Dominykas Danys konkurse „Geriausias Lietuvos vairuotojas 2015“ pasiryžęs atlikti dublį

GLV (14)

Praėjusiais metais iškovotą geriausio Lietuvos vairuotojo titulą vilnietis Dominykas Danys laiko įsikabinęs nagais, dantimis ir nežada jo lengvai atiduoti kitiems. Tą jis įrodė nugalėdamas konkurso „Geriausias Lietuvos vairuotojas 2015“ atrankiniame etape Vilniuje.

Ant prekybos centro „Ozas“ stogo apsiniaukusią ir gūsingą šeštadienio popietę susirinko maksimalus skaičius atranką DELFI portale įveikusių Lietuvos vairuotojų. Visas 100. Tarp jų ir mėgėjai, ir profesionalai, lenktynininkai Benas Černiausias, Edvinas Bieliausias ir Agnė Vičkačkaitė-Lauciuvienė.

Visų jų tikslas buvo vienas – papulti į rytoj, rugsėjo 27 dieną Radviliškio centre vyksiantį konkurso finalą. Tačiau renginio organizatoriai, Lietuvos žurnalistų autoklubas ten pasirengęs priimti tik geriausius iš geriausių, taigi pretendentams tradiciškai teko praeiti tris „atsijojimo“ dalis – teoriją, ir du praktinius važiavimus.

Teorinėje rungtyje savo, kaip automobilisto pranašumą įrodė praėjusių metų geriausio Lietuvos vairuotojo titulą iškovojęs Dominykas Danys, padaręs 8 klaidas iš 30 klausimų. Profesionali lenktynininkė Agnė Vičkačkaitė-Lauciuvienė, primą kartą dalyvavusi konkurse gyrė organizatorius už originalumą rengiant klausimyną.

„Prieš konkursą pasikartojau Kelių eismo taisykles, tačiau čia pamačiau, kad norint tapti geriausiu Lietuvos vairuotoju reikia žinoti gerokai daugiau: domėtis automobilių sportu, automobilių pasaulio naujienomis, istorija.“ – sakė Agnė Lauciuvienė, kuriai pritrūko vos vieno teisingo atsakymo, kad būtų patekusi tarp 23 geriausiai nusimanančių automobilių pasaulyje.

GLV (9)

Po teorijos – dvi praktinės rungtys su naujais „Toyota“ automobiliais „Auris“ ir „Avensis“. Slalomo tipo trasas sudaręs ekstremalaus ir sportinio vairavimo instruktorius Andrėjus Savčenka neketino dalyvių paklaidinti kūgelių miške:

„Nieko stebuklingo šiose trasose nėra. Viena greitesnė, kita – lėtesnė, su sekcijomis, kur reikia važiuoti atbulai. Jas gali įveikti visi, kas geba vairuoti. Tačiau tik geriausi vairuotojai suras tinkamiausias trajektorijas ir trasą įveiks greičiausiai.“ – aiškino sportinio vairavimo instruktorius.

Nepralenkiami vairavimo rungtyse buvo ilgamečiai šio konkurso dalyviai, pastoviai savo įgūdžius lavinantys įvairiose automobilių sporto varžybose. Pirmoje greičiausias buvo Kęstutis Taškūnas, antroje – Vytas Bilinskas.

Antroje vietoje praktinio vairavimo užduotyse stabiliai laikėsi etapo nugalėtojas Dominykas Danys, susumavus visus rezultatus, Kęstutį Taškūną aplenkęs vos 1 sekunde. Dominyką „ištraukė“ geresnis rezultatas teorijoje. Vaikinas prisipažįsta tam ruošęsis intensyviai.

„Noriu padaryti tai, ko dar nesugebėjo padaryti nė vienas. Noriu antrą kartą iškovoti Geriausio Lietuvos vairuotojo titulą. Taigi prieš konkursą dar kartą perskaičiau kelių eismo taisykles ir netgi buvau nuvykęs į „Toyota“ atstovybę, kad galėčiau išbandyti konkursui pateiktus automobilius.“ – užsidegimo neslėpė D. Danys.

GLV (19)

Trečioje vietoje liko Vytas Bilinskas, skaičiuojantis toli gražu ne pirmą ir ne antrą „Geriausio Lietuvos vairuotojo“ konkursą. Tuo tarpu 4 ir 5 vietas pasidalinę Karolis Daujotas ir Viačeslavas Voicechovičius į finale dalyvaus pirmą kartą.

Tarp moterų geriausiai pasirodė antroje vietoje likusi Jolanta Šaltytė-Gelažauskienė ir Jovita Danienė. Taip, to paties geriausio Lietuvos vairuotojo Dominyko mama.

„Sūnus užkietėjęs automobilistas, taigi neturiu kur dėtis, reikia ir man dalyvauti.“ – po atrankos etapo Vilniuje juokėsi J. Danienė, neslepianti ambicijų finale pasirodyti geriau už kitas dalyves ir jau rytoj Radviliškyje Daniams pelnyti geriausių vairuotojų šeimos titulą.

 

Organizatorių nuotraukos.

www.auto-bild.lt

 

 

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.