Andris Dambis išsirinko sau Golf GTE

20160216_143401_resized

Šią savaitę pirmasis Volkswagen Golf GTE automobilis Baltijos šalyse pateko į savo šeimininko, inžinieriaus Andrio Dambio rankas.

Andris Dambis – latvių autosporto lenktynininkas ir inžinierius, daugelį kartų įveikęs prestižinį Dakaro ralį ir piloto, ir šturmano kėdėje. 2012 m. Dakaro ralyje Mario Saukano ir A. Dambio ekipažas buvo pirmasis pasaulyje, šiose bekelės lenktynėse startavęs elektriniu automobiliu. A. Dambis ir jo komanda ne tik pirmieji pristatė elektromobilį garsiajame Dakaro ralyje, bet ir tapo pirmaisiais Latvijoje pagamintu elektriniu super automobiliu laimėję legendines „Pikes Peak“ (JAV) kalnų lenktynes.

„Akivaizdžiai susipažinti su šiuo automobiliu pirmą kartą turėjau progą praėjusių metų pabaigoje ir buvau maloniai nustebintas jo gerųjų savybių visuma, – atsiimdamas naujojo Golf GTE raktelius kalbėjo A. Dambis. – Kaip elektrinių automobilių inžinierius norėčiau padėkoti Golf GTE  kūrėjų kolektyvui, nes gerai suprantu, kokios patirties ir žinių reikia, norint sukurti tokį šiuolaikišką ir vartotojui draugišką automobilį.“

„Mes atstovaujame prekės ženklui, jau šiandien telkiančiam dėmesį į e. mobilumą, todėl šis bendradarbiavimo projektas mums labai svarbus, – lenktynininką papildė Volkswagen prekės ženklo vadovas Maris Jansonas. – Esame kupini entuziazmo ir iš tiesų pamaloninti, kad būtent A. Dambio, pasaulyje pripažinto elektrinių super automobilių kūrėjo, dėmesį patraukė mūsų siūlomas Golf GTE.“

20160216_143319_resized

Golf GTE, vienas iš inovatyviausių kompaktinės klasės modelių – toks pat sportiškas, kaip ir legendiniai Golf GTI ir Golf GTD, tačiau, paspaudus tik vieną mygtuką, juo galima važiuoti nulinės taršos režimu. Lygiai taip pat, kaip e. Golf elektromobiliu. Golf GTE savybės ir veikli prigimtis perimta būtent iš Golf GTI ir GTD, perkeliant tai į elektrinės pavaros pasaulį. Golf GTE pavarą užtikrina 1,4 l TSI benzino variklis su turbokompresoriumi, tiesioginio įpurškimo sistema ir elektros varikliu. Šių dviejų pavaros dalių derinys sudaro pavaros mechanizmų sistemą, kuri užtikrina ir tvarumą, ir dinamišką veiksmingumą, sujungtą su 6 pakopų dvigubos sankabos pavarų dėže (DSG), specialiai sukurta hibridiniams automobiliams. Bendras sistemos Pajėgumas – 150 kW/204 AG. Naujojo GTE pagrindą sudaro dvi pavaros sistemos. Vienos dėka jis tampa dinamišku GTI/GTD, o kita jį paverčia tyliu nulinės taršos automobiliu. Jo maksimali rida elektros režimu – 50 km, o iš viso maždaug 940 km.

Volkswagen – pirmasis automobilių gamintojas pasaulyje, kuris vienoje modelių serijoje siūlo visas šiuo metu aktualiausias pavaros sistemas. Kartu su Golf GTE modelio pasirodymu pirkėjams siūloma benzino, dyzelinio kuro, gamtinių dujų, elektros ir hibridinės pavaros sistema.

www.auto-bild.lt

ĮDOMIOS NUORODOS

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.