Dianą Lobačevskę išgąsdino svajonių automobilis

amd_4655

„TopGear“ apdovanojimai 2017“ bandymus pradėjo nuo greičiausių automobilių. Pretendentus vertino ir bėgikė, Rio de Žaneiro olimpinių žaidynių dalyvė bei Hamburgo maratono laimėtoja Diana Lobačevskė.

Kovoje dėl geriausio sportinio automobilio vardo Lietuvoje šiemet buferius surėmė „Porsche Boxster S“, „Volvo S60“, „Peugeot 308 GTi“ ir „Ford Focus RS“. Pirmuosius tris modelius „TopGear“ komisijos nariai jau išbandė „Speedway“ kartodrome. Ir vienbalsiai nutarė, kad net patyrusiems žurnalistams reikia profesionalų pagalbos.

amd_4659

Prie komisijos prisijungė profesionalės lengvaatletės: Europos šuolių į aukštį vicečempionė Airinė Palšytė ir Hamburgo maratono laimėtoja Diana Lobačevskė bei lenktynininkas Gustas Grinbergas, Lietuvos ir Lenkijos kartingo čempionas. Naujieji nariai turėjo ne tik įvertinti automobilius balais, bet ir aprašyti savo įspūdžius.

5

Balus suskaičiuosime gruodžio mėnesį, o bandytojų įspūdžiais dalijamės jau dabar. Štai ką apie pretendentus į geriausio sportinio automobilio titulą mano Diana Lobačevskė, automobilius vairavusi uždaroje „Speedway“ lenktynių trasoje.

amd_4861

„Porsche Boxster S“.  Svajojau sėsti prie šio automobilio vairo. Jis atrodo taip viliojančiai, kad mano telefono kamera daugiausia ir fiksavo tą ryškiai geltoną spalvą. Troškau pajusti visą motoro galią, bet kartu ir nerimavau. „TopGear“ vyr. redaktoriaus Karolio Judzentavičiaus patarimai padėjo, kiekvieną ratą įveikdavau vis greičiau, tačiau prisipažinsiu – greitis ir galia baugino ir nesijaučiau užtikrintai prie „Porsche“ vairo. Norėčiau tokio automobilio, fotografuočiausi šalia jo ar prie vairo nors ir kasdien, jis – lyg gražus žaisliukas, kuriuo būtų smagu retkarčiais pralėkti, bet man jis gerokai per ekstremalus. Mieliau sėdėsiu keleivio sėdynėje vežama profesionalų, net jei po to teks ilgai taisyti šukuoseną.

„Peugeot 208 GTi“.  Iš išorės net ir nepasakysi, kad šis automobilis toks įspūdingas. Padariau beveik pusšimtį nuotraukų ir tik vienoje iš jų – „Peugeot“. Dabar gailiuosi, nes „208 GTi“ – neįtikėtinai galingas, stabilus, komfortiškas. Retai taip būna, bet čia viskas viename. Ir svarbiausia – viskas puikiai suprantama. Važinėčiau kasdien ir esu tikra, kad prie šviesoforo manęs niekas neprovokuos lenktyniauti. „Peugeot“ pranašumą žino tik jo vairuotojas, kiti net neįtaria, kokia „raketa“ laukia starto signalo. Taigi, dar kartą įsitikinau, kad nereikia automobilių vertinti pagal pirmąjį įspūdį.

„Volvo Polestar S60“. „Volvo“ įsivaizduoju kaip saugų šeimyninį automobilį. Man buvo keista jį matyti šalia kitų konkurentų, bet „TopGear“ visuomet pateikia siurprizų. Kai redaktorius Karolis bėrė skaičius, supratau, kad S60 galingiausias iš trijulės. Šiek tiek gaila, kad mano vairavimo patirties nepakako išnaudoti visas „Volvo“ galimybes lenktynių trasoje. Jis didžiausias, sunkiausias, mažiausiai panašus į sportinį automobilį. Bet įprastame kelyje pasitikėčiau „Volvo“ visu 100 procentų. 367 AG  rezervo pakanka akimirksniu aplenkti lėčiau važiuojantį, bet tuo pačiu tie „arkliai“ negąsdina. Kita vertus, renkame ne geriausią lenktyninį automobilį, taigi sportiškai šeimai sportiškas sedanas turėtų tikti.

P.S. Labai laukiu susitikimo su ketvirtuoju kandidatu – „Ford Focus RS“.

 www.auto-bild.lt

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.