Frankfurto autosalone Audi demonstruoja įspūdingus pavaros mechanizmus

Audi at the Volkswagen Group Night ? IAA 2015

Frankfurto autosalone Audi gamintojai lankytojus masina daugeliu naujovių. Esminiai Audi akcentai – naujos kartos Audi A4 ir masinei gamybai beveik paruoštas sportinis SUV klasės elektromobilis Audi e‑tron quattro. Be to Audi paviljone Frankfurto autosalono lankytojai kviečiami išsamiai pažinčiai su lenktynių šurmuliu Audi Sport ekspozicijoje, perprasti bekelę įveikiančios quattro visų ratų pavaros subtilybes, žvilgtelėti į netolimą ateitį Audi Technologies ekspozicijoje ir patirti energiškai efektyvių bei aplinką tausojančių technologijų proveržį Audi ultra ekspozicijoje. Audi paviljono šeimininkai teigia pademonstruosiantys visos masinei gamybai tinkamos pavaros mechanizmo koncepciją.

Diegdami naujausius ir pažangiausius pasaulyje pavaros mechanizmus, Audi gamintojai nepailsdami tobulina ir įprastus vidaus degimo benzininius TFSI ir dyzelinius TDI variklius.  Šio sezono naujovė – kiekvienoje modelių šeimynoje jau įdiegta bent viena padidinto energinio efektyvumo ir ekologiškumo „ultra” modifikacija, ženklinama „ultra” priedėliu modelio indekso gale. Antai Frankfurto autosalone debiutuojantis Audi A4 gali pasigirti aplinką ir vairuotojo piniginę tausojančiu (per žemesnes degalų sąnaudas ir dėl to sumažintus mokesčius bei draudimo įmokas) 110 kW (150 AG) galios Audi A4 2.0 TDI ultra* varikliu, vertinant pagal NEDC metodiką vidutiniškai sunaudojančiu 3,7 l dyzelino 100 km kelio ir į aplinką išmetančiu 95 g CO2 / km.

SUV segmente Audi pristato visiškai naują sportinį elektromobilį, kuris, nors šiuo metu egzistuoja tik Audi e‑tron quattro koncepto pavidalu, bet jau yra įrašytas į bendrovės masinės gamybos grafikus.

Šiame segmente parodos lankytojus taip pat žavės Audi Q7 e‑tron 3.0 TDI quattro* įkraunamas hibridas, su pilna eigos akumuliatoriaus įkrova galintis įveikti iki 56 km atstumą.

Naujoje Audi A4 šeimynoje yra suspaustomis dujomis varomas Audi A4 g‑tron*, 100 km kelio vidutiniškai naudojantis iki 4 kg suspaustų gamtinių dujų. Šio automobilio vairuotojai galės mėgautis iki 950 km rida su vienu pilnu užpildymu ir džiaugtis nedidelėmis išlaidomis degalams.

Audi Q7 ir Audi A4 komplektacijoje daug išmanių eismo saugumą didinančių ir vairuotojo kasdienybę lengvinančių vairavimo pagalbininkų. Audi inžinieriai tvirtina, kad šių įprastus vairuotojo veiksmus automatizuojančių ir nemalonių situacijų padedančių išvengti techninių priemonių visuma yra tik autonominio vairavimo diegimo pirmasis etapas.  Žinoma, tai nė iš tolo neprimena vairuotojo krėsle sėdinčio roboto, tačiau vairavimo automatizacijos lygis jau dabar kelia įspūdį.

Naujosios kartos Audi A4 parodos lankytojus siekia sužavėti veržlaus vairavimo pojūčius žadančiu atnaujintu dizainu, automobilinių pramogų gausa ir pažangiausiomis pagalbinėmis sistemomis, tokiomis, kaip, adaptyvinis tempomatas su šviesoforų sankryžas atpažįstančiu vairavimo pagalbininku. Be gausaus bazinio komplekto, kaip įprasta yra ir papildomos įrangos sąrašas, kuriame – dar 30 vairavimo pagalbininkų.

Aukštą energinį efektyvumą užtikrina ne tik pažangiausios techninės inovacijos, bet ir laiko patikrinti sprendimai. Aerodinaminis Audi A4 sedano kėbulo aptakumas – 0,23. Tai yra vienas geriausių rodiklių savo klasėje. Be to, degalų sąnaudas leidžia sumažinti mažesnė variklio masė ir lengvo lydinio elementų gausa. Siekiantiems ekologiškumo ir ekonomiškumo, be aukščiau minėto 2.0 TDI ultra dyzelinio variklio galima rinktis ir visiškai naujos konstrukcijos 190 AG galios 2.0 TFSI ultra benzininį variklį. Jis, vertinant pagal NEDC metodiką, vidutiniškai sunaudoja 4,8 l benzino 100 km kelio ir į aplinką išmeta 109 g/km CO2.

Audi etron quattro konceptas akivaizdžiai parodo pavaros mechanizmus konstruojančių Audi inžinierių  veiklos kryptį. Nors šis sportinis SUV klasės elektromobilis Frankfurto autosalone debiutuoja tik koncepto pavidalu, tikimasi, kad jo masinė gamyba bus pradėta 2018 m. Šiuo metu pažangiausių įmanomų akumuliatorių dėka, konceptas su viena akumuliatoriaus įkrova gali nuriedėti maždaug 500 km. Dabar tai pagarbos verta elektromobilio riba, tačiau iki masinės gamybos pradžios, tikėtina, bus sukurti dar toliau nuvažiuoti leisiantys eigos akumuliatoriai.

Q7 etron 3.0 TDI quattro – pirmasis Audi įkraunamas hibridas su quattro visų ratų pavara. Bendra pavaros mechanizmo galia siekia 275 kW (373 AG) ir leidžia iš vietos iki 100 km/val. įsibėgėti per vos 6 sek. Vertinant pagal NEDC metodiką, važiuojant hibridiniu režimu, 100 km kelio sunaudojama tik 1,7 l  dyzelino. Važiuojant vien tik elektra, su pilna eigos akumuliatoriaus įkrova įmanoma nuriedėti iki 56 km kelio.

Gausu naujienų ir Q5 bei A8 modelių šeimynose. Frankfurto autosalone demonstruojamas Audi SQ5 TDI plus* su 3.0 TDI biturbo varikliu išvysto 250 kW (340 AG) galią, o šalia demonstruojamas Audi S8 plus* pasiekia net 445 kW (605 AG) pajėgumą.

AUDI modelių degalų sąnaudos:

Audi A4 2.0 TDI ultra sedanas:

Vidutinės degalų sąnaudos, l/100 km: 3,7 – 5,4**;

Vidutinė CO2 tarša, g/km: 95-122**

Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro:

Automobiliu šiuo metu dar neprekiaujama. Jis dar nėra aprobuotas, todėl jam 1999/94/EB direktyvos reikalavimai netaikomi.

Audi A4 g-tron:

Jis dar nėra aprobuotas, todėl jam 1999/94/EB direktyvos reikalavimai netaikomi.

Audi SQ5 TDI plus:

Vidutinės degalų sąnaudos, l/100 km:  6.6;

Vidutinė CO2 tarša, g/km: 174;

Audi S8 plus:

Vidutinės degalų sąnaudos, l/100 km:  10.0;

Vidutinė CO2 tarša, g/km: 231;

** degalų sąnaudos, CO2 tarša ir energinio efektyvumo klasė priklauso nuo naudojamų ratlankių ir padangų.

 Gamintojo nuotr.

www.auto-bild.lt

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.