Dar galingesni Audi RS 6 Avant performance ir RS 7 Sportback performance

Audi RS 7 Sportback performance

Yra žmonių, kuriems vis negana galios, kad ir kokiu jėgų antplūdžiu trykštų automobilis. Tokie ką tik įsigytą įprasto asortimento automobilį ar net padidintos galios modifikaciją tuoj pat varo į specializuotą tiuningo ateljė, kad forsuotų variklį ir išspaustų dar keletą papildomų „arklių“. Siekdami patenkinti viršplaninės galios poreikį turinčių vairuotojų lūkesčius, Audi gamintojai sukūrė išskirtinę padidintos galios forsuotų automobilių šeimyną, kurios atstovų modelio žyma papildyta „performance“ indeksu. Šiuo metu į rinką išleidžiami du šios šeimynos atstovai: Audi RS 6 Avant performance* universalas ir Audi RS 7 Sportback performance* penkiaduris kupė. Abu modelius varo  iki 750 Nm sukimo momentą išvystantis ir 3,7 sek įsibėgėjimą užtikrinantis 445 kW (605 AG) galios  V8 biturbo 4.0 TFSI benzininis variklis, kurį bendrovė paprastai montuoja į superautomobilių klasės atstovus. Nors iš tokių parametrų variklio sunku tikėtis kuklių degalų sąnaudų ir aplinkos taršos, jį konstravę Audi inžinieriai tikina pritaikę visus aukštą energinį efektyvumą užtikrinančius sprendimus. Todėl šis variklis, priklausomai nuo pasirinkto kėbulo, 100 km kelio vidutiniškai sunaudoja atitinkamai 9,6 ir 9,5 litro benzino ir į aplinką išmeta atitinkamai 223 ir 221 g CO2 vienam kilometrui kelio.  Tai vieni geriausių rodiklių šioje klasėje.

Naujieji Audi RS 6 Avant performance ir Audi RS 7 Sportback performance ne veltui įgijo papildomą indeksą. Įjungus trumpalaikį forsažo režimą, variklio sukimo momentas padidėja iki 750 Nm. Jo dėka abu naujosios šeimynos atstovai  100 km/val. greitį pasiekia per 3,7 sek., t.y., 0,2 sek. greičiau, nei įprasti RS modeliai. O iš vietos 200 km/val. greitį automobilis pasiekia jau po  12,1 sek, arba 1,4 sek. trumpiau, nei įprasti RS modeliai.

Audi RS 7 Sportback performance

Maksimalus greitis – 250 km/val., tačiau, užsisakius papildomą dinaminį paketą, automobilis gali lėkti ir 305 km/val. greičiu.  Nors iš tokių parametrų variklio sunku tikėtis kuklių degalų sąnaudų ir aplinkos taršos, jį konstravę Audi ir dukterinės įmonės quattro GmbH inžinieriai tikina pritaikę visus aukštą energinį efektyvumą užtikrinančius sprendimus. Todėl šis variklis, priklausomai nuo pasirinkto kėbulo, 100 km kelio vidutiniškai sunaudoja atitinkamai 9,6 ir 9,5 litro benzino ir į aplinką išmeta atitinkamai 223 ir 221 g CO2 vienam km kelio.  Tai vieni iš geriausių rodiklių šioje klasėje.

Išskirtinius energinio efektyvumo rodiklius užtikrina išmanūs variklio valdymo algoritmai ir ypač galingų automobilių segmente retai diegiama COD automatinio cilindrų atjungimo sistema, kurios dėka esant nedidelėms apkrovoms veikia tik 4 cilindrai iš 8.

Variklio judesį paskirsto specialiai šiems modeliams modifikuota standartinė Audi tiptronic 8 laipsnių pavarų dėžė.  Pavaros perjungiamos įprasta svirtimi arba šalia oda atraukto sportinio daugiafunkcinio RS vairaračio esančiomis svirtelėmis. Įjungus rankinį pavarų perjungimo režimą,  šiuo metu pasirinkta pavara ir apsukų diapazonai rodomi borto kompiuterio ekrane arba vairuotojo akių lygyje esančiame papildomame ekranėlyje.

Ratams judesį perduoda quattro nuolatinė visų ratų pavara. Įprastomis sąlygomis, 40% variklio sukimo momento tenka priekiniams ir 60% – galiniams ratams.  Sukibimą su keliu nuolat stebi ir esant reikalui suveikia selektyvinio judesio paskirstymo sistema, neleidžianti ratams praslysti.  Papildomai važiuoklėje gali būti sumontuotas sportinis diferencialas.

Audi RS 6 Avant performance

Abejuose Audi modeliuose yra adaptyvinė ratų pakaba su aktyviais reguliuojamo standumo amortizatoriais. Ji reguliuoja automobilio aukštį (greitai važiuojant yra galimybė pažeminti kėbulą 20 mm) ir amortizatorių standumą priklausomai nuo vairuotojo pageidavimų (fiksuotas nustatymas) arba automatiškai, t.y., priklausomai nuo vairavimo stiliaus ir eismo sąlygų.

Papildomai galima sumontuoti padidinto sportiškumo RS pakabą plus su DRC sistema.  Dar viena papildoma galimybė – adaptyvinis dinaminis vairo stiprintuvas, automatiškai parenkantis stiprinimo laipsnį priklausomai nuo vairavimo stiliaus ir eismo sąlygų.

Daugybė sportinių ir komforto funkcijų „pasiskolinta“ iš Audi R8 superautomobilio. Čia ir panašų valdymo priemonių rinkinį turintis daugiafunkcinis vairaratis, ir automobilio parametrų suderinimas vienu mygtuko paspaudimu, ir grynai lenktyninės borto kompiuterio funkcijos.

Abu naujieji performance modeliai komplektuojami 21 colio lengvo lydinio ratlankiais.  RS 6 Avant performance „apautas”“ 285/30, o RS 7 Sportback performance  – 275/30 dydžio padangomis.  Visi iš vidaus ventiliuojami stabdžių diskai yra svorį taupančios banguotos formos. Papildomai galima užsisakyti dar lengvesnius keraminius stabdžių diskus. ECS elektroninio stabilumo pakete yra specialus sportinis režimas ir atjungimo lenktynėms funkcija.

Audi RS 6 Avant performance

Naujųjų RS performance modelių išorė išsiskiria pakeistos formos bamperiu su didesnėmis oro įsiurbimo kiaurymėmis, masyviu galiniu bamperiu su difuzoriumi, korinės struktūros oro įsiurbimo kiaurymių grotelėmis ir pabrėžtinai akcentuotais slenksčių antdėklais.

Naujųjų Audi RS 6 Avant performance ir Audi RS 7 Sportback performance salono dekoratyviniai ir spalviniai sprendimai puikiai suderinti su kėbulo spalva. Įspūdingos odinės sportinės sėdynės papuoštos kontrastingų spalvų siūlėmis.  Papildomai galima užsisakyti RS apdailos paketą.

Audi RS 6 Avant performance Vokietijoje kainus 117000 eurų, o Audi RS 7 Sportback performance dar kiek daugiau – 121,700 eurų.

Tikimasi, kad į pardavimo salonus abu modeliai atriedės jau lapkričio pradžioje.

Naujųjų modelių degalų sąnaudos

Audi RS 6 Avant performance:

Vidutinės degalų sąnaudos, l/100 km: 9.6 l
Vidutinė CO2 tarša, g/km: 223
Audi RS 7 Sportback performance:

Vidutinės degalų sąnaudos, l/100 km: 9.5 l
Vidutinė CO2 tarša, g/km: 221

Gamintojo nuotr.

www.auto-bild.lt

 

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.