Ženevoje – kompaktiškasis Audi SUV ir dvi padidintos galios modifikacijos

Geneva1

Audi stiprina pozicijas SUV segmente. Gamintojas tikina, jog SUV ir visureigių ekspozicijoje nuobodžiauti neteks. Čia bus pristatytas  iki šiol nematytas kompaktiškas miesto visureigis Audi  Q2, o šalia puikuosis ir įspūdingos galios  Audi RS Q3 performance*. Ir tai ne paskutinė Audi naujiena galios ir greičio mėgėjams: lengvųjų automobilių stende žvilgsnius trauks padidintos galios Audi S4 Avant*. Jis, beje, turi quattro visų ratų pavarą, tad sudaro garbingą kompaniją jau minėtiems SUV.

4,19 m ilgio Audi Q2 sudaro tvirtai suręsto ir ypač stabilaus automobilio įspūdį. Jis tarsi prilipęs prie kelio dangos. Iš pradžių klientai galės rinktis iš dviejų pakankamai skirtingus skonius ir poreikius atitinkančių komplektacijų ir gausių papildomų suasmeninimo priedų. Vėliau žadama ir daugiau komplektavimo galimybių. Kėbulo spalvų paletė papildyta įdomiais atspalviais ir kelių spalvų deriniais.

Klientui pageidaujant, vietoje įprasto rodmenų skydo gali būti montuojamas Audi virtual cockpit skaitmeninis rodmenų ekranas ir prie lubų tvirtinamas pagalbinis ekranėlis.  Gamintojas taip pat žada atnaujintą ir dar įspūdingesnį vairavimo pagalbininkų rinkinį. Iš pastarųjų pažymėtina Audi pre sense front sistema, nuolat stebinti situaciją priešais automobilį ir prognozuojanti galimas susidūrimo su pėsčiaisiais bei kitais automobiliais grėsmes. Ši sistema ne tik stebi, bet ir imasi prevencinių tokių situacijų išvengimo priemonių.

Pagalbininkų sąraše taip pat yra degalus taupanti stop & go funkcija, važiavimo per eismo kamščius pagalbininkas ir savotišku kitų vairavimo pagalbininkų valdymo centru tampantis adaptyvinis tempomatas. Audi elektronikos inžinieriai tvirtina, kad išvardinti elektroniniai pagalbininkai yra ne kas kita, kaip netolimoje ateityje atsirasiančios autonominio vairavimo sistemos sudedamosios dalys.

Naujasis Q šeimynos narys bus komplektuojamas  pažangiausiais 85 kW (116 AG) – 140 kW (190 AG) pajėgumo TFSI ir TDI motorais.  Kartu su visais varikliais bus galima užsisakyti  7 laipsnių Stronic automatinę pavarų dėžę.  Kartu su 110 kW (150 AG) ir galingesniais varikliais bus galima užsisakyti ir Quattro visų ratų pavarą.

Bazinės įrangos sąraše – progresinis vairo stiprintuvas, sportinė ratų pakaba.  Papildomai galima užsisakyti  reguliuojamo standumo amortizatorius ir Audi drive select  kompleksinę automobilio parametrų valdymo sistemą.

Tikimasi, kad Europoje masinė prekyba Q2 modeliu prasidės  2016 m. rudenį.

2015 m.  Frankfurto autosalone pristačiusi padidintos galios  Audi  S4 su sedano kėbulu, Audi bendrovė toliau pildo vidutinės klasės A4 šeimyną ir Ženevos autosalone pristato jo „pusbrolį“ su universalo kėbulu – Audi S4 Avant*.  Su visiškai naujos konstrukcijos 260 kW (354 AG) pajėgumo V6 formos 3.0 TFSI varikliu eiklusis universalas nuo iki 100 km/val. spurtuoja per 4,9 sek. ir gali važiuoti maksimaliu elektroninių ribotuvų  leidžiamu 250 km/val. greičiu.  Quattro nuolatinė visų ratų pavara ir Audi drive select  kompleksinė automobilio parametrų valdymo sistema jau yra baziniame komplekte.

Masinė prekyba Europoje prasidės 2016 m vasarą, o prognozuojama kaina Vokietijoje bus nuo 61150 eurų.

Ženevoje parodos lankytojai taip pat galės išvysti  ir galingiausią Q3 šeimynos atstovą – Audi RS Q3  performance*.  Lyginant su „įprastu“ padidintos galios RS Q3, jo penkių cilindrų turbo variklis yra 20 kW (27  AG) galingesnis ir siekia įspūdingus 270 kW (367 AG).  Automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,4 sek., jo maksimalus greitis – 270 km/val.

Šiuo automobiliu jau prekiaujama. Lietuvoje ir Latvijoje jis kainuoja nuo 58900 eurų.

Išsamesnė informacija yra Audi Media Center, tinklapyje:

www.audi-mediacener.com/en/geneva-2016.

Paminėtų modelių degalų sąnaudos:

Audi Q2:

Automobilis šiuo metu dar neparduodamas. Jis dar nėra aprobuotas pagal 1999/94/EB direktyvos reikalavimus.

Audi S4 Avant:

Automobilis šiuo metu dar neparduodamas. Jis dar nėra aprobuotas pagal 1999/94/EB direktyvos reikalavimus.

Audi RS Q3 performance:

Vidutinės degalų sąnaudos, l/100 km:  8,6;

Vidutinė CO2 tarša, g/km: 203

Audi RS 6 Avant performance:

Vidutinės degalų sąnaudos, l/100 km:  9,6;

Vidutinė CO2 tarša, g/km: 223

Audi RS 7 Sportback performance:

Vidutinės degalų sąnaudos, l/100 km:  9,5;

Vidutinė CO2 tarša, g/km: 221

www.auto-bild.lt

ĮDOMIOS NUORODOS

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.