Automobilis, ignoruojantis degalines

WASK3736w

Kiekvieną dieną vis didesnį pagreitį įgauna lapkričio 3-ąją prasidėsiančio tradicinio konkurso „Metų automobilis 2016“ smagratis.

„Nors paraiškos dalyvauti varžytuvėse priimamos iki spalio 15-osios, tačiau jau šiandien galime tvirtinti, jog sulauksime per trijų dešimčių dalyvių, daugelis kurių – išties įdomūs keturračiai, neabejotinai pagyvinsiantys šalies automobilių rinką“, – sako konkursą rengiančio Lietuvos žurnalistų autoklubo vadovas ir projekto koordinatorius Valdas Valiukevičius.

Nelengvą elektromobilių skverbimąsi į šalies rinką, o kartu ir kelius, liudija ir šiemetiniame konkurse debiutuojantis dar vienas šio segmento atstovas – vien tik elektros motorą turintis „Kia Soul“.  

„Nors šiemet visus konkurse dalyvaujančius automobilius, sudarydama vienodas sąlygas jų bandymams, vienodais, aukštos kokybės degalais aprūpins  UAB „Neste Lietuva“, tačiau „Kia Soul“ bus vienintelis iš visų konkursantų, kuriam taip ir neteks užsukti į „Neste Oil“ degalines“, – juokauja vertinimo komisijos nariai, nekantraudami išbandyti abejingų nepaliekantį korėjiečių elektromobilį.  

Modern villa with pool, view from the garden

O pirmieji jį, vos tik pasirodžiusį Lietuvoje, šių metų gegužę išbandė konkursui elektromobilį pristatančios UAB „Kia Auto“ direktorius Gintaras Kaukėnas su „TopGear“ vyriausiuoju redaktoriumi Karoliu Judzentavičiumi. Ir ne bet kur, o pirmosiose šalyje surengtose elektromobilių lenktynėse Vilnius – Palanga. Debiutas buvo daugiau nei sėkmingas – šis ekipažas su „Kia Soul“ laimėjo lenktynes, visą distanciją įveikęs per 5 val. 27 min. 41 sek. Žinoma, čia įskaičiuotas ir laikas, kurį ekipažas sugaišo papildydamas išsekusias elektromobilio baterijas.

„Mūsų pergalę lėmė vykusiai pasirinkta lenktynių taktika bei strategija ir, žinoma, elektromobilio techninės galimybės, leidusios per trumpiausią laiką „pasiimti“ būtent tiek energijos, kurios užtektų finišui Palangoje pasiekti“, – po pergalingų lenktynių kalbėjo G. Kaukėnas. – Visą 337 kilometrų maršrutą Vilnius-Palanga įveikėme vidutiniu 70 km/val. greičiu, didžiausias mūsų greitis buvo 111 km/val., o baterijų įkrovimams truko valandą.

Taigi, korėjiečiai įrodė, jog ir elektromobilių gamyboje jie ne iš kelmo spirti.

kia_soul_ev_my15_standard_charge_5375_28127

„Bandydami šį automobilį jau žinosime jo elektros motoro „apetito“ parametrus, – sakė vertinimo komisijos narys, LNK laidos „Ne vienas kelyje“ vedėjas Dainius Leonavičius. – Beliks tik pasistengti ir įrodyti, kad elektromobilis gali būti dar taupesnis, nors tai bus išties nelengva“.

 

Ne vien vedini tokių tikslų komisijos nariai nekantrauja sėsti prie „Kia Soul“ vairo. Nepastebėti unikalios išvaizdos „Kia Soul“ neįmanoma, todėl dėmesys jam ir jį vairuojančiam – garantuotas. Todėl netenka stebėtis, jog vos sustojusį elektrinį modelį iškart apspinta būrys smalsuolių, besidominčių išskirtiniu jo dizainu ar besigilinantys į jo techninę informaciją.

Vieni pirmųjų atidžiau pažvelgti į šį elektromobilį bandymų stovyklos metu turės Alytaus gyventojai ir miesto svečiai, kai lapkričio 19 d. jis kartu su kitais konkurso „Metų automobilis 2016“ dalyviais bus pristatytas Dzūkijos sostinėje.

www.auto-bild.lt

 

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.