„Vignale“: prabanga „Ford“ stiliumi   

Ford Edge Vignale

Keturi nauji „Vignale“ modeliai klientams siūlo rafinuotą prabangą ir suasmenintas pramogas 

Prabangią modelių liniją „Vignale“ „Ford“ kuria jau kelerius metus, tačiau kol iki šiol koncernas laikėsi gana konservatyvios šio prekės ženklo plėtros taktikos. Gali būti, kad laikai keičiasi – Ženevos automobilių parodoje „Ford” pristatė iškart keturias prabangias „Vignale” naujienas – „Ford S-MAX Vignale”, „Ford Edge Vignale”, „Ford Mondeo Vignale” bei „Ford Kuga Vignale”.

„Ford Edge Vignale” – pirmas bendrovės žingsnis prabangių miesto visureigių rinkos link. Jo kaina Europos pirkėjams paaiškės šiemet, o „Ford S-MAX Vignale” jau galima užsisakyti. Universalo „Ford Mondeo Vignale” gerbėjams teks šiek tiek lukterti – automobilį bus galima įsigyti 2017-aisiais.

Visą „Ford Vignale” modelių asortimentą pirkėjai išvys Europos „Ford” atstovybėse, kur bus įrengti specialūs stendai. Įsigijusiems bet kurį „Vignale“, „Ford“ pasiūlys išskirtinių atrakcijų, pavyzdžiui, kelionę į Londono gėlių parodą „Chelsea Flower Show“, „Monaco Grand Prix“ 1 formulės lenktynes ar Kanų kino festivalį.

Ford Mondeo Vignale

„Mūsų klientų poreikiai yra aukšti, todėl iš „Ford“ jie tikisi netradicinių pasiūlymų. Kartu su „Ford Vignale“ automobiliu pirkėjas gaus ir asmeninių pasiūlymų, kurie atitinka mūsų klientų interesus ir norus. Siekdami patenkinti augančią paklausą plečiame liniją, pradedant „Ford Mondeo Vignale“, baigiant flagmanais „Edge” ir „S-MAX“ bei atnaujintu „Kuga“ modeliu“, – sakė Jim Farley, „Ford of Europe“ generalinis direktorius.

Ženevoje paaiškėjo ir pirmieji „Ford Vignale“ ženklo ambasadoriai, kurie įvairiose žiniasklaidos priemonėse populiarins „Vignale“ liniją. Tai – mados, dizaino, menų ir skaitmeninių technologijų pasaulio žvaigždės: dizaineriai tėvas ir sūnus Joe bei Charlie Casely-Hayfordai, o taip pat vokiečių skaitmeninio dizaino guru Kai Petermanas.

„Ford S-MAX Vignale” Ženevos parodos lankytojų dėmesį traukia naujomis kėbulo spalvomis – metalo perlamutrine „Vignale Milano Grigio” bei platinos balta „Vignale White Platinum”.

„Ford Edge Vignale” švyti sodria ruda „Vignale Ametista Scura” bei ta pačia „Vignale White Platinum” spalvomis. Abiejų modelių tamsios matinės korį primenančios radiatoriaus grotelės papuoštos poliruoto aliuminio apvadais. Išskirtinumo pojūtį sustiprina skrupulingai pritaikytos išorės detalės – chromuoti rūko žibintai, aliuminio užrašas ant galinės bagažinės, 19 colių poliruoto aliuminio ratlankiai.

„S-MAX Vignale” ir „Edge Vignale” charakterį papildo paryškintos interjero detalės: šešiakampiais dygsniuotos odinės sėdynės, durų vidaus apdaila, ypatingu „tuxedo-style“ stiliumi atliktas siūlių sudūrimas. Siūlomos interjero spalvos – šviesaus kašmyro ir juodmedžio.

Ford S-MAX Vignale

Ženevoje pristatomas universalas „Ford Mondeo Vignale“ seka savo pirmtaką, pernai pasirodžiusį to paties pavadinimo sedaną. „Ford Mondeo Vignale“ ir „Ford S-MAX Vignale“ klientams pasiūlys daug individualių sprendimų, tokių kaip tamsaus lengvojo lydinio ratlankiai, specialūs rūko žibintai ar eksterjeras be chromuotų detalių.

Visos trys „Vignale“ linijos žvaigždės – „S-MAX“, „Edge” bei „Mondeo” – bus aprūpintos standartine naujos kartos balsu valdoma komunikacijos sistema SYNC, o taip pat – galingu, tačiau efektyviai kurą naudojančiu 210 AG bi-turbo 2.0 litrų darbinio tūrio TDCi dyzeliniu varikliu.

Ženevoje automobilių gurmanai pamatė ir dar negaminamo atnaujinto „Kuga“ „Vignale“ linijos egzempliorių. Automobiliui „kosminę“ išvaizdą suteikia unikali, perlo išorę primenanti, spalva „Palazzo Pearl”. Ateities modelio priekį ir galą užbaigia tamsios spalvos šydo plokštės su integruotais rūko žibintais, durų aplikacijos ir tamsios apatinės grotelės. Salono viduje ir net bagažinėje dominuoja prabangi oda.

„Ford Kuga Vignale“ atliepia prabangių visureigių paklausos augimo tendencijas Europos rinkoje ir siūlo geriausia, ką turime“, – sakė Roelant de Waard, „Ford of Europe“ marketingo ir pardavimų vadovas. „Mes matome didžiules dar neišnaudotas galimybes plėsti „Ford“ produktų asortimentą siūlant būtent tai, ko reikia mūsų klientams.“

Ford Mondeo Vignale

Bendradarbiaudama su kelionių bei renginių organizavimo agentūra „Total Management”, „Ford“ savo klientams siūlys įdomias keliones ir pramogas, poilsį prabangiuose viešbučiuose, apsilankymą įvairiuose renginiuose: lenktynėse, koncertuose, spektakliuose. Kiekvieną mėnesį klientai elektroniniu paštu bus informuojami apie Europoje vykstančius įdomiausius renginius, kuriuose galbūt norėtų sudalyvauti.

Užkietėjusiems „Vignale“ gerbėjams specialioje internetinėje parduotuvėje bus siūloma įsigyti šio prekės ženklo kolekcijos gaminių, primenančių automobilio salono dizainą: rankų darbo odinį „iPad“ dėklą, odinį biuro krepšį ir įkroviklį, rašymo rinkinį, odinį dokumentų dėklą ir piniginę, dėklą akiniams nuo saulės, minkštos odos apmušalus nešiojamiems kompiuteriams.

www.auto-bild.lt

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.