Naujasis ŠKODA SUPERB prieš pagrindinius konkurentus

Naujas ŠKODA triumfo „receptas“. Kuo iš tiesų geras naujasis modelis?

2016-01-24 19-24-07 Скриншот экрана

Didžiausios čekiško Škoda Superb vertybės visada buvo erdvus salonas ir patraukli kaina. Tačiau kaip mes nustebome, kai suskaičiavus testo taškus paaiškėjo, kad jis dar ir puikiai važiuoja!

Tarp vidutinės klasės automobilių – tik niekuo neišsiskiriančios vidutinybės?

Kokia nesąmonė! Nors šiuo metu SUV automobiliai pagal pardavimo rezultatus yra „ant bangos“, tačiau ir praktiško dydžio, tarp kompaktinės ir vidutinės aukštesnės klasės įsiterpę mūsų testo dalyviai niekada nestokojo dėmesio. Be to, niekam ne paslaptis, kad šio testo automobiliai griežia pirmaisiais smuikais, o jų kaina dar nepasiekė kosminių aukštumų. Daug metų nepralenkiamas šios klasės lyderis buvo Passat – kuklusis didvyris, „apsiginklavęs“ stipriomis vidinėmis vertybėmis ir išvaizda. Tačiau į šį sostą kėsinasi neįprastai daug konkurentų. Apsunkinti lyderio gyvenimą nori ne tik naujasis Ford Mondeo ir ką tik atnaujintas Mazda 6. To siekia ir naujasis Škoda Superb, kuris dalindamasis su Passat giminingomis technologijomis, vilioja patrauklia kaina, erdviu salonu ir įdomia
išvaizda.

Tad esant tokiai didelei konkurencijai tikriausiai nereikia stebėtis, kad reikalavimų kartelė iškelta itin aukštai. Tik vidutinybės? Nė velnio! Kur kas taiklesnis apibūdinimas būtų „aukso viduriukas“!

FORD IR ŠKODA: DIDELIŲ BAGAŽINĖS DURELIŲ PRIVALUMAS

Kuris automobilis siūlo daugiausiai vietos? Be jokių abejonių, Superb, ant kurio galinių sėdynių vietos beveik tiek pat kaip ir aukščiausios klasės automobiliuose, o įsėsti patogu dėl aukštų ir plačių durelių. O štai kupė automobilio formos Mazda ir Ford turi mažesnes dureles. Be to, Ford ir Škoda turi penktas, bagažo skyriaus, dureles, leidžiančias kur kas lengviau susidėti daiktus į bagažinę – vietos čia beveik kaip universale, tad galima nesunkiai pervežti net ir skalbimo mašiną.

2016-01-24 19-25-56 Скриншот экрана2

2016-01-24 19-27-14 Скриншот экрана2

2016-01-24 19-27-14 Скриншот экрана3

MAZDA 6 SKYACTIV-D 175,

2016-01-24 19-25-56 Скриншот экрана

529taškai

4 vieta

2016-01-24 19-27-14 Скриншот экрана

Užburtas ratas ir vėl kartojasi: nors Mazda 6 ir užėmė paskutinę vietą, tai nėra blogas automobilis. Netgi atvirkščiai – jis itin patrauklus! Būdamas sportiškas ir praktiškas, jis yra tarsi 3 serijos BMW, tik japoniškas. Daugiausiai pagyrimo žodžių jis nusipelno už puikų dyzelinį variklį, kuris ne tik užtikrina gerą sukimo momentą, praverčiantį bet kokiose situacijose, bet dar ir puikiai skamba. Mazda 6 taip pat turi puikiai suderintą važiuoklę, kuri užtikrina ir geras važiavimo savybes, ir suteikia užtektinai komforto. Tai kodėl Mazda vis dėlto liko ketvirtoje vietoje? Todėl, kad pastaraisiais metais šioje klasėje reikalavimų kartelė buvo pakelta be galo aukštai, o šio automobilio salonas yra šiek tiek ankštesnis, nei siūlo konkurentai. Taigi skirtingose vidaus vertinimo kategorijose jis prarado nemažai taškų. Jam nepadėjo net sąlyginai nedidelė bazinio modelio kaina.

FORD MONDEO 2.0 TDCI

2016-01-24 19-29-12 Скриншот экрана2

534 taškai

3 vieta

2016-01-24 19-30-27 Скриншот экрана2

Naujasis Mondeo pavėlavo – prireikė beveik trijų metų, kad amerikietiškasis Fusion atkeliautų iki Europos. Todėl nestebina, kad jis neprilygo stipriausiems šio testo varžovams, matyt, pats laikas nuvalyti nuo jo dulkes. Nemaloniai nustebino ir tai, kad jis važiuoja blogiau nei pirmtakas, tad akivaizdu, jog ilgas laukimas nebuvo skirtas tiksliam važiuoklės suderinimui. Varikliui trūksta dinamikos, reguliuojama pakaba, pasirinkus komfortišką važiavimo režimą, suderinta per minkštai ir per daug siūbuoja – ankstesnis Mondeo šiomis savybėmis buvo geresnis. Taip pat jis ankštesnis už Škoda, nors jų abiejų atstumas tarp ašių beveik identiškas ir jie yra vienodo ilgio. Be to, nors prietaisų skydelis ir dailus pažiūrėti, deja, jo valdymas painus. Išvada – Mondeo yra vidutiniškas automobilis, o
bandyta versija yra brangiausia tarp visų testo dalyvių.

VOLKSWAGEN PASSAT 2.0 TDI

2016-01-24 19-29-12 Скриншот экрана

585 taškai

2 vieta

2016-01-24 19-30-27 Скриншот экрана

Vokiškas Passat yra vidutinės klasės etalonas. Tiksliau, tokiu buvo. Debiutavus naujos kartos Superb, jis sulaukė savęs verto varžovo. Nepaisant to, aiškiai matyti didelis „Volkswagen“ koncerno automobilių, kurie važiuoja visiškai kitoje lygoje, atotrūkis nuo Ford ir Mazda. Bet kas sėdęs į Passat, negalėjo nuslėpti nuostabos veide. Galima kalbėti apie bet ką – salono erdvę,
važiuoklės nustatymus ar pavarą – silpnų vietų visada tekdavo ieškoti su didinamuoju stiklu. Na, pasiginčyti galima nebent dėl dviejų sankabų DSG pavarų dėžės. Uždelstas veikimas pradedant važiuoti ir trūkčiojantis pavarų perjungimas važiuojant azartiškiau atskleidžia, kad klasikiniai „automatai“ veikia sklandžiau nei „Volkswagen“ transmisija. Ir, žinoma, dar dėl didesnės nei pirmtako kainos – nors Volkswagen ir nėra brangiausias šio testo automobilis.

ŠKODA SUPERB 2.0 TDI

 

2016-01-24 19-31-42 Скриншот экрана

586 taškai

1 vieta

2016-01-24 19-32-31 Скриншот экрана

Didžiausias netikėtumas ne tai, kad naujasis Škoda Superb nugalėjo Volkswagen Passat, o tai, kokiu būdu jis tą padarė. Kitaip nei anksčiau, pergalę jam užtikrino ne tik itin erdvus salonas ir viliojanti kaina – Superb aplenkė Passat, nes ir važiavimo savybėmis jam nė kiek nenusileido. Taip yra todėl, kad pirmą kartą čeko gamyboje panaudota ne pasenusi „vyresniojo brolio“ technologija, bet ta pati kaip ir naujojo Passat platforma. Kad čia dominuoja naujausios technologijos, galima pasakyti automobiliu pavažiavus vos kelis metrus, be to, Superb salonas dabar dar erdvesnis. Dviejų litrų dyzelinis variklis veikia tyliai ir sklandžiai, pakaba užtikrina sklendžiantį keliu važiavimą – bent jau su reguliuojama DCC važiuokle („Laurin & Klement“ versijos bazinė įranga). Kėbulas, išvaizda, įvaizdis – kai kalbama apie tai, taip pat juntama didelė pažanga. Tad pamirškite tas dienas, kai jam tekdavo slėptis už Volkswagen nugaros. Čekas vokiečiui nė kiek nenusileidžia salono apdaila, kuriai panaudotas minkštas ir kokybiškas plastikas. Net komplektacija siūloma tokia pati; tiek multimedija, tiek ir pagalbinės Škoda modelio sistemos yra identiškos Volkswagen įrangai. O dėl to, kad ant
galinių sėdynių čekas siūlo gerokai daugiau vietos ir dėl didelių, kasdieną praverčiančių praktiškų bagažinės durelių, nors ir nedideliu skirtumu, bet Škoda pelnytai nugalėjo Volkswagen.

ABL, 2015 m. Nr. 11

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.