SANKABA SLYSTA. AR BŪTINA JĄ KEISTI?

Turiu Honda CR-V su 2.2 i-CTDi varikliu. Važiuojant didelėmis apsukomis kas kažkiek laiko vyksta štai tokie dalykai: sūkiai staigiai didėja, bet greitis lieka toks pat. Apsukų matuoklio rodyklė ima kristi tik po kurio laiko ir automobilis gali įsibėgėti. Kodėl taip nutinka? Ainis

Tai tipinis slystančios sankabos požymis. Kaip tik jūsų automobilyje toks reiškinys nėra retenybė. Beje, taip atsitinka visuose Honda modeliuose (Civic, Accord, CR-V, FR-V), kuriuose įmontuotas 2.2 i-CTDi/140 AG variklis. Gedimo priežastis – per silpnas prispaudimo guolis, neišlaikantis didelio apsukų momento, kokį generuoja dyzelinis variklis. Laiku pastebėjus gedimą, reikės pakeisti tik prispaudimo guolį. Tačiau jei galvosite ilgai, keisti teks ir kitus elementus (diskus, atraminį guolį), taigi remonto kaina bus gerokai didesnė.

ABL, 2015 m. Nr. 6

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.