„Porsche 911 GT3“ modeliuose bus naudojamos „Dunlop Sport Maxx Race 2“ padangos

SportMaxx Race II_1

„Dunlop“ kompanija Ženevos tarptautinėje automobilių parodoje pristatė naujas „Sport Maxx Race 2“ padangas. Siekiant, kad „Sport Maxx Race“ įpėdinės atitiktų griežtus reikalavimus, keltus naujajam 911 GT3 modeliui, jos buvo kuriamos kartu su „Porsche“. Pirmosios kartos „Sport Maxx Race“ padangos tiko ankstesniems GT3 modeliams, todėl „Dunlop“ ir toliau pasiryžusi „Porsche“ transporto priemonėms siūlyti specialias padangas.

„Mes džiaugiamės, kad turėjome galimybę dirbti su „Porsche 911 GT3“ komanda.Tai mums suteikė galimybę sukurti padangą, kuri tobulai išnaudoja automobilio potencialą važiuojant keliu“, – teigė Martijnas De Jonge’as, lengvųjų automobilių prekių ženklo direktorius Europoje, Artimuosiuose Rytuose ir Afrikoje (EMEA regione).

„Dunlop“ jau turi patirties kuriant padangas kaip originalią įrangą naujausiems „911 GT3“, „Cayman GT4“ ir „911 GT3 RS“ „Porsche Motorsport“ modeliams.

2016 m. FIA pasaulio ištvermės ir Europos „Le Mans“ serijos lenktynėse „Dunlop“ suvaidino pagrindinį vaidmenį skatindama lenktynininkus važiuoti kai kuriuose sudėtingiausiuose automobilių sporto renginiuose – 24 val. trukmės „Le Mans“ ir 24 val. „Nürburgring“ lenktynėse.

Sukurti originalią padangą naujausiam „911 GT3“ modeliui „Porsche“ pasirinko „Dunlop“ kompaniją. Buvo iškelti du reikalavimai: sukurti padangą, kuri puikiai tiktų važiuoti sausa danga, ir kuri trasos ratą įveiktų per trumpiausią galimą laiką.

„Dunlop“ sukūrė padangą, išsiskiriančią puikiomis ir mūsų reikalavimus atitinkančiomis savybėmis. „Sport Maxx Race 2“ užtikrintai važiuoja sausa danga ir

žavi puikiu sukibimu su kelio danga bei vairavimo tikslumu,“ – teigė Janas Frankas iš „Porsche“.

Įveikti trasos ratą per trumpiausią įmanomą laiką

„Dunlop“, turėdama patirties dirbant su GT3 ir dalyvaujant ištvermės lenktynėse bei nuskynusi daugiau pergalių 24 val. „Le Mans“ ir 24 val. „Nürburgring“ lenktynėse nei kiti padangų gamintojai, priėmė „Porsche“ iššūkį – įgyvendinti tobulam važiavimui keliamus reikalavimus.

Svarbiausias aspektas norint įveikti trasą per trumpiausią įmanomą laiką yra sukibimas ir vairavimo tikslumas. Optimizavusi padangos formos apvalumą, „Dunlop“ subalansavo slėgio į protektorių pasiskirstymą, o tai pagerino vairavimo tikslumą.

„Sport Maxx Race 2“ padangų technologijoje buvo pritaikytos gamtoje aptinkamos tvirtinimo struktūros – padangų grioveliuose yra standumą padidinantys tilteliai. Dėl šios lengvos konstrukcijos tvirtinimo struktūros padangos dizaino inžinieriai sunaudojo mažiau gumos, sukurdami standesnę ir lengvesnę padangą, ir išlaikė minimalų bendrą padangos svorį.

Išskirtinės galimybės važiuojant sausa danga

Pagal naujas technologijas sukurtos „Sport Maxx Race 2“ padangos pagamintos iš unikalaus lenktyniniams automobiliams skirto padangų gumos mišinio – svarbiausio elemento siekiant pagerinti itin galingų lengvųjų automobilių važiavimą. Lenktyniniams automobiliams skirtas padangų gumos mišinys įkaista greičiau nei įprasti mišiniai. Tai pagerina padangos ir kelio trintį ir užtikrina didžiausią sukibimą bei ilgalaikio važiavimo stabilumą vairuojant itin galingus lengvuosius automobilius.

Po intensyvių bandymų, vykusių „Nordschleife“ trasoje Vokietijoje ir „Porsche“ Nardo bandymų centre, „Sport Maxx Race 2“ padangos buvo patvirtintos kaip originali „Porsche“ lenktynių trasose važiuoti pritaikyto kelių automobilio „911 GT3“ modelio įranga.

www.auto-bild.lt

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.