„Goodyear“ naujiena – ypatingos žieminės padangos

ultragrip-ice-suv

Žiemos keliai Šiaurės šalių kraštuose kelia tikrų iššūkių. Ką daryti, kad ledas ir sniegas nestabdytų greitėjančių gyvenimo tempų ir kad prie vairo jaustumės saugūs? Į šį klausimą vis iš naujo stengiasi atsakyti ilgametę ir sėkmingą patirtį padangų gamybos srityje turinti „Goodyear“. Šiemet rinkai ji pateikė ypatingų naujienų, kurių dalis vadinamos revoliucinėmis.

Pirmąją „UltraGrip“ serijos žieminę padangą „Goodyear“ išleido 1971 metais ir šios serijos padangas nuolat tobulino. Per paskutinius 45 metus nuolat diegdama naujoves, „Goodyear“ tapo viena iš žieminių padangų rinkos lyderių. Vartotojai įvertino „UltraGrip“ padangas – iki šiol įsigijo jų daugiau nei 60 milijonų[1]. Šią žiemą į rinką išleidžiamos dvi „UltraGrip“ padangos: „UltraGrip Ice SUV“, skirta važinėti atšiauriomis Šiaurės šalių žiemos sąlygomis, ir „UltraGrip SUV Performance Gen-1“, pritaikyta Europos žiemos sąlygoms.

 „UltraGrip Ice Arctic“: revoliuciniai dygliai, užtikrinantys geresnį sukibimą su kelio danga ir trumpesnį stabdymą ant ledo

Tai naujos kartos dygliuotoji padanga, kuri buvo specialiai sukurta atšiauriam Šiaurės šalių žiemos klimatui. „Goodyear UltraGrip Ice Arctic“ buvo sėkmingai išleista į Šiaurės šalių rinką, ją lydėjo sėkmė daugelyje nepriklausomų leidinių atliktų bandymų, ji taip pat susilaukė itin palankių mūsų klientų, dalyvavusių mūsų bandomųjų važiavimų programoje, atsiliepimų.

„Goodyear“ patobulintų naujoviškos formos ir korpuso dyglių technologija leidžia išlaikyti kryptinę dyglių padėtį ir užtikrina veiksmingą sukibimą su ledu. Siekiant geresnio padangos ir kelio dangos sukibimo, naujieji dygliai sukurti su aštria priekine briauna, užtikrinančia geresnį sukibimą greitėjimo metu. Naujas dizainas suteikia dygliams stabilumo, o platesnė galinė briauna lemia veiksmingesnį stabdymą. Tačiau žiema – tai ne tik sniego ir ledo iššūkiai. „Goodyear“ daug investavo į padangos, kuri užtikrintų subalansuotą valdymą ir efektyvų stabdymą ant sauso bei šlapio kelio paviršiaus, sukūrimą ir gamybą.
„UltraGrip Ice Arctic“ siūloma 42 dydžių, tinkamų 13–19 colių skersmens ratlankiams.

 

„UltraGrip Ice Arctic SUV“ dominuoja bandymuose ant sniego ir ledo

Dėl unikalios dygliuotųjų padangų technologijos „UltraGrip Ice Arctic SUV“ padangas galima eksploatuoti labiausiai į šiaurę nutolusiuose Europos regionuose, kur įprastą žiemos dieną temperatūra gali nukristi gerokai žemiau  –15 °C. Šios padangos savybės išlieka ir šiltesnėmis žiemos dienomis, nes protektorius gerai sukimba su sniegu, o gilūs grioveliai geriau šalina sniegą – taip pat ir pažliugusį – bei vandenį. Tai užtikrina maksimalų padangos sukibimą su kelio danga ir atsparumą slydimui vandens sluoksniu.

„Test World“ rezultatai aiškiai rodo, kad „UltraGrip Ice Arctic SUV“ padanga yra išskirtinė, ypač savybėmis ant sniego ir ledo – šiuo atžvilgiu ji pranoksta pagrindines konkurentes pagal keturias iš šešių kategorijų.[2] Be to, bandymai rodo, kad ši padanga pirmauja pagal stabdymo atstumą ir sukibimą su sniego danga,[3] o jos valdymo ant ledo ir sukibimo su apledėjusia kelio danga savybės taip pat geriausios. Padanga atitinka naujus Švedijos, Suomijos ir Norvegijos teisės aktus,[4] parengtus siekiant sumažinti kelių dėvėjimąsi.

„UltraGrip Ice Arctic SUV“ siūloma 33 dydžių, tinkamų 15–20 colių skersmens ratlankiams.

„UltraGrip Ice 2“: Šiaurės šalių žiemos sąlygoms skirta nedygliuotoji padanga, daugelio bandymų laimėtoja*

„UltraGrip Ice 2“ – tai nedygliuotoji padanga, pritaikyta važinėti Šiaurės šalių žiemos sąlygomis. Ši padanga buvo sukurta siekiant stabilių savybių ir geresnio sukibimo bei stabdymo ant sniego ir ledo; be to, šios padangos savybės ant šlapio ir ant sauso kelio paviršiaus yra geresnės.

Naujas ir patobulintas gumos mišinys padeda išlaikyti gerą padangos sukibimą ant sniego, ledo ir sauso paviršiaus, o „ActiveGrip“ technologija optimizuoja padangos sąlytį su kelio danga labai slidžiuose keliuose. Padangos tiesios įpjovos įsikabina į kelio paviršių, todėl padanga išsiskiria geromis sukibimo ir stabdymo ant sniego ir ledo savybėmis. Tiesių įpjovų ir aktyviųjų blokų įpjovų derinys padidina stabilumą ir pagerina trauką sudėtingomis važiavimo sąlygomis.

„Test World“ nepriklausomų bandymų rezultatai patvirtina, kad „UltraGrip Ice 2“ ant ledo ir sniego yra tokia pat stabili, kaip ir sausame bei šlapiame kelyje. Aiškiai geriausi šios padangos rezultatai buvo sukibimas su ledu ir sniegu, taip pat valdymo savybės ir stabdymo atstumas šlapiuose keliuose.[5]

„UltraGrip Ice 2“ siūloma 36 dydžių, tinkamų 13–18 colių skersmens ratlankiams.

* „Goodyear UltraGrip Ice 2“ tapo viena iš dviejų „Tekniikan Maailma“ (17/2014), „Tehnikamaailm“ (10/2014),

„Motor“ (5/2014) atliktų bandymų laimėtojų (padangos dydis 205/55R16 94T; iš viso išbandyta 12 nedygliuotųjų padangų). Geriausia iš 7 nedygliuotųjų padangų, kurias išbandė „Aftonbladet Bil“ (6/2014) ir „Teknikens Värld“ (22/2014) ekspertai (padangos dydis: 205/55R16 94T).

NAUJIENA! „UltraGrip Ice SUV“: didelės SUV visureigių galimybės ant ledo atšiauriomis žiemos sąlygomis

Kurdama SUV visureigiams skirtą „Ultra Grip Performance“ padangą, „Goodyear“ pritaikė visą savo ekspertų sukauptą patirtį ir žinias apie žiemines padangas. Minkštas padangos gumos mišinys išlieka ypač elastingas esant žemai temperatūrai – tai lemia mažą padangos standumą ir didesnį lipumą, todėl važiavimo savybės yra optimalios, o padangos sukibimas su ledu ir sniegu – stiprus.

Patobulinusi padangos savybes ant ledo, „Goodyear“ išsamiai ištyrė specifinius SUV visureigiams keliamus reikalavimus. SUV visureigiai yra sunkesni, jų padangų apkrova didesnė, todėl siekiant gero valdymo ir sukibimo su kelio danga, padangoms reikia ypatingų savybių. Štai kodėl „ActiveGrip“ technologijai tenka svarbus vaidmuo. Siekiant atoveiksmio padangą veikiančioms didesnėmis jėgoms, buvo padidintas jos vėžės plotas. Kai su keliu liečiasi daugiau gumos, padidėja sąlyčio su kelio paviršiumi plotas, todėl padidėja stabilumas, o padanga geriau sukimba ir stabdo.

Be to, protektoriaus raštas buvo pritaikytas prie SUV visureigių ypatybių, kad stabdymas ir sukibimas sniegu ir ledu padengtuose keliuose būtų optimalūs. Naujosios padangos blokai išdėstyti kampu, nebe tiesiai, kaip anksčiau – taip užtikrinamas stipresnis sukibimas.

„UltraGrip Ice SUV“ padanga taip pat išsiskiria „TOP Indicator“ technologija – jos protektoriuje esantis snaigės simbolis eksploatuojant padangą palaipsniui nusitrina. Šiam simboliui visiškai nusitrynus, padangą reikia pakeisti nauja – taip bus užtikrintos optimalios gaminio savybės žiemą.

„Goodyear UltraGrip Ice SUV“ siūloma 14 dydžių, tinkamų 16–19 colių skersmens ratlankiams.

[1] „Goodyear“ bendrovės vidiniai duomenys.

[2] Palyginti su trijų konkurentų padangomis. „Goodyear Dunlop“ užsakius, bandymus 2013 m. gruodį atliko „Test World“. Padangos dydis: 255/55R18; automobilis: BMW X5; bandymų vietos: Colmar Berg (Liuksemburgas), Wittlich (Vokietija), Ivalo (Suomija); ataskaita Nr. TW-TT13-MT550.

[3] Palyginti su trijų konkurentų padangomis. „Goodyear Dunlop“ užsakius, bandymus 2013 m. gruodį atliko Test World. Padangos dydis: 255/55R18; automobilis: BMW X5; bandymų vietos: Colmar Berg (Liuksemburgas), Wittlich (Vokietija), Ivalo (Suomija); ataskaita Nr. TW-TT13-MT550.

[4] Norvegijoje galioja išimtis, pagal kurią leidžiama naudoti padangas, turinčias Suomijoje suteiktą tipo patvirtinimą.

[5] Palyginti su trijų konkurentų padangomis. „Goodyear Dunlop“ užsakius, bandymus 2013 m. gruodį atliko „Test World“. Padangos dydis 205/55R16; automobilis VW Golf 7; bandymų vietos: Colmar-Berg (Liuksemburgas), Wittlich (Vokietija), Ivalo (Suomija); ataskaita Nr. TW-TT13-TT550.

www.auto-bild.lt

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.