Geriausias žirgas „Honda“ arklidėse

ho1

Sėkmingiausias Honda modelis CR-V sulaukė esminių patobulinimų. Modernios multimedijos sistemos funkcijos ir naujas 1,6 l darbinio tūrio dyzelinis variklis su automatine greičių dėže turi pagyvinti japonų automobilio pardavimą Europoje.

„Honda“ koncernas teigia, kad CR-V yra sėkmingiausiai parduodamas SUV pasaulyje. Iš tiesų, šis modelis itin paklausus – kas trečias Europoje  nuperkamas Honda automobilis yra CR-V. Taigi jis yra geriausias žirgas „Honda“ arklidėse.

Šio japonų SUV paklausa turėtų dar labiau padidėti po neseniai atliktų naujausių šio modelio patobulinimų. CR-V salonas ir toliau išlieka erdvus, gerai įrengtas, pagamintas iš aukštos kokybės medžiagų. Po variklio dangčiu dabar dirba naujas 1,6 l darbinio tūrio variklis, kurio galingumas siekia 160 AG, o sukimo momentas 350 Nm. Jis galingas, tačiau dirba labai inteligentiškai ir dera tiek su šešių pavarų mechanine greičių dėže, tiek su devynių pakopų „automatu“.

ho2

Dėl 65 kg sumažėjusio svorio automobilis dabar yra geriau valdomas įveikiant posūkius. Atnaujintas CR-V su patobulintu elektriniu vairo
mechanizmu tiksliai vykdo vairuotojo komandas ir net važiuojant šlapia kelio danga įveikiant posūkį mažiau slysta išorėn nei anksčiau. Nors naujai suderinta pakaba išlieka kietoka, tačiau tai tik gerina automobilio valdomumą.

ho5

Kaip pasaulinę naujieną „Honda“ koncerno atstovai įvardija „protingą“ pastovaus greičio palaikymo sistemą, kuri „mato“ penkis priekyje
važiuojančius automobilius. Naujoji informacinė sistema, vardu „Honda Connect“, dirba išmaniesiems telefonams būdingu lietimo ir braukimo būdu bei siūlo daugybę mobiliųjų programėlių („Apps“) įvairiausiomis temomis. Be to, per „MirrorLink“ prietaisą galima sujungti išmanųjį telefoną su septynių colių liečiamuoju automobilio pramoginės sistemos ekranu ir jį valdyti.

ho3

Bagažinės talpa 589–1669 litrai Honda CR-V yra vienas gražiausių SUV modelių. Versija su nauju 1.6/160 AG dyzeliniu varikliu ir devynių pakopų automatine transmisija Lietuvoje bus parduodama nuo liepos CR-V išorėje atlikti nedideli, bet labai sėkmingi pakeitimai Naujasis dyzelinis variklis džiugina dideliu galingumu – net 160 „arklių“ Honda CR-V 1.6 i-DTEC Autom. (nuo liepos mėn.) Variklis – turbodyzelinis, L4 • Darbinis tūris – 1597 cm3 • Galia – 118 kW (160 AG) esant 4000 aps./min. • Maks. sukimo mom. – 350 Nm esant 2000 aps./ min. • Pavara – 4×4 / devynių pakopų automatinė • Maks. greitis – 197 km/h • 0–100 km/h – per 10 s • I/P/A* – 4605/1820/1685 mm • Bagažinė – 589–1669 l • Autom. svoris – 1658 kg • Vid. degalų sąn. – 5,1 l/100 km • CO2 – 134 g/km • Kaina Vokietijoje – nuo 32 500 eurai

ho4

IŠVADA

Kosmetinis perdarymas šiam automobiliui išties buvo labai naudingas – aiškiai juntamas reikšmingas pagerėjimas: naujasis dyzelinis variklis dirba tyliai ir, nepaisant nedidelio darbinio tūrio, yra labai dinamiškas. Modernios pagalbinės ir pramoginės sistemos patiks jaunajai kartai.

ABL, 2015 m. Nr. 3

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.