Europos rinkoje kovą į lyderius išsiveržė „Ford Fiesta“  

Ford Fiesta is the Best-Selling Car in Europe in March

Parduota 47 tūkstančiai „Ford Fiesta“ automobilių 

„Ford“ duomenimis, šių metų kovo mėnesį „Ford Fiesta“, aplenkęs „Volkswagen Golf“, tapo geriausiai parduodamu automobiliu Europos lengvųjų automobilių rinkoje. Palyginti su praėjusių metų kovo mėnesiu, „Ford Fiesta“ pardavimas paaugo 12 procentų, nupirkta 47 tūkstančiai šios markės automobilių.

Tokius skaičius „Ford“ pateikia iš rinkos, kurią sudaro dvidešimt Europos šalių: Austrija, Belgija, Jungtinė Karalystė, Čekija, Danija, Suomija, Prancūzija, Vokietija, Graikija, Vengrija, Airija, Italija, Nyderlandai, Norvegija, Lenkija, Portugalija, Ispanija, Ruminija, Švedija bei Šveicarija.

„Ford Fiesta“ pardavimas augo klientams įvertinus šio modelio siūlomą išskirtinį vairavimo stilių, galingus tačiau ekonomiškus variklius, kone kiekvienam pirkėjui pritaikytą savitą automobilio charakterį. Beveik tris ketvirtadalius pardavimo sudarė aukšų specifikacijų „Fiesta“ versijos“, – sakė Roelant de Waard, „Ford of Europe“ rinkodaros, pardavimo ir paslaugų viceprezidentas.

Populiariausia „Ford Fiesta“ buvo Ispanijoje. Palyginti su pernai metų kovo mėnesio pardavimu, šiemet per tą patį mėnesį Ispanijoje nupirkta net 97 proc. daugiau „Fiesta“ automobilių. Italijoje „Fiesta“ pardavimas išaugo 21 procentu, Vokietijoje – 18 procentų. Jungtinėje Karalystėje, kurioje „Fiesta“ pagal pardavimo rezultatą nuolat pirmauja, per metus augta 8 proc. Kitose šalyse – Vengrijoje, Čekijoje, Danijoje, Rumunijoje, Šveicarijoje bei Nyderlanduose – taip pat fiksuojamas gerokai išaugęs „Fiesta“ populiarumas.

Šoktelėjęs „Fiesta“ pardavimas lėmė Europos naujų automobilių registracijos bumą – kovą pasiektas rekordinis skaičius – įregistruota 1,93 milijono naujų automobilių, o tai yra 10,8 proc. daugiau negu pernai. Pagal naujų automobilių registraciją Europos rinka pralenkė JAV ir tapo antrąją pasaulyje.

Iš viso „Ford“ markės automobilių Europoje per kovą parduota 199 tūkstančiai 900 vienetų (14 proc. daugiau nei prieš metus), įskaitant 156 tūkstančius 200 lengvųjų automobilių (augta iki 16 proc.). Tai leido „Ford“ tapti antruoju geriausiai parduodamu automobilių prekės ženklu Europoje. „Ford“ užimama bendros Europos automobilių rinkos dalis sudaro 9,2 procento.

Lietuvoje per pirmuosius keturis šių metų mėnesius nupirkta 73 vienetai „Ford Fiesta“ ir tai yra 62 proc. daugiau negu prieš metus.

Naujos kartos „Ford Fiesta“

Šią vasarą Europoje bus pradėta prekiauti naujos kartos „Ford Fiesta“. Lietuvoje naujoji „Ford Fiesta“ turėtų pasirodyti šių metų liepą. Užsakymai oficialaus „Ford“ atstovo Lietuvoje „Inchcape Motors“ salonuose jau priimami. Anot „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovės Justės Šataitės, jau sulaukta pirmųjų naujos kartos „Ford“ Fiesta“ užsakymų.

„Siūlydama kelias versijas „Ford Fiesta“ įgyvendina įvairių vartotojų poreikius. Esu įsitikinusi, kad, kaip ir iki šiol, „Fiesta“ išpildys tiek verslo, tiek individualius lūkesčius“, – sakė J. Šataitė.

„Ford Fiesta“ siūlo keturias modifikacijas, pritaikytas įvairiam vairavimo stiliui bei vertybėms:

  • stiliaus mėgėjams skirta „Titanium“ versija;
  • sportiškumo išpažinėjams – „ST-Line“, aprūpinta visiškai nauju 200 AG, trijų cilindrų, 1,5 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ varikliu;
  • prabangos gerbėjams – „Vignale“,
  • aktyvaus gyvenimo propaguotojams – miesto visureigio atributų turinti „Active“.

Naujos kartos „Ford Fiesta“ yra pirmasis „Ford“ modelis, atsinešantis novatoriškas technologijas ir visiškai naują interjero dizaino filosofiją. Naujasis interjero dizainas orientuotas į patogumą, o dėmesys detalėms realizuojamas parinkus aukščiausios kokybės medžiagas, pasitelkus meistriškumą ir technologijas.

Atsižvelgdami į vis didėjančią pirkėjų poreikių diferenciaciją, dizaineriai sukūrė papildomų salono individualizavimo galimybių. Automobilio savininko vertybes ir skonį atspindės interjero stiliaus pasirinkimo „paketai“, pradedant sėdynių raštu, spalvomis ir baigiant medžiagomis.

Interjero koncepcija apima ir lengvesnį įvairių funkcijų valdymą. Tai įgalina sudėtinga SYNC 3 – komunikacijos ir pramogų sistema su didelės raiškos 8 colių skersmens jutiminiu ekranu, montuojamu arčiau vairuotojo regėjimo linijos.

Pirmoji segmente „Fiesta“ siūlo naują akių judesio sekimo sistemą.

Daugybė pažangiausių technologijų „Fiesta“ padaro vienu moderniausių automobilių savo klasėje. Komfortą, saugumą ir patogumą savo keleiviams automobilis užtikrina aktyvaus saugumo sistemomis: avarinis stabdymas su pėsčiųjų aptikimu, automobilių statymo asistentas, 360 laipsnių matomumą užtikrinanti jutiklių sistema, laisvų rankų funkcija, kelio ženklų atpažinimo sistema, automatinės ilgosios šviesos.

Variklių gamoje daugybės prizų laimėtojas benzininis 1 litro „EcoBoost“ su 100, 124 ir 140 AG  modifikacijomis bei 1,5 litro TDCi dyzelinis agregatas, generuojantis 85 AG (10 AG daugiau negu pirmtakas). Taip pat – 120 AG 1,5 litro TDCi, pirmasis naujos kartos didelės galios dyzelinis variklis. Varikliai dirbs su visiškai nauja šešių laipsnių mechanine transmisija, pasižyminčia moderniomis trinties mažinimo technologijomis.

„Ford“ teigimu, anglies dvideginio emisija sieks tik nuo 82 g/km. Šiuos variklius papildys 1,1 litro trijų cilindrų benzininė jėgainė, generuojanti 70 ir 85 AG, dirbanti su penkių greičių mechanine transmisija. Degalų vartojimo efektyvumą užtikrins automatinė Start-stop sistema bei naujas Eco mygtukas.

„Fiesta“ modeliuose pirmą kartą siūlomas panoraminis stoglangis.

Kaip kuriama „Ford Fiesta“ galite pasižiūrėti čia: https://www.youtube.com/watch?v=ErSZmor1qok

Gamintojo nuotr.

www.auto-bild.lt

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.