Audi 2.5 TFSI – ir vėl geriausias 

Audi RS Q3 performance

Tarptautiniame geriausio 2016-ųjų variklio konkurse „International Engine of the Year” jėgos agregatų kategorijoje nuo 2 iki 2,5 litro geriausiu tapo naujausios kartos Audi 2,5 TFSI penkių cilindrų variklis.

Nuo 1999 metų šį konkursą rengia specializuotas tarptautinis žurnalas „Engine Technology International”.

Šiais metais vertinimo komisiją sudarė 65 įtakingi automobilių temomis rašantys žurnalistai iš įvairių pasaulio šalių.

Tai jau septintoji Audi variklių kūrėjų pergalė šioje kategorijoje iš eilės. Ankstesniais metais šios kategorijos laureatais buvo renkami šio variklio pirmtakai. Iš viso tai jau 12- oji Audi variklių pergalė per visą šio konkurso istoriją.

Komentuodamas pasibaigusio konkurso rezultatus, Audi bendrovės vyr. inžinierius prof. dr. Stefanas Knirschas priminė, jog Audi turi didžiulę 5 cilindrų variklių kūrimo patirtį. Į padidinto galingumo Audi modifikacijas jie pradėti montuoti devintajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje.

Audi RS 3 Sportback su konkursą laimėjusiu 2,5 TFSI – įspūdingas padidintos galios kompaktinis automobilis, žavintis neprilygstamu sukimo momentu ir maloniu ausiai variklio gausmu.

Audi RS Q3 performance SUV variklio skyriuje burzgianti dar didesnės galios šio variklio modifikacija atskleidžia variklio potencialą ir galimybių ribas. Netrukus į gatves išriedėsiantis nedidelis sportinis automobiliukas Audi TT RS taip pat turės šį variklį. Už 2.5 TFSI  tobulinimą jau 7 kartą iš eilės gaunamas prestižinis apdovanojimas leidžia dar kartą įsitikinti Audi variklių vystymo koncepcijos teisingumu.

Šiuo metu naujasis variklis montuojamas į du automobilius: galingą „Premium“ segmento kompaktinį penkiadurį RS 3 Sportback ir taip pat padidintos galios, tik jau SUV klasės atstovą RS Q3.

Netrukus į gatves išriedės Audi TT RS su kupė arba rodsterio kėbulu. Atskirai verta paminėti RS Q3 performance variklį. Tai 20- čia kW (27 AG) galingesnė 2.5 TFSI modifikacija su pakeistos konstrukcijos radiatoriumi ir patobulintu degalų siurbliu, išvystanti iki 465 Nm sukimo momentą, kai tuo tarpu ankstesniojo 2.5 TFSI sukimo momentas siekia iki 450 Nm.

Su šiuo varikliu RS Q3 performance nuo iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,4 sek. (0,4 sek. greičiau, nei įprastas RS Q3) ir gali skrieti 270 km/val. maksimaliu greičiu.

www.auto-bild.lt

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.