Bobslėjaus trasa tapo žurnalistų ralio greičio ruožu

SmallPressRally2516_result

Paskutinis pirmosios „Press Rally 2016“ dienos greičio ruožas dalyvių ekipažus atviliojo į Siguldoje įsikūrusią bobslėjaus trasą – vienintelę tokią Baltijos šalyse. „Thule“ greičio ruože automobilių trasa seka šalia vingiuojančios bobslėjaus rogių leidimosi tako linijos. Vienintelis skirtumas – ralio dalyviai ne leidosi, o kilo į kalną. „Čia ir supratom, kad mūsų 1,6 litro variklis turi mažokai galios, nes važiuojant įkalne greitis net antra pavara ėmė mažėti, – juokiasi Tomas Markelevičius, vairuojantis Mitsubishi Colt.

Ši press ralio dalis kėlė šiokių tokių keblumų lenktyniaujantiesiems ir dėl navigacijos nustatymų. Jau ir taip atsilikdami nuo maršruto kortelės grafiko, kai kurie dalyviai į trasą bandydavo patekti per išvažiavimo vartus.

Vienam iš dalyvių, deja, lenktynės ir kova dėl galimybės užlipti ant prizininkų pakylos baigėsi jau šiandien – su Suzuki Swift “Press Rally 2016” važiuojantis Oleg Vasilevskij ir šturmanas Aurimas Lakavičius dėl automobilio gedimo turėjo pasitraukti iš ralio.

Ilgi pervažiavimai tarp kontrolės punktų, greitos ir manevringos trasos – šiemetinis Press ralis net ir daugkartiniams dalyviams buvo nelengvas. „Trejetukuose“ šalia Rygos užkaito variklis, atidarėm kapotą, kad atauštų, bet po to supratom, kad greičiau variklis atvės ne stovint, o važiuojant tiesiąja, – kalbėjo T. Markelevičius. Joulumae ralio stovykloje vakare vyko automobilių remonto darbai: „Sugadinome abi priekines padangas, greičiausiai Bikerniekuose, – prieš sukeisdamas savo vairuojamos Corsos OPC priekinius ir galinius ratus pasakojo R. Fetingis.

Šiandien ralio ekipažų lauks Estijos trasos ir organizatorių teigimu pats nedraugiškiausias šių metų greičio ruožas – Iron Balls.

www.auto-bild.lt

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.