras pavaros mechanizmo galingumas -150 kW (204 AG). Abu varantieji pavaros mechanizmo agregatai gali veikti ir vienas nepriklausomai nuo kito. Įjungus tik benzininį variklį, atsiskleidžia visos GT šeimynos dinaminės savybės, o važiuojant vien tik akumuliatoriaus tiekiama elektra Golf GTE tampa beveik tikslia e-Golf elektromobilio kopija, žavinčia sklandžiu riedėjimu, tyliu variklio veikimu ir nuline tarša.

DB2014AU01017_large

Išskirtinis energinis efektyvumas. Golf GTE vidutinės degalų ir elektros energijos sąnaudos – 1,5 l benzino ir 11,4 kWh el. energijos 100 km kelio. Į aplinką išskiriama 35 g/km CO2 (Visos reikšmės nurodytos pagal NEDC metodiką). Važiuojant vien tik elektra, pilnos akumuliatoriaus įkrovos užtenka įveikti iki 50 km atstumui. Bendra Golf GTE rida – maždaug 940 km.

Elektrinis režimas ir nulinė tarša – vienu mygtuko paspaudimu. Nedidelius atstumus važinėjantys vairuotojai teoriškai galėtų naudotis vien tik elektros varikliu („E-mode“ režimas, pasirenkamas vienu mygtuko paspaudimu). Vakare grįžus namo, užtenka tiesiog prijungti automobilį prie garaže ar automobilio stoginėje esančio įprasto elektros lizdo. Iš jo akumuliatorius pilnai įkraunamas per 3 val. 45 min.

Apsilankius vienoje iš vis gausėjančių specializuotų elektromobilių įkrovimo stotelių, akumuliatorius prisipildo per 2 val. 15 min. Tarp dviejų miestų ar gyvenviečių dažnai važinėjantys ir ekologijai neabejingi vairuotojai neabejotinai rinksis Golf GTE išmanųjį pavaros mechanizmo valdymo režimą – navigacine sistema pasirinkę maršrutą iš vietos pajudės elektros varikliu. Įvažiavę į greitkelį, priklausomai nuo kelionės nuotolio, įjungs hibridinį arba tik vidaus degimo režimą. Pasiekę kelionės tikslą – kitą miestą ar gyvenvietę, vėl persijungs į oro neteršiantį elektromobilio režimą.

GTE režimas – sportinis automobilis vienu mygtuko paspaudimu. „Gran Turismo” vairavimo stiliaus mėgėjams patiks specializuotas „GTE” režimas. Su TSI benzininiu varikliu Golf GTE iki 60 km/ val. įsibėgėja per 4,9 sek., o 100 km/val. pasiekia per 7,6 sek. Važiuojant hibridiniu režimu, kai kartu veikia benzininis ir elektros varikliai, Golf GTE gali išvystyti iki 350 Nm bendrą sukimo momentą ir pasiekti maksimalų 222 km/val. greitį. Važiuojant vien tik elektros varikliu, maksimalus greitis – 130 km/val.

GT šeimynos įranga. Golf GTE – aktyvaus vairavimo mėgėjams skirtas padidintos galios automobilis. Bazinėje komplektacijoje yra LED žibintai su C raidės forma išdėstytais dienos šviesos diodais, įdomios formos priekinis bamperis, 16 colių lengvo lydinio ratlankiai (18 colių ratlankiai – pagal užsakymą). Priekinius žibintus ir radiatoriaus groteles juosia charakteringa mėlyna dekoratyvinė juostelė – išskirtinis GT šeimynos bruožas. Salone vyrauja mėlynos ir juodos spalvų derinys. Juo apipavidalintos natūralios odos priekinės sportinės sėdynės, dekoratyvine mėlyna siūle papuoštas daugiafunkcinio vairaračio apvadas ir pavarų bei rankinio stabdžio svirtys, melsva šviesa švyti salono apšvietimas. Vairuotojui ir keleiviams nuobodžiauti neleis Composition Media pramogų sistema su lietimui jautriu 6,5 colių ekranu, puikiu junglumu ir galimybe naudotis daugybe Volkswagen vairuotojams skirtų interneto paslaugų.

Plačiausias pavaros mechanizmų asortimentas. Volkswagen – pirmasis automobilių gamintojas, kurio kiekvienoje modelių šeimynoje galima rinktis bet kurį iš šiuo metu masinėje gamyboje esančių pavaros mechanizmų. Po Golf GTE masinės gamybos debiuto besidairantys naujo VW Golf galės rinktis benzininį, dyzelinį, įkraunamą hibridinį, elektrinį arba suspaustų dujų variklį.

Golf GTE taps trečiuoju įkraunamu hibridu šalia hibridinių Touareg ir Jetta modifikacijų.

Ketvirtuoju įkraunamu hibridu netolimoje ateityje taps Volkswagen Passat, kurį tradiciškai bus galima rinktis tiek su sedano, tiek su universalo kėbulais.

* NEDC (New European Driving Cycle) ES hibridinių automobilių testavimo metodika.

www.auto-bild.lt

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.